Kuka puolustaisi keski-ikäistä naista?

On sitäkin, mut mua vaan ärsyttää lukea miesten haukkumisia keski-ikäisiä naisia kohtaan.
Sinulla ei ole paha vaan pahempi ikäkriisi. Missä ihmeessä noita "miesten haukkumisia keski-ikäisiä naisia kohtaan" saa lukea? Siis sellaisissa määrissä, että se horjuttaa mielenterveyttäsi.

Sinulla taitavat vaihdevuosioireet olla alkamassa ja totuus siitä, ettet ole enää lisääntymisiässä, ahdistaa. On siis kysymys seksuaalisuudesta (pahoittelen). Kun esim. minä olen muistuttanut alle kolmekymppisten naisten houkuttelevuudesta miesten silmissä, olet ehkä kokenut tämän "haukkumisena" omaa ikäluokkaasi kohtaan?

Naiset elävät miehiä pidempään mutta heistä tulee aiemmin "vanhoja", kun kriteerinä pidetään seksuaalista aktiivisuutta. Stacy Tessler Lindaun ja Natalia Gavrilovan tutkimuksen asteikko alkaa 30 vuodesta, keski-ikä (midlife) alkaa silloin.
 
Sinulla ei ole paha vaan pahempi ikäkriisi. Missä ihmeessä noita "miesten haukkumisia keski-ikäisiä naisia kohtaan" saa lukea? Siis sellaisissa määrissä, että se horjuttaa mielenterveyttäsi.

Sinulla taitavat vaihdevuosioireet olla alkamassa ja totuus siitä, ettet ole enää lisääntymisiässä, ahdistaa. On siis kysymys seksuaalisuudesta (pahoittelen). Kun esim. minä olen muistuttanut alle kolmekymppisten naisten houkuttelevuudesta miesten silmissä, olet ehkä kokenut tämän "haukkumisena" omaa ikäluokkaasi kohtaan?

Naiset elävät miehiä pidempään mutta heistä tulee aiemmin "vanhoja", kun kriteerinä pidetään seksuaalista aktiivisuutta. Stacy Tessler Lindaun ja Natalia Gavrilovan tutkimuksen asteikko alkaa 30 vuodesta, keski-ikä (midlife) alkaa silloin.
Ja taas huti.
Jos luit aloitusviestini, niin mä en huomiota kaipaa miehiltä, ne "huomiovarastot" on tankattu loppuelämän ajaksi.
Ikäkriisi, kyllä. Vanheneminen on syvältä.

Mutta tää keski-ikäisten naisten mollaaminen on ehkä yhteiskunnallinen ilmiö.
Kun ennen ikääntyminen oli kunnioitettavaa, niin nykyisessä nuoruutta ihannoivassa yhteiskunnassa yli 40-vuotias nainen on jo jätettä. Mies alkaa olla siinä 55+ -iässä.
Mutta se liittyy myös siihen, arvostetaanko rauhallisuutta, elämänkokemusta ja vakautta, vai nuoruuden luovaa ja hullua meininkiä.

Halutaan myös kovalla vimmalla karsia kaikki arvokkuus pois, jota löytyi ennen vanhoista ihmisistä. Okei, rentous ja chillaaminen on kivaa. Mutta arvokkuus pitää säilyttää.
 
Muutenkin tuntuu, että työelämässä ja muuallakin nuoria (ei nyt ihan alle 20-vuotiaita) pidetään joinain Einsteinistä seuraavina, elinvoiman ja toivon lähteinä, jotka suunnilleen pelastaa koko firman pelkällä nuoruuden hehkullaan...o_O Ja tää koskee naisia ja miehiä.

Ei keski-ikäinen automaattisesti ole viisas, mutta on ne usein viisaampia kuin nuoret aikuiset.
No ei... nuoria halutaan työpaikkoihin, joissa halutaan älyttömän suurta panostusta mahdollisimman pientä palkkaa vastaan. Nuoret ovat yleensä niin hönöjä, että antavat polkea omia oikeuksiaan, koska eivät oikeastaan edes tiedä mitä ne ovat. Nämä ovat ihanteellisia työntekijöitä riistofirmoille, joissa voidaan repiä kaikki irti näistä tyypeistä.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Jos pohtii pelkästään biologiaa, naiset eivät lisäänny enää keski-ikäisinä. Joten heidät voi heittää romukoppaan odottamaan kuolemaa ja heidän keski-ikäiset miehensä aloittaa uuden elämän uuden lisääntymiskykyisen nuorikkonsa kanssa.
Parhaan mahdollisen geeniperimän takaamiseksi, ei kannata antaa vanhan/vanhemman miehen siittää lastaan pilaantuneella spermallaan. Ikävä kyllä, myös miesten kyvykkyys hyvien jälkeläisten tuottajana laskee iän myötä...
 
