kuka muistaa tän? jäikö jollekin muulle p...skan maku suuhun tästä hommasta

Status
Viestiketju on suljettu.
Keittiönoita
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä ainakaan auta ketään ja sitten urputa siitä jos ei kiitetä. Enkä minä varsinaisesti piittaa siitä pyydetäänkö jotain apua kusetusmielessä vai ei, jos jollakin on niin kova tarve tavaroille joita pyytää mitä kummallisimmilla selostuksilla, niin varmasti niille sitten on jotain tarvetta vaikka tarpeen syynä ei olisikaan se mitä on sanottu. Jos ja kun minä jollekin jotain lahjoitan, teen sen siksi ttä haluan, en mistään muusta syystä. useimmiten lahjoitan tavaraa jota en itse tarvitse ja jota olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen myymään kipputorilla. Joten joko lahjoituksena yksityishenkilölle tai pelastusarmeijalle tai sitten UFF:n lootaan

Ihanko totta te autatte ihmisiä vain siksi että haluatte kuulla kiitoksia kiitosten perään?
Olen samaa mieltä kanssasi. Toisaalta olen aina iloinen, jos paketin perille saapumisesta ilmoitetaan mulle. Itella on kyllä aika luotettava yritys, mutta siitä huolimatta minusta sellainen "kuittaan paketin saapuneeksi" olisi ystävällinen viesti lähettäjälle.

 
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja Minttuliina:
Asiasta kukkaruukuun, mutta tunnen sinut tyttö Tenonvarrelta :whistle:
häh? :eek: kerro heti mistä
Ollaan oltu samalla luokalla :)
ai rtsol:sako? laita mulle yv:nä kuka oot (en oo utelias en)

Tuolta juu, pidetään hetki jännityksessä ;)
olitko valmistumiseen asti samalla luokalla vai jäikö kesken? mulla olis haisu siitä kuka oot
Sori ku kesti, vieläkö olet hereillä?Suuntautumiseen asti oltiin samalla luokalla, pistä yv:tä ketä ajattelet.

 
Äiti78-
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
En minä ainakaan auta ketään ja sitten urputa siitä jos ei kiitetä. Enkä minä varsinaisesti piittaa siitä pyydetäänkö jotain apua kusetusmielessä vai ei, jos jollakin on niin kova tarve tavaroille joita pyytää mitä kummallisimmilla selostuksilla, niin varmasti niille sitten on jotain tarvetta vaikka tarpeen syynä ei olisikaan se mitä on sanottu. Jos ja kun minä jollekin jotain lahjoitan, teen sen siksi ttä haluan, en mistään muusta syystä. useimmiten lahjoitan tavaraa jota en itse tarvitse ja jota olen liian laiska ja mukavuudenhaluinen myymään kipputorilla. Joten joko lahjoituksena yksityishenkilölle tai pelastusarmeijalle tai sitten UFF:n lootaan

Ihanko totta te autatte ihmisiä vain siksi että haluatte kuulla kiitoksia kiitosten perään?
peesi tähän....millasia ihmisä täällä oikein on???haloo jotain rajaa nyt tähänkin
 
Alkuperäinen kirjoittaja sophie:
onko tää se kun jonku serkulta palo koti ja kaikki tavarat?

Tämän kirjoituksen muistan.Avustin, laittamalla vaatetta ja uskoin kyllä että tositapaus oli, sillä tuskinpa tällästä asiaa kukaan valehtelis.Koskaan en kyllä saanut tietää olivatko vaatteet sopivia/mieluisia.
 
darkstarmama
Olisi ollut kiva tietää mistä tässon kyse, muttei tosiaan nuo linkit toimi. :(
Miten muuten pääsisin siihen hyväsydän kerhoon auttajaksi, olisi minullakin pienet resurssit ja iiiso sydän avittaa jos jollakin on oikeasti hätä?
 
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Olisi ollut kiva tietää mistä tässon kyse, muttei tosiaan nuo linkit toimi. :(
Miten muuten pääsisin siihen hyväsydän kerhoon auttajaksi, olisi minullakin pienet resurssit ja iiiso sydän avittaa jos jollakin on oikeasti hätä?
laita hakemus kerhoon nimeltä pidetään huolta (sen niminen on nykyään), esim. keittiönoidalta saat salasanan
 
darkstarmama
Alkuperäinen kirjoittaja tyttö Tenonvarrelta:
Alkuperäinen kirjoittaja darkstarmama:
Olisi ollut kiva tietää mistä tässon kyse, muttei tosiaan nuo linkit toimi. :(
Miten muuten pääsisin siihen hyväsydän kerhoon auttajaksi, olisi minullakin pienet resurssit ja iiiso sydän avittaa jos jollakin on oikeasti hätä?
laita hakemus kerhoon nimeltä pidetään huolta (sen niminen on nykyään), esim. keittiönoidalta saat salasanan
kiitos. :) kerkesain jo avauksen tehä aiheesta nopsana tyttönä.
 
TIETOON VAAN KAIKILLE
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja modet:
taas poistelleet...??vois ees joskus laittaa syytä ARGH!
Ihan hyvä että poistettiin!!
jos ihmisiä on huijattu niin miksi hyvä?vai oletko itse ketjun ap???
Asia varmaan tuli jo selville ketjussa ja samasta asiasta oltais jauhettu sivu kaupalla.
mitä sitten???HUIJARIT KURIIN VAAN

 
Asiaa koskenut ketju siirrettiin eilen illalla mode-osioon. Alkoi nimittäin olla melkoista syyttelyä tätä keräystä järjestänyttä kohtaan. Ja juu, tämä henkilö oli itse eilen täällä kertomassa asiasta. Annettasko jo olla ?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Namelli:
Asiaa koskenut ketju siirrettiin eilen illalla mode-osioon. Alkoi nimittäin olla melkoista syyttelyä tätä keräystä järjestänyttä kohtaan. Ja juu, tämä henkilö oli itse eilen täällä kertomassa asiasta. Annettasko jo olla ?
Ai säkin olet mode?
 
Status
Viestiketju on suljettu.

Yhteistyössä