Kuka haluaa gloryholeen, kulli vaan tulee esille ja sä imet/runkkaat?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olisko se naisten mielestä outoa, tämä gloryhole ilmiö on tätä nykyä yleistä isoissa kaupungeissa. Siis menet huoneeseen jossa on reikä seinässä, siitä reiästä tulee esille mulkku jota voit itse runkata, imeä, ottaa sisällesi etc. Olisko kysyntää?
 
Mä katoin kerran jonkun elokuvan missä vähän vanhempi rouva meni tollaseen paikkaan töihin. Siis käsitöitä tekemään.

Ihan mielenkiintoista.

Niin tosiaan, sama voisi toimia toisin päin; että naiset menevät reiälle ja mies olisi se antava osapuoli.

Enempi kysyntää kuitenkin, uskoisin, että nainen olisi se käsityöläinen/suutyöläinen.
 
"jojo"
Voidaanko päätellä, että miehet, jotka uskaltavat työntää kullinsa seinässä olevaan reikään, suhtautuvat maailmaan muita positiivisemmin? Kai siinä pitää olla uskoa, että maailmassa on vielä hyvyyttä jäljellä, kun tuuppaa herkimpänsä jonkun tuntemattoman ulottuville siitä reiästä. Mä en meinaan ihan ensi hätään laittaisi edes kättäni mihinkään seinässä olevaan aukkoon.
 
"iinu"
[QUOTE="jojo";27372856]Voidaanko päätellä, että miehet, jotka uskaltavat työntää kullinsa seinässä olevaan reikään, suhtautuvat maailmaan muita positiivisemmin? Kai siinä pitää olla uskoa, että maailmassa on vielä hyvyyttä jäljellä, kun tuuppaa herkimpänsä jonkun tuntemattoman ulottuville siitä reiästä. Mä en meinaan ihan ensi hätään laittaisi edes kättäni mihinkään seinässä olevaan aukkoon.[/QUOTE]

Tosiaan. Seinän toisella puolen voi olla vaikkapa vasikka. Mutta miehillä halu sumentaa järjen valon.
 
Eikä voi.

Ihminen itsessään voi olla jotenkin "ihmeellinen" ja/tai hänen toimintansa voi olla "ihmeellistä", muttei joku yksittäinen ruumiinosa ihmeellinen ole.
Joten jos yksi ruumiinosa tulee jostain reiästä, ei ihmeellistä.

Niin kerta.
*kiristelee nutturaansa*
No siis onhan se uutta, se uus saattaa joitain kiihottaa!
Ainakin mulle olis ihan uutta, vaikka kaikenmaan kymppikerhoihin kuulunkin:)
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";27372856]Voidaanko päätellä, että miehet, jotka uskaltavat työntää kullinsa seinässä olevaan reikään, suhtautuvat maailmaan muita positiivisemmin? Kai siinä pitää olla uskoa, että maailmassa on vielä hyvyyttä jäljellä, kun tuuppaa herkimpänsä jonkun tuntemattoman ulottuville siitä reiästä. Mä en meinaan ihan ensi hätään laittaisi edes kättäni mihinkään seinässä olevaan aukkoon.[/QUOTE]

Niin, en minäkään uskaltaisi aivojani laittaa sillä tavalla alttiiksi : /
 
"vieras"
[QUOTE="jojo";27372856]Voidaanko päätellä, että miehet, jotka uskaltavat työntää kullinsa seinässä olevaan reikään, suhtautuvat maailmaan muita positiivisemmin? Kai siinä pitää olla uskoa, että maailmassa on vielä hyvyyttä jäljellä, kun tuuppaa herkimpänsä jonkun tuntemattoman ulottuville siitä reiästä. Mä en meinaan ihan ensi hätään laittaisi edes kättäni mihinkään seinässä olevaan aukkoon.[/QUOTE]

Voishan siellä tosiaan olla mies imemässä, onko se sinun mielestä väärin?
 
"jojo"
[QUOTE="vieras";27372879]Voishan siellä tosiaan olla mies imemässä, onko se sinun mielestä väärin?[/QUOTE]

No kuka takaa, että siellä ylipäätään joku aikoo imaista, eikä iske kynsiä kiinni tai kaada päälle tomusokeria ja nonparelleja? Tai piirrä hepin päähän tussilla naaman?

No joo, mä olen yliväsynyt.
 
lurps
[QUOTE="vieras";27372744]Olisko se naisten mielestä outoa, tämä gloryhole ilmiö on tätä nykyä yleistä isoissa kaupungeissa. Siis menet huoneeseen jossa on reikä seinässä, siitä reiästä tulee esille mulkku jota voit itse runkata, imeä, ottaa sisällesi etc. Olisko kysyntää?[/QUOTE]

Naisten versio tästä voisi ehkä olla, että mies pistäisi käden reiästä ja tyydyttäisi naisen käsin, näkemättä naista ollenkaan ja saamatta vastapalvelusta. Olisitko itse valmis tekemään tuollaista pyyteetöntä työtä?
 
Reikiä pelkäävä
Pelkään todella kaikkia sen kokoisia reikiä josta mahtuu joku miehen elin. Mitä suurempi reikä sitä suurempi pelko!

Entä vanhukset ja sotaveteraanit? Miten heidän käy tälläisen reiän ääressä? Tekoproteesit menevät ihan säpäleiksi ja kuka sen korvaa? Järkytys on ainakin valtava jos ehjin hampain säilyy!!

Miksei näitä reikiä saada tukkoon? Eilenkin näin kaupungilla useita mahdollisia reikiä joista yhdestä jopa kurkisti mahdollinen siitin tai muu samanlainen pötkylä.

Itse kierrän kaikki reiät kaukaa tai hätätilanteessa sohin niitä sateenvarjolla!

Ottakaa kantaa!!!
 
  • Tykkää
Reactions: Tepadj
Reikiä heti
Voiko tälläisen perustaa itse vaikka johonkin torille vaneri seinä pystyyn ja kalu aukosta tori kansaa ilahduttamaan ja imettäväksi? Voisi joku päivä tehdä. Pitääköhän hakea rakennuslupa munanimentäreiälle? Saakohan samasta reiästä työntää perseenreikänsä esille toriväen nussitavaksi? Tekisi niin mieli miesten välistä mutta en halua leimaantua julkisesti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Reikiä heti;27373057:
Voiko tälläisen perustaa itse vaikka johonkin torille vaneri seinä pystyyn ja kalu aukosta tori kansaa ilahduttamaan ja imettäväksi? Voisi joku päivä tehdä. Pitääköhän hakea rakennuslupa munanimentäreiälle? Saakohan samasta reiästä työntää perseenreikänsä esille toriväen nussitavaksi? Tekisi niin mieli miesten välistä mutta en halua leimaantua julkisesti.
Jos sun persereikä menee vanerireijästä ulos, on sulla rectusprolapsi.
Ja tilapäiseen rakennelmaan ei tarvita lupia, mutta itsensäpaljastelusta ja siveettömästä käyttäytymisestä tulee jotain muuta kuin hmm "huippu" :whistle:
 

Yhteistyössä