Kuka käyny Nokian missiossa?

  • Viestiketjun aloittaja muumi
  • Ensimmäinen viesti
millipilli
Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:

Niin ja mua tökki nimenomaan se, että Koivisto oli meidän kaupungin kirkkoherrana silloin ja yritti kappelissa rukoilemalla herättää kuolleista kolme päivää aikaisemmin hukkunutta venäläistä lasta... oli iltapäivälehdissäkin juttua. Onneksi ei ole enää täällä Koivisto
 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja eikö:
Eiks se ole ihan höyrypäisten hommaa? Kielilläpuhumista ja kaatuiluja, ilmestyskirjalla pelottelua ja yleistä hysteriaa?
enemmän musta on höyrypäistä vetää pää täyteen viinaa ja örveltää;). Kielilläpuhuminen on raamatun mukaista. Ei ilmestyskirjassa ole mitään pelottelua. Ota raamattu esiin ja luepas itse:)!!
 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:
ei koivisto edes koskenut...ei se kaatuminen ole ooennaista. Ihminen jos kaatuu sen tulee tapahtua ainoastaan Jumalan voimasta
 
eikö
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
Alkuperäinen kirjoittaja eikö:
Eiks se ole ihan höyrypäisten hommaa? Kielilläpuhumista ja kaatuiluja, ilmestyskirjalla pelottelua ja yleistä hysteriaa?
enemmän musta on höyrypäistä vetää pää täyteen viinaa ja örveltää;). Kielilläpuhuminen on raamatun mukaista. Ei ilmestyskirjassa ole mitään pelottelua. Ota raamattu esiin ja luepas itse:)!!
Olen uskovainen ihminen, mutta massahysteria ei minusta ole mitenkään tavoiteltava olotila.
 
sydän
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:
Lähes joka sunnuntai NM:n kokouksessa käyn. Usein myös kaadun kun menen rukoiltavaksi eikä tosiaankaan kukaan tönäise minua. Markku tai joku muu vain rukoilee puolestani ja yhtäkkiä olenkin lattialla makaamassa
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:
mut on karismaattisessa kokouksessa kaadettu väkisin. alko tuntua epämukavalta ja otin aina askeleita taaksepäin, mutta puhuja työnsi otsasta niin kovaa ja takana ollut avustaja tuli lopulta ihan liki, etten päässyt liikuttamaan enää jalkoja. ei siinä auttanut muu kuin rojahtaa väkisin, vaikka ihan tolkuissani olin enkä olis halunnut sinne maahan makaamaan.
 
muumi
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:
mut on karismaattisessa kokouksessa kaadettu väkisin. alko tuntua epämukavalta ja otin aina askeleita taaksepäin, mutta puhuja työnsi otsasta niin kovaa ja takana ollut avustaja tuli lopulta ihan liki, etten päässyt liikuttamaan enää jalkoja. ei siinä auttanut muu kuin rojahtaa väkisin, vaikka ihan tolkuissani olin enkä olis halunnut sinne maahan makaamaan.
ei kuulosta kyllä tuo oikealta, harmi kun olet joutunut tuollaista kokemaan:(
 
vieraampi
Alkuperäinen kirjoittaja muumi:
Alkuperäinen kirjoittaja vieraampi:
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:
mut on karismaattisessa kokouksessa kaadettu väkisin. alko tuntua epämukavalta ja otin aina askeleita taaksepäin, mutta puhuja työnsi otsasta niin kovaa ja takana ollut avustaja tuli lopulta ihan liki, etten päässyt liikuttamaan enää jalkoja. ei siinä auttanut muu kuin rojahtaa väkisin, vaikka ihan tolkuissani olin enkä olis halunnut sinne maahan makaamaan.
ei kuulosta kyllä tuo oikealta, harmi kun olet joutunut tuollaista kokemaan:(
vissiin se puhuja sai jotain pointseja jokaisesta kaatuneesta tai jotain. ainakin jokaikinen siitä mun rivistä sinne rojahti, en tiiä kaadettiinko muut yhtä väkivaltasesti kuin mut. sen koommin en ookaan noihin tilaisuuksiin sit menny.
 
hupu
Alkuperäinen kirjoittaja millipilli:
Oon kiertänyt kaukaa... silloin kun ne kokoukset vielä oli Nokian kirkossa niin olin viittä vailla erota koko kirkosta. Muutama tuttu kävi mielenkiinnosta katsomaan ja meni "kaadettavaksi". Totesivat vaan jälkeenpäin, että meinas kaatua, mutta vaan siksi että Koivisto tönäs kun oli kaatamassa... :whistle:

Niin ja mua tökki nimenomaan se, että Koivisto oli meidän kaupungin kirkkoherrana silloin ja yritti kappelissa rukoilemalla herättää kuolleista kolme päivää aikaisemmin hukkunutta venäläistä lasta... oli iltapäivälehdissäkin juttua. Onneksi ei ole enää täällä Koivisto



Tää kuolleista herättäminen sai myös mun karvat pystyyn. Ihan sama miten hyvä uskoisia höynäytetään, mutta että ihmisten hätää käytetään hyväksi on edesvastuutonta!

Teko oli todellista tekopyhyyttä, kuvitella olevansa kuolevaisten yläpuolella!
Voi meitä joita ei kohtuun tapettu!
 

Yhteistyössä