Kuka on paras julkkisäiti mielestäsi?

  • Viestiketjun aloittaja Lunatic
  • Ensimmäinen viesti
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:36 Elämänlähde kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:33 Pehmeäpupu kirjoitti:
Moni moni moni moni joka ei lehdissä hehkuta parikuisen esikoisensa vuoksi jo äitiyden ihanuutta ja helppoutta ja siinä vaiheessa jo kyseenalaista asioita jotka kaikki aikuiseksikin jo lapsensa kasvattaneet äidit on todeksi huomanneet vuosikymmenten aikana jo. Parhaita julkkisäitejä on monia, juuri ne jotka oikeasti paneutuvat äitiyteen juoksematta kaikenmaailman kissanristiäisissä puhumassa lehdistölle p.askaa kaikesta ihanuuksista :D

Tätä peesaan ja sitten vielä lisään tähän yhen jutun, sellanen julkkisäiti joka ITSE hoitaa lapsensa kotona täyspäiväisesti eli on kotiäiti eikä heti kun vaavi syntyy ala tekee taas hommia... ja mielellään pitää viel sen hoitovaapaan eli on kotona ainakin 3v :D :D :D
Jaa-a, enpä tiedä tekeekö kotiäitiys kenestäkään hyvää äitiä. :whistle:
 
Piti vielä tarkistaa... Ja juu onhan niitä.

Mustikkatassulle:

Mervin lähipiiriin kuuluvat hänen lapsensa Linda, Laura ja Lari, hänen äitinsä, hänen veljensä perheineen sekä muutama ystävätär nuoruusvuosilta.

...muista en tiedä, mutta tuo Linda kirjoitti ylioppilaaksi 2004 eli oisko joku 22?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:40 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:35 mustikkatassu kirjoitti:
tää on sit vaan minun mielipide´, mut ehkä Laura Malmivaara, ei ole suotta lehtien palstoilla äitiydestään riekkunu
Nomälasken silti hyvään äitiyteen myös sen et parisuhde on... no erilainen kuin mitä heillä.
no mikä heidän parisuhteessa on vikana?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:40 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:35 mustikkatassu kirjoitti:
tää on sit vaan minun mielipide´, mut ehkä Laura Malmivaara, ei ole suotta lehtien palstoilla äitiydestään riekkunu
Nomälasken silti hyvään äitiyteen myös sen et parisuhde on... no erilainen kuin mitä heillä.

Uteliaaksi tulin... mikäs Akun ja Lauran parisuhteessa sua nyppii?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:53 Ninna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:51 MaRLaSingeR kirjoitti:
Britney Spears
Olen samaa mieltä. Todella lempeän oloinen äiti. Varmasti ajattelee lastensa parasta. Ja täytyy olla hyvä äiti kun kaksi poikaa on, eikä tyttöjä.
Juu mitä välillä vahingossa lentelee muksut syöttötuoleista. Sit vaan lisää kehiin ja alapääkin aina välillä lehdessä vilahtaa :flower:
 
Lunatic
\en kuulu tähän ketjuun, mut onks mervillä oikeesti lapsia??minkähän ikäisä mahtaavat olla??

[/quote]

En tiedä minkä ikäsiä, täysi-ikäsiä kai kumminkin jo.
Pojan nimi on Lari ja toinen tyttö on Laura, sen yhden nimeä en muista. =)
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:10 Vieras kirjoitti:
Tarja Halonen vaikuttaa lempeältä äidiltä ja oikeasti kiinnostuneelta lapsestaan... Marion Rung myös.
Mäkin voisin vastata Tarja Halonen, en nyt muutakaan keksi ja Tarja tuli itsellekin mieleen. YH joka ei pelännyt edes myöntää että einekset ovat hyvä keksintö. :) :flower:
 
Lunatic
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:03 letkukinttu kirjoitti:
Anne Pohtamo........en tiiä joko on mainittu?
:eek: Niin teennäinen akka kuin olla voi. Vaikee kuvitella että ois äitinäkään mitään muuta kuin täydellisyyden tavottelija. Varmaan tärkeintä on ollut että lapset näyttää hyviltä kuvissa, kuin muut asiat.

