Kuka halua laita itsestä rumia ja kotikunnossa olevia kuvia

Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
meikkiä on, mutta on myös mun ihanat My old Sunday school teacher-pullonpohjasilmälasit...ja muikea hymy, otettu viime vuoden heinäkuussa...onneksi noita laseja ei tartte enää pitää
kaamea kuva

Ja höpöhöpö, ei ole kaamee kuva. Olet oikein sen näkönen et suunnittelet jotain hauskan kieroa juttua. :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Minerva McGarmiwa:
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
meikkiä on, mutta on myös mun ihanat My old Sunday school teacher-pullonpohjasilmälasit...ja muikea hymy, otettu viime vuoden heinäkuussa...onneksi noita laseja ei tartte enää pitää
kaamea kuva

Ja höpöhöpö, ei ole kaamee kuva. Olet oikein sen näkönen et suunnittelet jotain hauskan kieroa juttua. :D
no mähän olen tunnetusti juonikas tyyppi... B)
 
vieras
:D Eestlanna Savannan kuva! Lapsi tosiaan vei enemmän huomita :D

En ymmärrä miksi osa laittaa tänne jotain irvistely kuvia, ootteko tosiaan kotona koko ajan naama rullalla? ja kauppaan mennessä/ kotoa poistuessa otatte perusilmeen? :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
:D Eestlanna Savannan kuva! Lapsi tosiaan vei enemmän huomita :D

En ymmärrä miksi osa laittaa tänne jotain irvistely kuvia, ootteko tosiaan kotona koko ajan naama rullalla? ja kauppaan mennessä/ kotoa poistuessa otatte perusilmeen? :LOL:
Kyllä näin useimmiten olen ainakin itse. Liian kauan ihmisten ilmoilla kun on ja joutuu käyttäytymään asiallisesti, niin kotona voi sitten hengähtää ja ottaa oman ilmeen päälle =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
meikkiä on, mutta on myös mun ihanat My old Sunday school teacher-pullonpohjasilmälasit...ja muikea hymy, otettu viime vuoden heinäkuussa...onneksi noita laseja ei tartte enää pitää
kaamea kuva
No ei yhtään kamala..
 
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihania kuvia :D. Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.

Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :D



Muoks: anoppi onnistui kyllä samaisella reissulla ottamaan musta monta sangen epämairittelevaa kuvaa, tämä on silti yksi pahimmista :D
voi herranen aika kun rupes naurattamaan ihan mielettömästi :LOL: :LOL: :LOL: toi ilme on huippu!!! :D :D :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihania kuvia :D. Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.

Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :D



Muoks: anoppi onnistui kyllä samaisella reissulla ottamaan musta monta sangen epämairittelevaa kuvaa, tämä on silti yksi pahimmista :D
voi herranen aika kun rupes naurattamaan ihan mielettömästi :LOL: :LOL: :LOL: toi ilme on huippu!!! :D :D :D
. Tuo on vissiin se "jaaaahas kakarat" ilme..

 
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
Alkuperäinen kirjoittaja Nyynä:
Alkuperäinen kirjoittaja Turkilmas:
Ihania kuvia :D. Mä laitan kohta yhden oikeesti aivan hirveän kuvan. Se on vihkimistilaisuudesta, jossa YRITETTIIN olla kolmen alle 2-vuotiaan kanssa. Meteli oli päätä huimaava ja pojat kirmailivat pitkin kirkon käytäviä jne. Lopulta anoppi totesi että pitäisköhän meidän mennä ulos poikien kanssa. Ja sitten mentiin.

Ilme kertoo enemmän kuin tuhat sanaa... :D



Muoks: anoppi onnistui kyllä samaisella reissulla ottamaan musta monta sangen epämairittelevaa kuvaa, tämä on silti yksi pahimmista :D
voi herranen aika kun rupes naurattamaan ihan mielettömästi :LOL: :LOL: :LOL: toi ilme on huippu!!! :D :D :D
. Tuo on vissiin se "jaaaahas kakarat" ilme..
no tuo on just se: "ootas ku päästään pihalle" - ilme :LOL: :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja idunnor:
Jännä miten kaikki näyttää hyviltä kuvissaan mun silmään vaikka itse ovat sitä mieltä että kuvat ovat epäonnistuneet :)
sitä on kato aina niin itsekriittinen, omassa pärstässä on aina vikaa vaikkei muitten mielestä oliskaan. :D
 
Ihana!
Alkuperäinen kirjoittaja Wicked Mary:
meikkiä on, mutta on myös mun ihanat My old Sunday school teacher-pullonpohjasilmälasit...ja muikea hymy, otettu viime vuoden heinäkuussa...onneksi noita laseja ei tartte enää pitää
kaamea kuva



Tämähän on suloisin kuva mitä olen sinusta nähnyt! Tosi ihana! :)
 

Yhteistyössä