kuka tietää? Maksalaatikon syönnistä

  • Viestiketjun aloittaja höh
  • Ensimmäinen viesti
Mie
Mä otin sen kanssa vähä varovaisemmin. Maksamakkarahan "vapautettiin" just mun raskausaikana mutta jotenki ton laatikon kanssa olin sen jälkeenki varovaisempi. Joulu oli ainoa aika jolloin annoin itselleni luvan sitä syödä, ei sitä kuitenkaa tullu paljoa syötyä niiden kolmen päivän aikana.
 
Söin raskaana ollessa ehkä viisi maksalaatikkoa. Viikkojen välillä siis. Normaali terve tyttö syntyi. Että maalaisjärjellä.. Jos nyt olet vahingossa maksalaatikkoa syönyt niin ei varmasti syytä huoleen :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Joni Makkuusäkki:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Kyllä mä olen syönyt kohtuudella kun ei nyt kuulu jokapäiväiseen ruokavalioon kuitenkaan eikä laatikkokaupalla.
Kaikki on ok, kunhan syö kohtuudella.
Juu en mä nyt ainakaan erityisemmin ole pelänny että vitosella olisi jotain hätää sen takia että äiti on syönyt kerran tai pari odotusaikanaan maksalaatikkoa. Ehdottomasti aion joulunakin syödä. :wave:
 
Neuvolan rajotukset on menneet ihan älyttömyyksiin. Nyt kun itse on raskaana 7 vuoden jälkeen, on tullut taas kilokaupalla uusia rajotuksia.
En usko kanssa lapsiin nyt kovin pahasti vaikuttavan jos nyt sillon tällön syö pikaksen yli rajotusten jotakin laatua.
Käsittääkseeni ei-raskaana-olevillekaan ei ole kovin hyvä syödä montaa kiloa maksalaatikkoa viikossa :D
 
Mie
Alkuperäinen kirjoittaja Ärrimurri:
jaa että maksamakkaraako saa nykyään syödä?
Juu se oli meijän esikoisen aikaan 2008 kun aloin puolesta välistä saada syödä maksamakkaraa edes vähän :) Pelasti mun viikon kun sain töissä ihan sairaan hyvän maksamakkarasämpylän syödä kerta viikkoon :D Toista odottaessa ei ees tehny mieli maksamakkaraa kun sitä sai syödä :D
 

Yhteistyössä