Kuka vie lapsensa 24 asteen pakkaseen vain päällä

ohut paita,housut,sukat ja tossut ja pikkarit tietty noiden alla EDES MUUTAMAKSI MINUUTIKSI jos pakko ei ole???
otin meinaan "sanaharkan" eilen yhden nuorenmiehen kanssa joka itse t-paita päällä tuli junasta pihalle sylissään n 1v 5kk-2 vuotias lapsi ilman pääly vaatteita,laps rupes hytiseen ja sanoi että sisälle.oletan että isä? ei noteerannut mitenkään ja mun oli pakko sanoa et vie nyt herranjumala se sisälle kun täällä palelee toppavaatteissakin..sain käskyn pitää huolen omista asioistani mutta oikeasti minusta 24 asteen pakkaseen tarvi lasta viedä ilman vaateita jos pakko ei ole :eek:
 
:(
Kauheeta =( Tuli mieleen,kun kerran oikeen koleella loppukesän ilmalla,kova tuuli ja aikuiset oli tuulitakit päällä.Vauva n.3-4kk nukkui hyvin vuoratuissa vaunuissa vilttien jne alla lämpimässä,päällään vaan oluet sisävaatteet.Sit vauva heräsi ja alkoi itkeen ja äiti totesi,että nyt taitaa olla nälkä,ja nosti vauvan niissä sisävaatteissa siihen viimaan ja alkoi tarjoomaan pulloa.Ja sit ihmetteli,et miksei se syö,kun itkee vaan... =(
 
Alkuperäinen kirjoittaja Mustikka85:
ei kukaan täysjärkinen!! lapsi raukka :'(

Näitkö menikö ne sit jonnekki sisälle?
tuli samaan junaan kun minäkin mistä tulivat uloskin..
eipä mua sitten sie junassa ihmetytti että äitikin vaan nauroi kun tää isä sanoi et joku marisi ja näytti mun suuntaan,oli kiva joutua samaan vaunuun istumaan vielä..niillä oli vauva mukana siinä MINKÄ LAITTOIVAT SIIHEN LATTIALLE VILTILLE MISSÄ OLI HIRVEÄ VETO kun se missä istuivat oli viimeinen paikka ja siinä oli se ovi ja välikäytävä et tuli seuraava vaunu yhdistetty.onneks meni sitten joku vanhempi nainen ja mies sanomaan niille että nostakaa hyvät ihmiset pieni pois tuolta tulee niin huiko kun ihmiset ravaa.nostivat kyllä mutta mua kammotti itteeni et siis vilponen ottaa äkkiä lapseen etteivätkö he oikeasti ymmärrä vai olenko mä jotenkin hysteerikko muka :O...
 
Alkuperäinen kirjoittaja :(:
Kauheeta =( Tuli mieleen,kun kerran oikeen koleella loppukesän ilmalla,kova tuuli ja aikuiset oli tuulitakit päällä.Vauva n.3-4kk nukkui hyvin vuoratuissa vaunuissa vilttien jne alla lämpimässä,päällään vaan oluet sisävaatteet.Sit vauva heräsi ja alkoi itkeen ja äiti totesi,että nyt taitaa olla nälkä,ja nosti vauvan niissä sisävaatteissa siihen viimaan ja alkoi tarjoomaan pulloa.Ja sit ihmetteli,et miksei se syö,kun itkee vaan... =(
:(
 

Yhteistyössä