Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mikä olo nyt :D mulla vieläkin tooosi pahaa ja oikeasti anteeksi jos mä olin liian humalassa, olin varma aivan hirveä, puhuin varma liika typeriä, voi että, ettei olisi pitänyt juoda noin
Mä se pahemmin olin humalassa :D ei sun tartte mitään anteeks pyytää :D nyt on jo ihan ok olo :)
et todellakaan, mä aloitin aikaisemmin eli mä olin se joka oli todellakin kännissä, ihan hullu kyllä olin :LOL:
No etpä :LOL: Mä en kyl halua enää ulos moneen kuukauteen :x
En mäkään :LOL: :LOL: viimeks kyllä mulla meni niin yli että voi kauhea, nyt olen vain vesilinjoilla aina
Vettä vaan tänneki :x
 
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja Essie:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
mikä olo nyt :D mulla vieläkin tooosi pahaa ja oikeasti anteeksi jos mä olin liian humalassa, olin varma aivan hirveä, puhuin varma liika typeriä, voi että, ettei olisi pitänyt juoda noin
Mä se pahemmin olin humalassa :D ei sun tartte mitään anteeks pyytää :D nyt on jo ihan ok olo :)
et todellakaan, mä aloitin aikaisemmin eli mä olin se joka oli todellakin kännissä, ihan hullu kyllä olin :LOL:
No etpä :LOL: Mä en kyl halua enää ulos moneen kuukauteen :x
En mäkään :LOL: :LOL: viimeks kyllä mulla meni niin yli että voi kauhea, nyt olen vain vesilinjoilla aina
Vettä vaan tänneki :x
mä kyllä juon kokoajan täällä jotain, krapulan takia, aamulla ajattelin että juon koko amme vettä kun niin pahaa olo oli :LOL:
 
metsänpeitto
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä tulee mieleen eräskin "julkkis" :ashamed:
tukiainen :D
Pöh, täällä on jo monesti sanottu mua tukiaiseksi....
mä en pahalla :hug: :D
No ethän sä muuten näytä, mutta noi tekohuulet :ashamed:
 
aika pahoja
1. palkinto Turkilmas
2. hyvänä kakkosena Savannan keskisormen heristys, kuin kaupan päälle

- tilanne tähän mennessä - *lähtee katsomaan omia kansioitaan, sieltä kyllä löytyy pahempaa varmasti, toivoo että uni tulee pelastamaan, ettei tartte laittaa kuvaa*
 
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja BootyPeppi:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
Alkuperäinen kirjoittaja metsänpeitto:
Tästä tulee mieleen eräskin "julkkis" :ashamed:
tukiainen :D
Pöh, täällä on jo monesti sanottu mua tukiaiseksi....
mä en pahalla :hug: :D
No ethän sä muuten näytä, mutta noi tekohuulet :ashamed:
:LOL: ihan oikeat huulet ja kieli....
 
aika pahoja
vieraalle. ihan hyvällä, vaikka et multa kysykään, niin hulluus valtava energianlähde ja voimavara minulle. Positiivinen sellainen. Eikä ympäristökään ole (vielä) kantanut suljetulle
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6527257.jpg

no ok naurakaa, mä vielä fuck you näytän ja ne rillit hyi h... :LOL: ihan kuin mummo, entäs katsokaa miten mun lapsi katso ja siellä vielä mun äiti jotain siivoa :LOL: :LOL: voi ei mä nauran täällä vesi silmille
Saako kysyä minkä ikäinen oot? näytät tosi nuorelta :)

 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja Eestlanna Savanna:
http://www.aijaa.com/v.php?i=6527257.jpg

no ok naurakaa, mä vielä fuck you näytän ja ne rillit hyi h... :LOL: ihan kuin mummo, entäs katsokaa miten mun lapsi katso ja siellä vielä mun äiti jotain siivoa :LOL: :LOL: voi ei mä nauran täällä vesi silmille
Saako kysyä minkä ikäinen oot? näytät tosi nuorelta :)
25,26 kohta, no ilman silmälasia mulle aina annetaan 16 tai että teini olen kaikki luulevat, mehiläisessä kun viimeks olin mua halusivat lasten lääkärille pistää, sitten kun se katsoi tiedot niin oioi heti anteeksi :/ joka paikassa myös lullaan että joku opiskelija olen :LOL: mut jos mä laitan lisäkeitä korkokengät niin näytän sen ikäiseltä mitä olen, mut muuten on teini naama jos ei lasia ja hiuslisäkkeitä meikkia ole :ashamed:
 

Yhteistyössä