Kuka tunnustaa ajattelevansa kaksimielisesti, liikaakin?

Alkuperäinen kirjoittaja mammaliii:
:wave: Siis välillä on sellasia päiviä että ei mistään tuu mitään... Viikonloppuna olin kattomas pesistä ja vuoroparin vaihteessa miehet sit kävi läpi suunnitelmaansa, mulle riitti sana varteenotettava kun repesin täysin.. Sitte ku kaverin poika keksi ystävälle lempinimen, jostain mainoksesta jossa luki Kone-Tapsa... Siinä tuo 9-vuotias mietti sitte että mitäköhän hän nyt sanoi.. Väsymys tekee osansa ja välillä vaa oikeesti kaikki kuulostaa niin kaksmieliseltä ettei tosikaan..
:LOL:
 
Rukoilijasirkka
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ajtella saa vaikka kuin paljon, mutta harvinaisen rasittavaa kuunnella ihmistä millä ne asiat on kokoajan jutuissa.
Totta
Niin totta. Sit menee maku siitä kaksimielisyydestäkin jos joka asiasta väännetään. Sillai sopivasti on hyvä =)
Voi noloa. :ashamed: Olenkohan minä semmoinen ahdistava. ääh. :/

Mutta toisaalta, joskus muakin on ärsyttänyt semmoinen, että joku koko ajan vääntää kaiken kaksimieliseksi, silloinkin, kun sitä aasinsiltaa joutuu todella keksimällä keksimään. Semmoinen on väsyttävää. Yritän kyllä jatkuvasti hillitä itseäni, koska en halua olla ällö.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rukoilijasirkka:
Alkuperäinen kirjoittaja poppaliina:
Alkuperäinen kirjoittaja pop:
Alkuperäinen kirjoittaja päätön:
ajtella saa vaikka kuin paljon, mutta harvinaisen rasittavaa kuunnella ihmistä millä ne asiat on kokoajan jutuissa.
Totta
Niin totta. Sit menee maku siitä kaksimielisyydestäkin jos joka asiasta väännetään. Sillai sopivasti on hyvä =)
Voi noloa. :ashamed: Olenkohan minä semmoinen ahdistava. ääh. :/

Mutta toisaalta, joskus muakin on ärsyttänyt semmoinen, että joku koko ajan vääntää kaiken kaksimieliseksi, silloinkin, kun sitä aasinsiltaa joutuu todella keksimällä keksimään. Semmoinen on väsyttävää. Yritän kyllä jatkuvasti hillitä itseäni, koska en halua olla ällö.
Se jää joskus päälle niin, että muita alkaa ärsyttämään jos eivät ole samassa mielentilassa.
 

Yhteistyössä