Tiedä en, mutta semmosen kuvan siitä ihmisestä saa. :eek:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:19 Lunatic kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 22:03 letkukinttu kirjoitti:
Anne Pohtamo........en tiiä joko on mainittu?
:eek: Niin teennäinen akka kuin olla voi. Vaikee kuvitella että ois äitinäkään mitään muuta kuin täydellisyyden tavottelija. Varmaan tärkeintä on ollut että lapset näyttää hyviltä kuvissa, kuin muut asiat.

Tiedä en, mutta semmosen kuvan siitä ihmisestä saa. :eek:
joo niin saa, mut mie en aina usko tuohon vaistoonkaan. Kaikille on nuoruudessa noita ryppyjä :whistle:
 
HMM
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:47 SolAngel kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:40 hmm kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.05.2007 klo 21:35 mustikkatassu kirjoitti:
tää on sit vaan minun mielipide´, mut ehkä Laura Malmivaara, ei ole suotta lehtien palstoilla äitiydestään riekkunu
Nomälasken silti hyvään äitiyteen myös sen et parisuhde on... no erilainen kuin mitä heillä.

Uteliaaksi tulin... mikäs Akun ja Lauran parisuhteessa sua nyppii?
No ei kai mua se nyt niin nypi... Enkä kai voi edes sanoa enemäpää, no sanotaan näin että mun ystävättäreni tietää asiasta enemmän.
 
NuoriAikuinen
Endottomasti Susan Kuronen vai Ruusunen vai mikälie.. no ei vaan aika paha kysymys.

Musta julkisuuteen välittyvän kuvan perusteella ei voi tietää että kuka on hyvä ja kuka huonompi äiti. Kyllä sitä tarvitsisi ihan sinne neljän seinän sisälle päästä tutustumaan asiaan ennen kuin voi juuta tai jaata kenenkään äitiydestä lähteä sanomaan. Sama pääte täällä virtuaalimaailmassa. Mun mielestä on ylipäätään hassua kun akat täälläkin nokkii toisiaan haukkumalla huonoksi tai laiskaksi tia itsekkääksi äidiksi vain sillä perusteella että lukee muutaman kommentin mitä joku on kirjoittanut.

Äitiyteen kuuluu niin monia asioita että ei sitä toisen ihmisen äitiyttä muutaman tai useammankaan lehtiartikkelin tai keskustelupalstalla olevan kommentin perusteella voi sen kummemmin lähteä lokeroimaan. Toki on poikkeuksiakin ja onhan niitä nähty niin täällä palstoilla kuin mediassakin, mutta noin niinkun yleensä sitä ei voi ihan tuosta noin vain arvioida.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 13.05.2007 klo 04:50 NuoriAikuinen kirjoitti:
Endottomasti Susan Kuronen vai Ruusunen vai mikälie.. no ei vaan aika paha kysymys.

Musta julkisuuteen välittyvän kuvan perusteella ei voi tietää että kuka on hyvä ja kuka huonompi äiti. Kyllä sitä tarvitsisi ihan sinne neljän seinän sisälle päästä tutustumaan asiaan ennen kuin voi juuta tai jaata kenenkään äitiydestä lähteä sanomaan. Sama pääte täällä virtuaalimaailmassa. Mun mielestä on ylipäätään hassua kun akat täälläkin nokkii toisiaan haukkumalla huonoksi tai laiskaksi tia itsekkääksi äidiksi vain sillä perusteella että lukee muutaman kommentin mitä joku on kirjoittanut.

Äitiyteen kuuluu niin monia asioita että ei sitä toisen ihmisen äitiyttä muutaman tai useammankaan lehtiartikkelin tai keskustelupalstalla olevan kommentin perusteella voi sen kummemmin lähteä lokeroimaan. Toki on poikkeuksiakin ja onhan niitä nähty niin täällä palstoilla kuin mediassakin, mutta noin niinkun yleensä sitä ei voi ihan tuosta noin vain arvioida.
No perusasia on ainakin ettei ole hyvä äiti (julkkis-tai taviskaan) jos joka kissanristiäisiin menee ja vauvan/lapsen jättää muille :/

Ja tästä en anna periksi tippaakaan :D
 

Yhteistyössä