Kuka sanoo, että viikonloppuna pitäis vain "levätä"??!!

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
Olen tänään urheillut eri muodoissaan 4 tuntia. Miksi pitäisi istua sohvan nurkassa kirja otsassa kiinni tai shoppailla tai siivota ja leipoa? Minä rentoudun parhaiten liikkumalla ja nollaan työviikon paineita.Muita samanlaisia? Toki ne, jotka tekevät raskasta ruumiillista työtä varmasti mieluiten lepäilevätkin ;)
 
[QUOTE="aapee";28900410]Moni kun ihmettelee sitä, että miten sinä nyt viikonloput "tuhlaat" liikuntaan. Että miksi en rentoudu ;)[/QUOTE]

Eivät kai ole käyneet itse koskaan lenkillä ja todenneet miten hyvät yöunet sen jälkeen saa.
 
Vapaillansa - olivatpa ne sitten ajoittuneita viikonlopuille tai keskelle viikkoa - itse kukin tehköön just sitä mikä tuntuu kivalta :). Ja muut saavat ihan kaikessa rauhassa olla mitä mieltä tahtovat...tai olla sitten ihan mielettömiä ;)...

Urheilu on kyllä yksi parhaimmista keinoista rentoutua ja purkaa myös sitä työviikon/arjen menoa. Siitä saa hyvät endorfiini- ja adrenaliinipaukut, mitkä kantavat aika pitkälle. Puhumattakaan koko kropan hyvinvoinnista :)!

Mukavaa viikonloppua sinulle :)!
 
88888
"Jumala on antanut ihmiselle sekä työn että levon. Lepoon kuuluu muutakin kuin nukkuminen ja ruumiin lepo. Pysähtyminen Jumalan eteen on lepopäivän syvin tarkoitus." :)
 
Meillä viikonloput menee vähän siivotessa, vähän tuunatessa, vähän ommellessa, vähän löhöillessä ja vähän liikkuessakin.

Mun mielestäni mä voin tehdä vähän kaikkea silloin, kun on viikonloppu :)
 
[QUOTE="aapee";28900410]Moni kun ihmettelee sitä, että miten sinä nyt viikonloput "tuhlaat" liikuntaan. Että miksi en rentoudu ;)[/QUOTE]

Mikä on hienompaa kun juosta sillon kun muut lepää, sillon kun kaikki kermaperseet nukkuu. Ei mikään :D Mä rakastan juoksemista aamulla, sairaan aikaisin, vesisateessa ja tosi kovassa pakkasessa.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28900448:
Mikä on hienompaa kun juosta sillon kun muut lepää, sillon kun kaikki kermaperseet nukkuu. Ei mikään :D Mä rakastan juoksemista aamulla, sairaan aikaisin, vesisateessa ja tosi kovassa pakkasessa.
Jos on pakkanen, on todennäköisesti myös jäätä, eli liukasta. Silloin ei voi juosta :snotty:
 
"aapee"
Alkuperäinen kirjoittaja Miä.;28900448:
Mikä on hienompaa kun juosta sillon kun muut lepää, sillon kun kaikki kermaperseet nukkuu. Ei mikään :D Mä rakastan juoksemista aamulla, sairaan aikaisin, vesisateessa ja tosi kovassa pakkasessa.
Ihan samaa rakastan minäkin =) Mikä tunne sitten kun pääsee sisälle. Urheilen paljon viikonloppuisin, koska viikolla ei niinkään ehdi. Muutamassa ryhmäjumpassa kyllä käyn. Tulisin hulluksi, jos istuisin kotona ja katselisin takkatulta ;) Herkuttelen kyllä myös ja viikonloppuisin tehdään aina jotain hyvää syötävää koko perheelle.
 
Kuka sen sitten sanoo, että lepääminen on pelkkää löhöilyä. Kyllä mun mieli lepää, kun saan olla sienimettällä tai tehdä kunnon lenkkejä ja haistella aamua tai vaikka nostaa perunaa.
Lepoa se on mielenkin lepo ja mun mielestä jopa tärkeämpääkin kuin fyysinen lepo, joka sekin on ihan paikallaan toisinaan.
Hyvä toiminnallinen viikonloppu ja kunnon, riittävän pitkät, yöunet niin jaksaa taas viikon töissä, vaikka onkin fyysinen työ.
 

Yhteistyössä