Kuka on ollu jälki-istunnossa??

Jostain epäasiallisesta käyttäytymisestä ala-asteella. Yläasteellakin sain istumista kerran, mutten joutunut sitä kuitenkaan suorittamaan, en muista miksi sain enkä sitäkään, miksi pääsin pälkähästä.
 
Mä olen ollut useasti. Ala-asteella toosi usein yläasteella harvemmin. Ala-asteella tuli keksittyä kaikkea pientä joista sitten joutui jälki-istuntoon. Mitään pahaa mä en varsinaisesti ole tehnyt, satuin vaan olemaan astetta kekseliäämpi :D
 
Ala-asteella 'kokeessa lunttauksesta' (kaveri höpisi mulle omiaan kokeen aikana) ja lintsauksesta.
Yläasteella ei jaeltu hirveesti jälkkäreitä. Tupakoinnistakin joutui vaan reksin puhutteluun ja sai lapun kotiin vanhemmille, mut jos ei kerrasta menny perille niin sit annettiin olla. Ainakin näin mun kohalla. :xmas:
 
Tulihan sitä yläaste aikoihin oltua. Syitä en enää niin tarkasti muista, mutta olettaisin että tupakointi ja epäasiallinen käytös ainakin ollut syynä. Opettaja vei minut kerran väkisten raahaten koulun terkkarillekkin... :ashamed: :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Jiscoana:
En ole ollut, mutta aika usein olin reksin puhuttelussa. Olen onnistunut puhumaan itseni pois pinteestä...
Tuttu paikka mullekin. Yhden kerran muistan kun rehtorilla petti pokka kun mä kerroin sille miten tilanne a oli johtanut tilanteeseen b jonka takia jouduin tilanteeseen c :D
 

Yhteistyössä