kuka on...

  • Viestiketjun aloittaja äippeli
  • Ensimmäinen viesti
mammukka85
miekin tykkään ihan tavan potkareista mutta ihmettelin että miksi tässä pakkauksessa ei ollut sellasta "villapukua" sinne toppapuvun alle?
Tytön kun sain vuonna 01 niin sillon oli sellanen valkoinen...
Harmittaa kun tykkäsin siitä :/

No eikun vaan isovanhemmat naulomis hommiin :LOL:
 
pikkukukka
Pienet saa olla kokopotkareita mut noi 70 senttiset sais olla puolikkaita. Meillä kun tyttö jo 7kk ja nyt rupee oleen ne isommat sellasia et viittii käyttää ja mahtuvat varmaan vielä jonkin aikaa. Nyt meillä käytössä 68cm. Ei viittis kävelevää potkuhousuissa pitää. No voihan sitä mut on vaan aika hassun näköstä.
 
meillä ei ole äitiyspakkauksen potkareihin koskettu sen jälkeen kun poika oli 2.5kk käytetty ( eikä edes olisi mahtunut 2 kuukauteen poika 5kk. syntymästä lähtien bodya ja college housuja, paljon käytännöllisemmät kun ei tarvitse nappeja niin paljon availla ja muutenkin helpompi vaipanvaihdossa. joten täällä olisi iso kasa käyttämättömiä äitiyspakkauksen potkareita ja muita vaatteita. (syksyn 2004) :)
 
teija82


Ekalle otin äp:n 2001.
pesin ja käytin apri kertaa.
Kolmelle muulle lapselle en sit ole ottanut.
Silläkin rahalla saa alesta ja käytettynä PALJON kauniimpia vaateita.
Nyt säästän rahat vaippoihin
 
-Katja-
Puolipotkareiden kannalla olen minäkin. Ei tarvitse aina vaipanvaihdossa nappeja sulkea ja muutenkin, kun lapsi oli vielä ihan pieni, niin hän nukkui usein, kun vaihdoin vaippaa, ja puolipotkarit oli siinä mielessä hyviä, ettei tarvinnut nukkuvaa lasta nostella ja käännellä, jotta sais potkarit puettua päälle.
 
äippeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 10:59 -Katja- kirjoitti:
Puolipotkareiden kannalla olen minäkin. Ei tarvitse aina vaipanvaihdossa nappeja sulkea ja muutenkin, kun lapsi oli vielä ihan pieni, niin hän nukkui usein, kun vaihdoin vaippaa, ja puolipotkarit oli siinä mielessä hyviä, ettei tarvinnut nukkuvaa lasta nostella ja käännellä, jotta sais potkarit puettua päälle.
Tätä mieltä minäkin! Alussa vauvalla oli joka vaipassa kakka ja oli paljon helpompi kun ei tarvinnu nappeja aukoa. Ja nykyisin joutuu rasvata lasta (7kk) aika paljon ihottuman takia. Ja jos yöllä tuntuu ettei ne puolipotkarit pysy jalassa, laittakaa body pöksyjen päälle!! =)
 
sais olla puolipotkareita ja muuten PALJON pienempiä noi vaatteet, mitään muuta ku rasvoja en ole voinut pakkausesta käyttää, ovat niin isoja ja poika jo 5.5kk (hoikka poika), ikinä en kyllä ota enää pakkausta oli tosi pettymys
 
MistyN
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 10:59 -Katja- kirjoitti:
Puolipotkareiden kannalla olen minäkin. Ei tarvitse aina vaipanvaihdossa nappeja sulkea ja muutenkin, kun lapsi oli vielä ihan pieni, niin hän nukkui usein, kun vaihdoin vaippaa, ja puolipotkarit oli siinä mielessä hyviä, ettei tarvinnut nukkuvaa lasta nostella ja käännellä, jotta sais potkarit puettua päälle.
Peesaan =)
 
Onko kauheasti varaa valittaa siitä paketista?! Minä olen ainakin tyytyväinen täydellisesti siihen.En kritisoi ilmaista tavaraa vastaan!!! Luupäät ja tyytymättömät! :headwall: :headwall: :headwall:
 
