Kuka jumalauta otti tuon tosissaan?? Jätkäkö? Sipuli?

Ira
Meil lasten kasetti, jossa lauletaan ett ******* soittaa banjoaan. Kasetti on 80-luvulla.

Aapisessa on luku: Ne***** pesee kasvojaan, puhtaaksi ei saa milloinkaa.

Onpa vaan ajat muuttunu.
 
Meidän ekaluokan opettaja oli valveutunut (vuosi ööö-84), korkealla luokan seinällä oli aakkostaulut, joissa siis kuva ja kullakin aakkosella alkava sana, N-kirjaimen kohdalla oli musta mies (alkuasukas puvussaan) ja Neekeri luki kuvan alla, ope vaihtoi eräänä päivänä sanan kohdalle Afrikkalainen, olimme pitkään ihmeissään miten se liittyy kyseiseen kirjaimeen :whistle: :D

No joo, tulipa vain mieleeni kun ketjua luin =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
Alkuperäinen kirjoittaja PIKKUINEN:
Vai että tällästä tällä kertaa :D On tää 2+ niin hauska palsta ku saa nauraa melkee joka kerta ku tääl käy...(eli jokapäivä) :kieh:
Taitaa modet olla hiukka liian nipoja...
niin modethan ne vaan turhasta nipottaa.. :kieh:
No en mä kyllä oo lukenu tota kyseistä n-sana ketjua, joten en voi tietää mistä ne "nipotti". Mutta näitten viestien perusteella vaikuttais vähä olevan nipotuksen makua :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja PIKKUINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
Alkuperäinen kirjoittaja PIKKUINEN:
Vai että tällästä tällä kertaa :D On tää 2+ niin hauska palsta ku saa nauraa melkee joka kerta ku tääl käy...(eli jokapäivä) :kieh:
Taitaa modet olla hiukka liian nipoja...
niin modethan ne vaan turhasta nipottaa.. :kieh:
No en mä kyllä oo lukenu tota kyseistä n-sana ketjua, joten en voi tietää mistä ne "nipotti". Mutta näitten viestien perusteella vaikuttais vähä olevan nipotuksen makua :D
johtuu varmaan siitä että viestejä poistettiin sitä mukaan ku niitä ketjuun ilmesty :xmas:
 
Alkuperäinen kirjoittaja OnniKeiju:
Alkuperäinen kirjoittaja PIKKUINEN:
Alkuperäinen kirjoittaja Medu:
Alkuperäinen kirjoittaja PIKKUINEN:
Vai että tällästä tällä kertaa :D On tää 2+ niin hauska palsta ku saa nauraa melkee joka kerta ku tääl käy...(eli jokapäivä) :kieh:
Taitaa modet olla hiukka liian nipoja...
niin modethan ne vaan turhasta nipottaa.. :kieh:
No en mä kyllä oo lukenu tota kyseistä n-sana ketjua, joten en voi tietää mistä ne "nipotti". Mutta näitten viestien perusteella vaikuttais vähä olevan nipotuksen makua :D
johtuu varmaan siitä että viestejä poistettiin sitä mukaan ku niitä ketjuun ilmesty :xmas:
Ok =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja Pikaliisa:
Alkuperäinen kirjoittaja JuiceFani:
No saikos sitä sit sanoo täällä että mustalainen???
Se on romani taikka kansallispukuinen henkilö.
:LOL: (toim.huom. mä en ole hiukkaakaan rasistinen, mutta tämä huvittaa silti)
tulin rekalla risteykseen. vasemmalta tuli kansallispukuinen henkilö pyörällä, eikä oikealtakaan tullut ketään.
 
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja FedWithGasoline:
Mitä? Mikä juttu? MITÄ? Vihjaskaa edes :snotty:
psst,siihen liittyy sana neekeri
Ja pusu?
täh!!??? Minä aikanaan neekerinpusuja syöneenä ja ostaneena yhä edelleen mainitse ostavani juuri niitä, uusi tekemällä tehty nimi ei vaan ole tarttunut päähäni. Vai mistä tässä oli kyse?!
neekerin pusuja, karjalan piirakoita (hyi hiisi, ajatelkaa mitä nyt piirakka voi merkitä ja onko ne sitten jonkun itäsuomalaisen mallilla tehtyjä???!!) :LOL:
Mitä muuta vastaavaa löytyy???!
Ja tämän kaiken kirjoitin tyhmänä ja tietämättömänä mistä oli kysymys, takerruin vain pariin sanaan.... :LOL:
 

Yhteistyössä