Kuka ei juo juhannuksena ja miksi?

  • Viestiketjun aloittaja Venakko Milanna
  • Ensimmäinen viesti
Donatella
Meinasin pari lasia punkkua ottaa :p Ukko meinas että annetaan lapsi hoitoon ja otetaan kunnon kalsarikännit mutta se tuntuis musta jotenkin.... alkoholistilta (alkoholistin tyttärenä). Tämä on kuitenkin ensimmäisen pienokaisemme ensimmäinen juhannus ja haluan että siitä jää muita muistoja kuin että lapsi tuupattiin mummille jotta mutsi ja faija pääsee dokaa. Samoiten sitten kun tuo on vanhempi ja teini (vaikka oliskin jussina omissa riennoissaan), haluan olla tälläisinä juhlapäivinä (sekä muutoinkin vkloppuisin) selvä jotta lapseni: a) voi aina luottaa että tulen hakemaan jos hätä on b) lapsi ei itse juo kännejä koska "mutsikin on niin kännissä, ei se mitään huomaa!" c) aikuisena tyttäreni muistaisi kuinka kivaa meillä on aina ollut eikä ole ollut huolta että känninen isä tai setä hukkuu järveen. Sitten jos haluan vetää kännit, lapsi on muualla ja hoitajan pitää olla vesiselvä.
 
"vieras"
[QUOTE="hippi";26523422]Aina välillä on joku lähtenyt pohtimaan sitä, kumpi on vaarallisempi päihde heroiini vai alkoholi. Useimmiten on taidettu päätyä alkoholiin.

Ja koska en ottaisi heroiiniä niin miksi ottaisin alkoholiakaan[/QUOTE]

Jos verrataan vaan aineita, en usko, että kukaan päätyy alkoholiin tuossa vertauksessa. Tokihan useammat menee alkon koukkuun heroiinin huonomman saatavuuden ja kalliimman hinnan vuoksi, mutta totuus on se, että nopeammin saat henkesi pois heroiinilla. Ihan hullu koko sun kommentti, siksi pääsi oikeasti nauru :D
 
"vieras"
En juo, koska raskaana. Ilman raskautta/imetystä ja lapset hoidossa ihan varmasti korkkaisin ystävien ja mieheni kanssa muutamat oluset :) Tämä kesä mennään nyt näin, katellaan ensi kesänä uudelleen ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rabenmütter;26523501:
Kummasti se juomisinto lopahti kun alkoi esikoista odottamaan. Kovasti maistui sitä ennen kyllä. Kovaa vauhtia raivoraitistumassa ihan yrittämättä. Ei vaan maistu.
Peesi tälle, kerran oon ollu päissäni lapsen syntymän jälkeen ja oli oikeesti epämiellyttävää humala itse ja seuraava päivä etenkin. Lisäksi imetän vielä niin mielummin hyödynnän mahdollisuuden ruokkia lapseni rintamaidolla kun korvikkeella.
 

Yhteistyössä