Kukaan ostanut Lenneä lastenkauppa.eu-nettiliikkeestä?

  • Viestiketjun aloittaja lentsu
  • Ensimmäinen viesti
ap
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Alkuperäinen kirjoittaja Bannukakkua Savannan tapaan:
Mun mielestä aika usein kauppoissa löytyy samat haalarit -50%
ai tähän aikaan vuodesta? Toppa-asuissa?
Oli ainakin tässä Turussa ,länsikeskuksessa joku '***mesta joku tollainen lasten kauppa,sekä Halosella
En usko millään että olisi ollut toppavaatteet tähän aikaan vuodesta tarjouksessa. Oletko varma ettei olleet välikausiveetteita?

Mutta edelleen kaipailisin kokemuksia tuosta nettiliikkeestä!
 
Mä katselin tuolta myös noita Lennen pukuja ja mietin että tilaiskos-ihan uusi tuttavuus kyseinen nettikauppa kyllä mullekin. Ei täällä meidän nurkilla ainakaan ole toppavaatteet alea nähneetkään ja muutenkin valikoima on aika ankea...Onko kellään kokemuksia Lennestä ylipäätänsä? :wave: Meillä kun ei ole koskaan kyseistä merkkiä lapsilla ollut, kivan näköisiä kyllä olisivat. :p
 
Mä katoin myös että tulisi vähän halvemmaksi kuin Suomesta ostettuna-painin nyt Jonathanin ja Lennen välillä :D ensin mainittu on käytössä havaittu hyväksi, mut tän talven värit ei oikein kolahda... :/ Lennellä näyttäis taas olevan kivat värit ja mallit, mut ei ole kestävyydestä kokemusta...
 
Mielestäni hinta-laatu -suhde on Travallen Remussa ehdottomasti paras ja seuraavaksi tulee Lenne. Lennellä on mielestäni kaikkein kauneimmat mallit ja värit, mutta Remu jonkin verran kestävämpi. Jonathan on meillä nyt pitkästä aikaa taas kokeiltavana, en ole tykännyt sen laadusta. kokemusta on n. kymmenen lapsen verran =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja hilunen:
Meillä taas Jonathan on ollut erittäin tykätty ja toimiva, mut ihan ykkönen on mun mielestäkin Remu. =) Remun haalarit onkin jo talveksi lapsille, mut kaksiosaiset vielä hakusessa.
Minullakin on ekaluokkalaiselle pojalleni odottamassa kaksiosainen Jonathanin toppapuku. Vaihteen vuoksi halusin sitä kokeilla, kun oli alennusmyynnissä niin edullinen viime talvena. Viime talven oli käytössä Lennen haalari ja Remun kaksiosainen puku eikä kummassakaan mitään valittamaista.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Alkuperäinen kirjoittaja ap:
Mun pitäisi ostaa toppahousuja lapsille ja tuolla noi Lennen housut olisi noin 10? halvemmat kuin Suomessa. Vesipilariarvo noissa on 5000 eli ainakin kestävät vettä.
eikö tuolla ole toimituskulut 10 ??
On, ja tulee silti halvemmaksi ostaa tuolta kuin Suomesta. Yli 200?:n ostoksista ei mene postimaksuja mutta itselläni ei tulisi tuo 200? täyteen.
 
ap
Alkuperäinen kirjoittaja jooko:
Tuu kertoo miten nopeasti tilaus tulee ja tuliko mitään ongelmia. Kiinnostaisi itseäkin tilata tuolta.
Tulen sitten kertomaan miten ton firman kanssa sujui kaupat. Eilen tosiaan tilasin ja maksoin tilisiirrolla. Luottokorttimaksu-toiminto ei toiminut heillä. Toimitusaika tuolla on sivujen mukaan noin 7-14 päivää.
 

Yhteistyössä