-Katja-
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 16:35 iita79 kirjoitti:
sais olla puolipotkareita ja muuten PALJON pienempiä noi vaatteet, mitään muuta ku rasvoja en ole voinut pakkausesta käyttää, ovat niin isoja ja poika jo 5.5kk (hoikka poika), ikinä en kyllä ota enää pakkausta oli tosi pettymys
Minä taas olen sitä mieltä, että niiden vaatteiden ei sais missään nimessä olla pienempiä. Ystäväni poika ei pystynyt käyttämään niitä äitiyspakkauksen vaatteita enää sen jälken, kun täytti 3 kk, kun oli niin iso. Jos vaatteet olisivat jotain 50-senttisiä, niin ne jäisivät hänen kohdalla täysin käyttämättä. Oma tyttöni taas oli niin pieni, että mahtui vielä 8-kuisena 60-senttisiin vaatteisiin, nyt kohta 2-vuotiaana käyttää 80-senttisiä. Olihan ne pakkauksen vaatteet meillekin tosi isoja alussa, mutta jos laittaa sukat jalkaan potkareiden päälle, niin isommatkaan potkarit ei valu pois ja voihan aina ostaa itsekin 50-senttisiä vaatteita kirpparilta, jos niitä tarvitsee (ei maksa kuin20/50 senttiä kappaleelta), me emme niitä ostaneet, vaan käytimme ihan alusta asti 60-senttisiä.
 
pikkukukka
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 19:42 minna kirjoitti:
Onko kauheasti varaa valittaa siitä paketista?! Minä olen ainakin tyytyväinen täydellisesti siihen.En kritisoi ilmaista tavaraa vastaan!!! Luupäät ja tyytymättömät! :headwall: :headwall: :headwall:
Miks aina täytyy palata tähän samaan. Kyllähän siitä pakkauksesta on hyötyä ja siitä voidaan olla iloisia, mut saahan sitä aina kehitysideoita kertoa niin saadaan pakkaus vielä paremmaksi =)
 
waltsu04
\
Alkuperäinen kirjoittaja 15.02.2005 klo 19:46 tiuhtiti kirjoitti:
meillä ei ole äitiyspakkauksen potkareihin koskettu sen jälkeen kun poika oli 2.5kk käytetty ( eikä edes olisi mahtunut 2 kuukauteen poika 5kk. syntymästä lähtien bodya ja college housuja, paljon käytännöllisemmät kun ei tarvitse nappeja niin paljon availla ja muutenkin helpompi vaipanvaihdossa. joten täällä olisi iso kasa käyttämättömiä äitiyspakkauksen potkareita ja muita vaatteita. (syksyn 2004) :)
Näin myös meillä....
potkarit jäi kun oltiin pari kertaa pidetty ja huomattiin et sellaset gollege housut on paljon parempia. :wave:
 
haisu2
esikoisen pakkauksessa oli 60cm puolipotkarit ja ne oli tosi hyvät.kakkosella ei niitä sitten ollukkaan ja kaipaamaan jäin.60cm kokopotkareista kyllä tyykäsin, mutta en 70cm ja värit aivan liian vaaleita,kerran ku pyörähtää lattialla niin joutuu jo laittaan pesuun.ja vanupuku oli tosi kumman mallinen,kapeat hihat,ei mahtunu jätkälle ko 2kk
 
äippeli
\
Alkuperäinen kirjoittaja 18.02.2005 klo 16:28 pikkukukka kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 16.02.2005 klo 19:42 minna kirjoitti:
Onko kauheasti varaa valittaa siitä paketista?! Minä olen ainakin tyytyväinen täydellisesti siihen.En kritisoi ilmaista tavaraa vastaan!!! Luupäät ja tyytymättömät! :headwall: :headwall: :headwall:
Miks aina täytyy palata tähän samaan. Kyllähän siitä pakkauksesta on hyötyä ja siitä voidaan olla iloisia, mut saahan sitä aina kehitysideoita kertoa niin saadaan pakkaus vielä paremmaksi =)
NIMENOMAAN! PIKKUKUKKA PUHUU ASIAA! :)
 

Yhteistyössä