Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Profiilissa on hetken aikaa teille oikeasti järkyttävä kuva :wave: Ei ollut tarkoituksellista, kameran laukaisin vaan temppuili, ajoitus oli huono :LOL:
Crazy eyes! Just sellanen "naapureiden sanoman mukaan nti oli mukava ja huomaamaton,pidätys hetkellä,,,,"
 
Turkilmas
Ihania kuvia :D. Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.

Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :D



Muoks: anoppi onnistui kyllä samaisella reissulla ottamaan musta monta sangen epämairittelevaa kuvaa, tämä on silti yksi pahimmista :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihania kuvia :D. Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.

Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :D

:D Ilme kertoo kyllä paljon.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mikä olo nyt :D mulla vieläkin tooosi pahaa ja oikeasti anteeksi jos mä olin liian humalassa, olin varma aivan hirveä, puhuin varma liika typeriä, voi että, ettei olisi pitänyt juoda noin
Mä se pahemmin olin humalassa :D ei sun tartte mitään anteeks pyytää :D nyt on jo ihan ok olo :)
et todellakaan, mä aloitin aikaisemmin eli mä olin se joka oli todellakin kännissä, ihan hullu kyllä olin :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihania kuvia :D. Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.

Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :D

:D Ilme kertoo kyllä paljon.
tää on hauska
:D mut silti kaunis
 
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mikä olo nyt :D mulla vieläkin tooosi pahaa ja oikeasti anteeksi jos mä olin liian humalassa, olin varma aivan hirveä, puhuin varma liika typeriä, voi että, ettei olisi pitänyt juoda noin
Mä se pahemmin olin humalassa :D ei sun tartte mitään anteeks pyytää :D nyt on jo ihan ok olo :)
et todellakaan, mä aloitin aikaisemmin eli mä olin se joka oli todellakin kännissä, ihan hullu kyllä olin :LOL:
No etpä :LOL: Mä en kyl halua enää ulos moneen kuukauteen :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mikä olo nyt :D mulla vieläkin tooosi pahaa ja oikeasti anteeksi jos mä olin liian humalassa, olin varma aivan hirveä, puhuin varma liika typeriä, voi että, ettei olisi pitänyt juoda noin
Mä se pahemmin olin humalassa :D ei sun tartte mitään anteeks pyytää :D nyt on jo ihan ok olo :)
et todellakaan, mä aloitin aikaisemmin eli mä olin se joka oli todellakin kännissä, ihan hullu kyllä olin :LOL:
No etpä :LOL: Mä en kyl halua enää ulos moneen kuukauteen :x
En mäkään :LOL: :LOL: viimeks kyllä mulla meni niin yli että voi kauhea, nyt olen vain vesilinjoilla aina
 

Yhteistyössä