kuka lähtee miun kans tänää baariin/ helsinki ?

mie tuun hulluks kotona, menojalka vipattaa, ( en tosin tanssi ) ja miun on pakko päästä ihmisten ilmoille ku oon yksin kotona. Tahtoo mennä !! Mut ku ei uskalla yksin, kaikki kattos vaa et ohoh mikä munahaukka tuli yksin. Ja ehkä hiukka pelottaakin et joku tunkee juomaan jotain, onhan miun vessassakin pakko käydä ja röökillä...
OIKEESTI ! Lähtiskö joku eiköstä joo :)
 
miul on ihan sama, kuulkaa. Mie oon asunu tääl neljä vuotta, enkä oo ikinä käyny missää muus ku yhes räkäläs yhellä...mie oon aina ollu joko ite raskaana, mut nyt on niin et kaikki kaverit on raskaana tai sit niil on muutaman kuukauden ikänen vauva....zetorist oon kuullu paljo hyvää, siel vois kyl käyä...lähtiskö joku oikeesti :) ??
 
"hanna"
[QUOTE="Molla";26585538]Voi surku kun oisin lähempää! Mulla ihan sama ongelma, mut Pohjois-pohjanmaalla :D[/QUOTE]

ei, missäpäin pohjois-pohjanmaata asut? : ite oon raahen läheltä, haluatko pekanpäiville lähtiä?
 
"KääKKä"
Älä heitä kirvestä kaivoon.

Tää viikonloppu ei käy, vaikka mun mieleni tekeekin. Mutta pistän sun nikin mieleen ja katotaan jos voidaan nähdä joku toinen kerta ;)
 
Lilith, mitä kettua :) Onko tää helsinki näi iso paikka, koska täällä ei sada :) Ihan harmaata on mut ei ainaskaa viel oo ripauttanu...paskaakos sade tässä. Ei kuitenkaa oo pussikalja iässä enää niin ei oo sillä ilta pilalla....
 

Yhteistyössä