Kuka maksoi ajokorttisi?

  • Viestiketjun aloittaja "vieraS"
  • Ensimmäinen viesti
mämä
Otin täyden määrän opintolainaa ammattikoulussa, elin sillä ja maksoin korttini.
Eli makselin korttini sitten jälkeenpäin, työttömyyskorvauksista.
Kai mä olisin vaikka aiemmilla kesätienesteillä ja säästöillä saanut maksettua, mutta äiti aina vei multa rahat.
Onnistui se kyllä osan tosta lainastakin nostamaan pankista.
 
Isä maksoi mutta opetti itse. Kortille tuli hintaa alle satanen vuonna 06. Itse maksoin 2.vaiheen kortin, vähän alle 300euroa. 18-vuotis lahjaksi sain käyttöoikeuden tiliin minne oli lapsilisiä kerätty. Niillä rahoilla ostin sitten auton. Sain kortin 06.06.06. :D
 
nyt köyhä ja kipeä
Isä maksoi mutta opetti itse. Kortille tuli hintaa alle satanen vuonna 06. Itse maksoin 2.vaiheen kortin, vähän alle 300euroa. 18-vuotis lahjaksi sain käyttöoikeuden tiliin minne oli lapsilisiä kerätty. Niillä rahoilla ostin sitten auton. Sain kortin 06.06.06. :D
oho, ilmestyskirjan peto.

itse kustansin minäkin, sain lukiolaisena jatkaa kesätyötä etänä ja palkka oli sen ikäiselle mojova.
 
ghyt
Vanhemmat maksoivat. Mekin aijomme maksaa 4 lapselle autokoulut, isommille on jo lluvattukin. Onneksi on ikäeroa vanhimman ja nuorimman välillä 10v niin ehditään säästää ;)
 
Ihan itte. Reteesti tilasin ajokertojen noudot työpaikan pihasta :D Ajoin sitten vasta, kun töistä jäi riittävästi rahaa elämisen jälkeen humputteluun. En ajatellut maksaa jälkikasvulle tai ostaa hänelle autoa.

Autoa en ole vieläkään ostanut itsellenikään. Bussilla kuljen pääosin.
 

Yhteistyössä