kuka muu...

kärsii, kun on töissä pitkät päivät ja ei nää lapsia.Mun tilanne on 3 koululaista ja pikkuneiti(2v), työt alkaa 8.00, mut täytyy lähtee 6:30 ja työt loppuu 16:30 ja kotona olin esim:eilen 18:30, kun ei oo autoa ja bussiyhteydet ovat huonot, päivät venyy 12:siksi, en teidä miten isoilla menee koulussa ja pikkunen selvästi ikävöi, tää on karmeeta, sit lisäks oon ollu kipee 8pvä, kuumeessa ja säryssä, mutta tätäkin kirjotan töissä, ei ole varaa jäädä saikulle, mutta onnex burana vie osan kivuista. MULLA ON IKÄVÄ PIKKUNEITIÄ... :ashamed: :'(
 
Voi sinua,voimia :hug:
Mulla oli kesän alussa myös melko ahdistavat tunnelmat,kun menin töihin kotona vietettyjen vuosien (4,5v) jälkeen.Työ oli vuorotyötä,usein meni niin,että kun tulin illalla töistä lähempänä klo 22:a,lapset oli jo nukkumassa.Seuraavana aamuna lähdin klo 6.30 jolloin lapset vielä nukkuivat :( näin heidät seuraavan kerran aamuvuoron jälkeen klo 15.ikävä oli mullakin lapsia :'( varsinkin alku oli vaikeaa,mutta alkoi jo sujua.nyt etsin päivätyötä,tai ainakin säännöllisempää rytmiä,ihan perheen hyvinvoinnin ja oman jaksamisen takia =)
 
Olisiko sinun taloudellisesti mahdollista tehdä lyhennettyä työpäivää tai vaikka 4 päiväistä työviikkoa, jotta ehtisit näkemään pikku neitiä enemmän.

Itse kuljen työmatkat autolla juuri siitä syystä että ehdin nähdä lapsiani enemmän, ja teen myös 4 päiväistä työviikkoa niin että saan viettää aikaani lasteni kanssa, ja kotityöt myös joutuvat.

Koululaistani paimennan puhelimella.

Tsemppiä kuitenkin tilanteeseesi!
 
Olen kyllä harkinnut lyhennettyä työviikkoa, mutta kattoo nyt, kun ongelma on, et oon yksin valtion virastotalon respassa ja tuuraajia on vaikea saada, aluksi mietin et lyhentäisin viikkoa, koska meidän pikkuneiti huutaa öisin, mut se on rauhottunu, et kyllähän se vieläkin herättää, mut ei niin paljoo, kun mua rupes vähän väsyttää tommoset 1-3h yöunet, ja pitäis kuitenkin töissä jaksaa päivän. :/
 
Heissan Tiituli!

Kuulostaa rankalle :( Voimia sinulle! Mulla olisi tarjota sinulle toimiva vaihtoehto siihen, ettei tarvitsisi enää kauan ainakaan rahan takia tehdä tuollaisia päiviä vaan olisi mahdollisuus viettää sitten enemmän aikaa lasten kanssa. Jos mahdollisuus kiinnostaa, niin ota yhteyttä ha-ku@luukku.com ja saa muutkin mahdollisuutta kaipaavat ottaa yhteyttä :)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 11:15 ha-ku kirjoitti:
Heissan Tiituli!

Kuulostaa rankalle :( Voimia sinulle! Mulla olisi tarjota sinulle toimiva vaihtoehto siihen, ettei tarvitsisi enää kauan ainakaan rahan takia tehdä tuollaisia päiviä vaan olisi mahdollisuus viettää sitten enemmän aikaa lasten kanssa. Jos mahdollisuus kiinnostaa, niin ota yhteyttä ha-ku@luukku.com ja saa muutkin mahdollisuutta kaipaavat ottaa yhteyttä :)
ÄLÄ jaksa enää työtarjouksines, vaihda jo levy :p :p :p :kieh: :kieh:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.09.2006 klo 14:06 vieras kirjoitti:
Hanki hyvä ihminen au pair 252 euroa kuussa ja saat tohon vielä kodinhoidontukea!
Noh, au paireillakin on "työaikansa" eikä heidän ole tarkoitus pitä taloa pystyssä. AP lisäksi kaipaa lapsiaan, ei niinkän kanna huolta heidän hoidostaan.
 

Yhteistyössä