Kuka ei vieläkään usko että lama OIKEASTI tulee?

Vieras
Ei ole uskon asia. En jaksa päätäni vaivata kun en tiedä että miten se tulee meikäläisen elämään ihan konkreettisesti vaikuttamaan. Sen näkee sitten. Niin kauan kunhan korot ei nouse reilusti yli 10 % ja ruoka kallistu jotain 100% niin ei ole isompaa hätää.

 
No, minä en ainakaan pysty asialle paljonkaan tekemään, joten minusta on turha pelotella itseään ja kanssaihmisiä. Mulla on virka ja miehelläkin suhteellisen varma työpaikka ja lainassa työttömyysturva. Ei voi muuta kuin toivoa parasta.
 
Uula
En mä nyt osaa tätä lamaa pelätä mitenkään. Siis mitä vaara mulla nyt sitten on? Enkä ymmärrä, miksi sitä pitää siihen lamaan niin uskoa. Jos tulee, niin tulee ilman uskomisiakin.
 
Uskon kyllä että jossain vaiheessa tulee, mutta ei läheskään niin pahana ja synkkänän kun viimeksi.
Hitto kunpa porukat joilla on varaa vaan jatkaisivat kuluttamista entiseen tahtiin. EI siis lainarahalla, vaan ihan he, joilla rahaa on omasta takaa.
 
ei ymmarra ei
No sou vat, vaikka olis tulossa tai olis jo??? Mitä hittoja sitä sen kans itkemään?
Sille ei voi mitään ja thäts it. En jaksa ymmärtää paniikin ja pelon lietsomista. Sille ei kukaan voi mitään jos tulee ja jos tulee niin sen kans on vain opittava elämään.
 
eräs
minä kun en mitään näistä ymmärrä niin mitähän se tarkoittaa meidän perheelle, se lama siis kun meillä vain mies tienaa ja minä olen tulottomana kotona. asuntolaina päällä ja suurperhe. pitääkö tässä siis alkaa etsimään itselle äkkiä töitä vaikka mielenterveys ei oikein antaisi siihen vielä mahdollisuutta?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Uskon kyllä että jossain vaiheessa tulee, mutta ei läheskään niin pahana ja synkkänän kun viimeksi.
Hitto kunpa porukat joilla on varaa vaan jatkaisivat kuluttamista entiseen tahtiin. EI siis lainarahalla, vaan ihan he, joilla rahaa on omasta takaa.
En ole kerskakuluttuja enkä sen kannalla, mutta kulutan rahaa entiseen malliin.
 
ei usko
Alkuperäinen kirjoittaja Pamppelsson:
Uskon kyllä että jossain vaiheessa tulee, mutta ei läheskään niin pahana ja synkkänän kun viimeksi.
Hitto kunpa porukat joilla on varaa vaan jatkaisivat kuluttamista entiseen tahtiin. EI siis lainarahalla, vaan ihan he, joilla rahaa on omasta takaa.

No tuskin tuo sitä estää. Ja kuluttaminen on pepusta.
 

Yhteistyössä