Kuka haluaisi tarjota kaniinille hyvän kodin?

Vitsit... tosi kinkkinen tilanne. Juttu on niin että mun yksi läheinen ihminen on todella allerginen tuolle pupulle, niin allerginen ettei tule enää käymään meillä lainkaan kun tukehtuu jo rappukäytävässä suunnilleen tuon pupun vuoksi. Ja mä en tiedä kumpi tässä olisi tärkeämpää: pitää tuo kaniini, vai saada tuota ihmistä toisinaan lapsia katsomaan jne, on vähän kuin vaari meidän lapsille. Mä en tiedä uskaltaisinko antaa tuota pupua kenellekään, mutta jos hyvän kodin saisi.... Mitäs tekisitte? Ja onko täällä joku, joka on harkinnut kaniinin ottamista, ja olisi ehkä kiinnostunut asiasta? Voisin alkaa miettiä tätä ihan vakavissani..
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 17:03 Mariam kirjoitti:
Jos hirveä hätä tulee, eikä kanille kotia löydy, niin meiltä löytyisi kesähoitopaikka.. Jos siitä mitään apua?
Kiitos, mutta mä en halua pompotella sitä... siksi pitäisi löytää sitt sellainen pysyvä paikka, jos siitä luovutaan tosissaan. Ja oispa ihanaa, jos olisi jossain ajomatkan päässä, musta ois ihana joskus nähdä miten pupunen voi ja jaksaa. Tietysti, eihän sellaista voi vaatia sitten jos uusi omistaja ei missään tapauksessa sitä halua. :ashamed:
 
Keittiönoita
Mä otan kyllä kanin, mutta en yhdessä tuon koiran kanssa. Voisin likalta kysäistä, kun se tulee manantaina reissusta....se vie kattivanhuksensa mukanaan ja tuo katti on kyllä tottunut kaneihin. Mutta epäilen kyllä vähän, että likka ottaisi ainakaan nyt, kun sillä on tarkoitus ottaa toinenkin kissa.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:58 just kirjoitti:
ja kohta lähtee koirakin :headwall:
Eikö se nyt ole jo suuren osan elämästään muualla viettänyt, kun ei sitä jaksanut odotusaikana hoitaa?

terveisin nimimerkki joka ei ymmärrä ihmisiä joiden pitää heti ja samantien toteuttaa jokainen mieliteko - ajattelematta elämäänsä yhtään pidemmälle!
 
Liinuska74
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 17:45 muumimamma kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 07.05.2007 klo 16:58 just kirjoitti:
ja kohta lähtee koirakin :headwall:
Eikö se nyt ole jo suuren osan elämästään muualla viettänyt, kun ei sitä jaksanut odotusaikana hoitaa?

terveisin nimimerkki joka ei ymmärrä ihmisiä joiden pitää heti ja samantien toteuttaa jokainen mieliteko - ajattelematta elämäänsä yhtään pidemmälle!
Kai koirakin aika pitkään elää, tuskin yksi raskausaika kovin suuri osa koiran elämästä on?
 

Yhteistyössä