Kuka ostellut jo joululahjoja?

Minä en oo vielä. Tulevalla vauvallamme on laskettuaika 24.12, joten voipi olla että jouluna ollaan sairaalassa.. pitää kuitenkin lähteä hyvissä ajoin hankkimaan jotain lahjoja, jos ei muuta niin ainakin nettishoppailua =)
 
Olen tehnyt itse, tänään juuri käytin koko päivän lahjojen tekoon: jääkaappimagneetteja (jossa lauseita), kahvipusseista tehtyjä ostoskasseja, kesällä keräsin laventelit ja malvankukat, teen niihin vielä pussit, kyltit printtasin tänään jo valmiiksi.
Lapsille on tehty pörröhatut, niihin teen vielä fleecevuorit, äidille neuloin kaulaliinan. Lapsille ostetaan vielä leluja ja miehen joululahja on auki, Hulluilta Päiviltä taidan ostaa Craftin urheilukerraston. Pikkuhiljaa. Tänä vuonna ei tule paniikki.
 
Oon ostanut osan jo, kaupasta vasta yhden dvd:n, mut kirpputoreilta vaikka mitä (mm. puuhapeten työkoneita, clickitsejä, elloja, palapelejä, kirjoja jne.), yritän saada kaikki lasten lahjat ostettua alennuksella tai käytettynä. :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja elina9:
Olen tehnyt itse, tänään juuri käytin koko päivän lahjojen tekoon: jääkaappimagneetteja (jossa lauseita), kahvipusseista tehtyjä ostoskasseja, kesällä keräsin laventelit ja malvankukat, teen niihin vielä pussit, kyltit printtasin tänään jo valmiiksi.
Lapsille on tehty pörröhatut, niihin teen vielä fleecevuorit, äidille neuloin kaulaliinan. Lapsille ostetaan vielä leluja ja miehen joululahja on auki, Hulluilta Päiviltä taidan ostaa Craftin urheilukerraston. Pikkuhiljaa. Tänä vuonna ei tule paniikki.
Miten sä teet noita magneetteja?:)
 
Äidille: salaattivaasi + ottimet kultakaupasta 70% alennuksella!
Anoppilaan: kulho koristeineen samasta liikkeestä 70% alennuksella!
veljelle: suihkuradio (täyteen hintaan )
muuta muille: kahdet lakanat myös n. 70% alennuksella!
 

Yhteistyössä