  • Tykkää
Reactions: Aqela ja Elena777
No ei... nuoria halutaan työpaikkoihin, joissa halutaan älyttömän suurta panostusta mahdollisimman pientä palkkaa vastaan. Nuoret ovat yleensä niin hönöjä, että antavat polkea omia oikeuksiaan, koska eivät oikeastaan edes tiedä mitä ne ovat. Nämä ovat ihanteellisia työntekijöitä riistofirmoille, joissa voidaan repiä kaikki irti näistä tyypeistä.
Niinpä. Nuorten naistenhan luulisi olevan huono vaihtoehto palkkaamisen kannalta, koska vakipaikan saatuaan hankkiutuvat raskaaksi (tiedän yhden naisen joka oli vakipaikan saatuaan varmaan 10 vuotta mammalomilla). Nuorilla ei ole näkemystä ja kokemusta, jos ei nyt ole kyse luovasta alasta.

35-50-vuotiaat naiset osaavat lyödä pomolle nyrkkiä pöytään...
Tietty sit yli 55-vuotias nainen, miksei mieskin, alkaa usein saikuttaa kun on kremppoja.
 
Viimeksi muokattu:
vierailija
Sinulla ei ole paha vaan pahempi ikäkriisi. Missä ihmeessä noita "miesten haukkumisia keski-ikäisiä naisia kohtaan" saa lukea? Siis sellaisissa määrissä, että se horjuttaa mielenterveyttäsi.

Sinulla taitavat vaihdevuosioireet olla alkamassa ja totuus siitä, ettet ole enää lisääntymisiässä, ahdistaa. On siis kysymys seksuaalisuudesta (pahoittelen). Kun esim. minä olen muistuttanut alle kolmekymppisten naisten houkuttelevuudesta miesten silmissä, olet ehkä kokenut tämän "haukkumisena" omaa ikäluokkaasi kohtaan?

Naiset elävät miehiä pidempään mutta heistä tulee aiemmin "vanhoja", kun kriteerinä pidetään seksuaalista aktiivisuutta. Stacy Tessler Lindaun ja Natalia Gavrilovan tutkimuksen asteikko alkaa 30 vuodesta, keski-ikä (midlife) alkaa silloin.
Oletko mennyt lukemaan Freudia ja tulkinnut sitä ilman ammattilaista? Oioi.
 
  • Tykkää
Reactions: Echo
Aqela
Sinulla ei ole paha vaan pahempi ikäkriisi. Missä ihmeessä noita "miesten haukkumisia keski-ikäisiä naisia kohtaan" saa lukea? Siis sellaisissa määrissä, että se horjuttaa mielenterveyttäsi.

Sinulla taitavat vaihdevuosioireet olla alkamassa ja totuus siitä, ettet ole enää lisääntymisiässä, ahdistaa. On siis kysymys seksuaalisuudesta (pahoittelen). Kun esim. minä olen muistuttanut alle kolmekymppisten naisten houkuttelevuudesta miesten silmissä, olet ehkä kokenut tämän "haukkumisena" omaa ikäluokkaasi kohtaan?

