Kuka HULLU ostaa osamaksulla??!

  • Viestiketjun aloittaja ggggggggggg
  • Ensimmäinen viesti
plm
siinä vaan on se paha juttu että voi käydä kenelle van niin että se firma missä työskentelet menee konkaan, sulla ei oo työtä, joten varallisuutesi pienenee, onko enää varaa maksaa nitä monia osamaksuja mitä sulla on? säsätöjäsi ei kukaan vie, varsinkin jos olet säästänyt velä niin ettet laita rahoja pankkiin, van eism "lasipurkkiin" JA oikeasti OSAMAKSU TULEE AINA KALLIIMMAKSI kuin käteisostot. mä oon saanut usein hyvän käteisalennukens kun ostan käteisellä.

miksi pitää opetta siihen että AINA pitää olla uusinta ja hienointa kun se vanhakin vielä toimii.
No mun työpaikka nyt vaan ei ole menossa konkkaan, luottamusmiehenä ihan seuraan työpaikkani taloudellista tilannetta. Ja vaikka menisi, kyllä mä olen talouteni turvannut enkä ole siis osamaksuja ottanut. Mutta ymmärrän jos joku ottaa ja jos ottaa todella pienillä kuukausierillä niin niistä selviää kyllä.
Eikä mulla ole uusinta ja hienointa vaan 9 vuotta vanha telkkari. Ja kuka tässä puhuu monesta osamaksusta? Tarviiko aina liioitella?
 
"vieras"
No hei c´moon,ettekö huomaa mistä tässä on kyse? Ap asuu vuokralla,on just lopettanut tupakanpolton ja saanut pienet pennosensa venytettyä ihan Kreikkaan asti. Täähän on ihan selkee juttu että ap tuntee nyt suurta ylemmyyttä saavutuksestaan ja kokee asiakseen päteä ja pönkittää itseään. Eli tuikitavallinen lähiömutsi. Tai sit sitä vituttaa kun ei herunutkaan luottoa elloksen kuntopyörään.
 

Yhteistyössä