kukaan ollut palkkatuki työssä?

  • Viestiketjun aloittaja tiktik
  • Ensimmäinen viesti
tiktik
mulle sitä suositeltiin, koska en päässyt koulutukseen työkkärin kautta
( syynä paperissa lukee.koska olette juuri ollut koulutuksessa)
tässä lukee että tuki oisi 25-48e päivä (sentit päälle)
eihän tuossa kovasti tienais mutta parempi kait kuin kotona homehtua
 
miunmau
Onko sinulla päivähoidossa olevia lapsia? Heidän hoitomaksut nousevat, jos olet töissä, laske siitä kannattaako mennä palkkatuella.

Minulle olisi jäänyt vähemmän rahaa kuin työttömänä ollessa, niin menin siksi vain työharjoitteluun. Nyt matkakulujen jälkeen rahatilanne sama kuin työttömänä.
 
tiktik
Onko sinulla päivähoidossa olevia lapsia? Heidän hoitomaksut nousevat, jos olet töissä, laske siitä kannattaako mennä palkkatuella.

Minulle olisi jäänyt vähemmän rahaa kuin työttömänä ollessa, niin menin siksi vain työharjoitteluun. Nyt matkakulujen jälkeen rahatilanne sama kuin työttömänä.
ei ole enää päivähoito ikäisiä.tosin iltäpäivä kerhosta pitäs paikat hakea ( 2kpl ekaluokkaista) työmarkkinatuki harjottelut (sen 12kk) käyttäny vuosien varrella.
oistervetullutta vaihtelua kotona oloon..mutta kokemuksia kaipailisin
 
tiktik
[QUOTE="akka";24898483]Olen parasta aikaa palkkatuella töissä.[/QUOTE]

osaatko kerttoa käytännön kokemuksia? pidetäänkö sua tasavertaisen avai koetko olevasi ilmanen työvoima? miten tuo palkkaus.saako palkaa vai pelkän työkkärin maksaman tuen?
 
"vieras"
Palkkatukityöstä maksetaan ihan normaali palkka ja työnantaja saa tuen itselleen. Meillä ainakin palkkatuella olevat tekevät 85% työaikaa, joten palkka tulee sen mukaan.
 
"akka"
osaatko kerttoa käytännön kokemuksia? pidetäänkö sua tasavertaisen avai koetko olevasi ilmanen työvoima? miten tuo palkkaus.saako palkaa vai pelkän työkkärin maksaman tuen?
Meillä kaikki muut on palkkatuella paitsi pomo.Ilmaista työvoimaahan me ollaan.Palkka on minimipalkka ja tuntimäärä 6.15 per päivä.
Käteen jää noin 900 euroa kuussa.Koulutus on ja teen koulutustani vastaavaa työtä.
 
"vieras"
Minäkin olen ollut, ihan koulutustani vastaavassa työssä, 50% sijaisuutta tein aluksi. Normaalisti kohdeltiin, ei mitenkään eri tavalla kuin muita. Palkkatukijakson päätteeksi sain toisen sijaisuuden, kokoaikaisen, samassa organisaatiossa ja jokin aika sitten minut vakinaistettiin. Olen siis enemmän kuin tyytyväinen :)
 

Yhteistyössä