Naiset elävät miehiä pidempään mutta heistä tulee aiemmin "vanhoja", kun kriteerinä pidetään seksuaalista aktiivisuutta. Stacy Tessler Lindaun ja Natalia Gavrilovan tutkimuksen asteikko alkaa 30 vuodesta, keski-ikä (midlife) alkaa silloin.
Mä olen lukenut yhdellä keskustelupasltalla 40+ naisten mollaamisia. Esim. kun mies on 40+ niin hän ei huoli ikäistään naista. Ottaa 20-30 naisen. Mutta noista jutuista ei tarvitse välittää. Oikeasti se ei mene niin. 40+ nainen kelpaa hyvin ikäiselleen miehelle. Voi kelvata nuoremmallekin.
Tuskin tuo horjuuttaa Echon mielenterveyttä. Heti sä olet puhumassa vaihdevuosista. :LOL: :cautious:
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
r0s
Mä olen lukenut yhdellä keskustelupasltalla 40+ naisten mollaamisia. Esim. kun mies on 40+ niin hän ei huoli ikäistään naista. Ottaa 20-30 naisen. Mutta noista jutuista ei tarvitse välittää. Oikeasti se ei mene niin. 40+ nainen kelpaa hyvin ikäiselleen miehelle. Voi kelvata nuoremmallekin.

Nii-i.

Mulla ainakin on itseäni nuorempi mies. Ja mieskin on jo nelkyt plus.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Aqela
Aqela
Englantilaistutkimuksen mukaan nainen on onnellisimmillaan 34-vuotiaana.

Muita lukuja:
  • 15 v ensimmäinen suudelma
  • 16 v neitsyyden menetys
  • 27 v "oikea" löytyy
  • 28 v pettää useimmin
  • 30 v ensimmäinen lapsi
  • 39 v ansaitsee eniten
  • 40 v todennäköisin eroamisikä
  • 48 v luopuu bikinien käytöstä
https://www.dailymail.co.uk/femail/article-3001438/The-ages-define-life-woman-new-study-reveals-female-milestones.html
Tuo on potaskaa. o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777
Niinpä. Nuorten naistenhan luulisi olevan huono vaihtoehto palkkaamisen kannalta, koska vakipaikan saatuaan hankkiutuvat raskaaksi (tiedän yhden naisen joka oli vakipaikan saatuaan varmaan 10 vuotta mammalomilla). Nuorilla ei ole näkemystä ja kokemusta, jos ei nyt ole kyse luovasta alasta.

35-50-vuotiaat naiset osaavat lyödä pomolle nyrkkiä pöytään...
Tietty sit yli 55-vuotias nainen, miksei mieskin, alkaa usein saikuttaa kun on kremppoja.
Kaiken ikäiset naiset saikuttavat miehiä useammin. Eniten nivelkremppojen takia, seuraavaksi tavallisin syy on mielenterveys (eli esim. ikääntymisestä masentuminen).

 
Nii-i.

Mulla ainakin on itseäni nuorempi mies. Ja mieskin on jo nelkyt plus.
Miust on kiinnostunut 10v. nuorempi mies. Olen ollut suhteessa nuoremman miehen kanssa.
Sama:) siis osittain... omani on tosin vasta viittävaille 40.
Palstamammat oikein joukolla kiertävät veistä haavassa, jonka @Echo sydämeensä on saanut :whistle:
 
vierailija
Jos musta puhutaan, niin en mä miesten huomiota ja kehuja tarvitse, omani kehuu liikaakin.

Mutta miksi samanikäisiä miehiä ei haukuta? Kulahtaahan nekin, vatsaa tulee jne.
Siinähän se ”ongelma” just tulikin. Naisesta tulee kylmä lumppu 35+. Ei ne kehut omalta mieheltäkään kiinnosta. Siinä vaiheessa kun tulee se polkkatukkavaihe, niin toivo on heitetty.
 
Ja joo, nuorekkuus on samanlainen pakkomielle nykypäivänä kuin seksikkyys. Ainoa millä on väliä, on se että näyttää nuorelta ja seksikkäältä.
Ihmiset leikkelevät itseään ja tunkevat lampaan ihraa kasvoihinsa, tavoitellen epätoivoisesti ikuista nuoruutta.
 
  • Tykkää
Reactions: Elena777 ja Echo
vierailija
Ja joo, nuorekkuus on samanlainen pakkomielle nykypäivänä kuin seksikkyys. Ainoa millä on väliä, on se että näyttää nuorelta ja seksikkäältä.
Ihmiset leikkelevät itseään ja tunkevat lampaan ihraa kasvoihinsa, tavoitellen epätoivoisesti ikuista nuoruutta.
Höpsis. Kyllä perus-Leena ja Tarja menee ihan lumenen rasvalla. Ei ne mitään kasvojaan leikkele.
 

Yhteistyössä