Kuka yrittää tyrkyttää kilttimiehen vaimolle turhia ravintolisiä tämän ollessa vuodelevossa?

Joku "tuote-edustaja" haluaa myydä meille Juice Plussaa ja hehkuttaa sitä parannuskeinona vaikka mihin. Ihan kuin tämä tyyppi käyttäisi hyväksi tilannetta missä vaimoni on sairaana ja minulla on tilipäivä. Me ollaan molemmat huonossa kunnossa mutta minä pystyn tekemään edes jotain lähinnä Panadol Forten avulla.
 
vierailija
Joku "tuote-edustaja" haluaa myydä meille Juice Plussaa ja hehkuttaa sitä parannuskeinona vaikka mihin. Ihan kuin tämä tyyppi käyttäisi hyväksi tilannetta missä vaimoni on sairaana ja minulla on tilipäivä. Me ollaan molemmat huonossa kunnossa mutta minä pystyn tekemään edes jotain lähinnä Panadol Forten avulla.
Soittiko vai tuliko kolkuttamaan ovelle?
 
vierailija
No kuinkas sattuikaan... 😂 Ja sopivasti päästään myös taas yhteen lempiaiheeseesi kuin verkostomarkkinoinnin haukkumiseen... Hei kilttis, etkö sä muka itse näe tässä sadussa mitään ihmeellistä? Lopeta jo tää typerä tarina, joka on niin ennalta arvattava ja se junnaa pahasti samoissa teemoissa. 🙈
 
No kuinkas sattuikaan... Ja sopivasti päästään myös taas yhteen lempiaiheeseesi kuin verkostomarkkinoinnin haukkumiseen... Hei kilttis, etkö sä muka itse näe tässä sadussa mitään ihmeellistä? Lopeta jo tää typerä tarina, joka on niin ennalta arvattava ja se junnaa pahasti samoissa teemoissa.
No verkostomarkkinointia sopiikin haukkua, se on ihan perseestä!
 
No, se nyt ei ollut kommentin pääpointti, mutta jos se meni sinultakin ohi, niin ei voi mitään.
Ei kai tässä sinun pääpointteja käydä läpi?
AP:n pääpointti lienee se, että markkinointi tapahtuu ns. henkilökohtaisessa tilassa, kuten ihmisen wassup/viestit. Näitä kai voidaan pitää aika henkilökohtaisena asiana?
 
vierailija
En ole ollut ikinä osana verkostomarkkinointia, mutta
olen nuorena tyttönä johtanut markkinointitoimistoa, jossa muun muassa opetin markkinointia.
Siihen aikaan ei ollut wuppia.
Sinulla ei siis ole mitään kosketuspintaa asiaan, mutta pystyt silti sanomaan että se on perseestä? 🤔 Näitä asiantuntijoitahan tällä palstalla riittää, on aihe mikä hyvänsä. 😂
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis

Yhteistyössä