Kuka tai mikä...

  • Viestiketjun aloittaja kateriina
  • Ensimmäinen viesti
Olen varmaan siinä suhteessa omituinen(?), että minulla ei ollut idoleita :) Musiikkimakukin oli monipuolinen, kuuntelin Yötä, Sabrinaa, Samanthaa (urk), DuranDurania, ja Italo-discoa (näin jotain mainitakseni, kuuntelin kyllä muutakin).

Muistaako kukaan vielä CC Catchia tai Sandraa? :)

Aah, sitä kasaria :D
 
Ensimmäisenä tulee mieleen The Who ja sit se jossa Mark Knopfler lauloi ja soitti, hyvä tavaton mikä sen bändin nimi oli...? Aaah Dire Straits! Eput, Hassisen kone, Rollarit... Olihan niitä... Nyt olis kieltämättä ihan kiva käydä sellaisessa 80-luvun diskossakin. Silloin sentään musiikki oli musiikkia. :kieh:
 
Zarahan
Mulla oli kova sana DuranDuran ja siitä Simon LeBon :heart:

Kyllä muistan Sandran tuli muutes vielä muutama vuosi sitten kaivettua vanha kasetti ja kuuntelinkin sitä siivotessa :p

Hei niin ja ihan unehtui EPPU NORMAALI oli ihan rautaa... Poliisi pamputtaa ja muut klassikot =)

 
golda
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 16:59 kateriina kirjoitti:
oli nuoruudenidolisi? B)
Mulla Bruce Springsteen, joskus vuosia -85-87. Tykkään kyllä edelleenkin.
JEEE!! Sama heppu täällä jyräsi meikän sydämen yli vuonna -84 Born In The USA älpyllään! Arvatkaa vain kuka oli aivan ekstaasissa stadionilla vuonna 2003 kun näin idolini vajaan kolmenkymmenen metrin päästä!! Suosikkibiisi on The River, mutta myös The Rising- levyltä Empty Sky rulaa!
 
Mulla lämpimiä tuntemuksia herätti nämä "tukkaheavy" tyypit :kieh: elikkäs ihan vaan mainitakseni esim. Skid Row:n Sebastian Bach...hih!
Ehkä ei nyt idoliksi voi sanoa mutta kyllä se vaan niin iiiiihana oli :p !
 
sisutar
toinen oli Michael Praed (näytteli Robin Hoodia telkkarisarjassa, tumma liehuletti), vähän vanhempana tuli Tom Cruise ja Karate Kidin näyttelijä Ralph Macchio (tai jotain sinne päin) :D .

Idoleita ei tainnut olla sen enempää, mutta musiikillisesti olin "suuntautunut" tuonne discomusiikin puolelle ja tämän tyyppiset bändit ja laulajat olivat sitten suosiossa.

Juu, ja heti tuli mieleen vielä tietysti Miami Vicestä Don Johnson B) :D

 
kateriina


[/quote]

JEEE!! Sama heppu täällä jyräsi meikän sydämen yli vuonna -84 Born In The USA älpyllään! Arvatkaa vain kuka oli aivan ekstaasissa stadionilla vuonna 2003 kun näin idolini vajaan kolmenkymmenen metrin päästä!! Suosikkibiisi on The River, mutta myös The Rising- levyltä Empty Sky rulaa!
[/quote]

Sama suosikkibiisi oli mullakin! ja toisena mulla Hungry Heart...Ja oli kyllä pyöri täälläkin pikkuhousut jalassa silloin 2003...vaikka kaukana jouduin joraamaan...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 23.08.2005 klo 18:26 vieras kirjoitti:
Olen varmaan siinä suhteessa omituinen(?), että minulla ei ollut idoleita :) Musiikkimakukin oli monipuolinen, kuuntelin Yötä, Sabrinaa, Samanthaa (urk), DuranDurania, ja Italo-discoa (näin jotain mainitakseni, kuuntelin kyllä muutakin).

Muistaako kukaan vielä CC Catchia tai Sandraa? :)

Aah, sitä kasaria :D
Näitä juuri kuunneltiin.
 
Ala-asteella kolahti Stray Cats, yläasteella ollessani Duran Duran ja Bowie. Kaikkea englanninkielistä kuuntelin Rockradiosta ! Suomenkielinen musa ei kiinnostanut yhtään silloin. Nik Kershawn konsertissakin kävin Hesassa, vuotta en muista, mutta oli se mahtava juttu ! =)
 

Yhteistyössä