kukaan tilannu kotitestit.com:ista?

  • Viestiketjun aloittaja hmm
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Taisi olla just se nettiputiikki, jossa ei sähköposteihinkaan vastata ja tuotteita toimiteta. Joku com-loppuinen se oli. Ja samalla alkuosalla myös suomenkielinen vastaava, joka päätyyfi-päätteeseen. Onkohan se juuri tuo?
 
Siel luki näin :Sähköposti on joutunut hyökkäyksen kohteeksi jonka johdosta osa postista on tuhoutunut. Mikäli et ole saannut vastausta. Lähetä mahdolliset viestit tilauslomakkeen kautta.
Osa tilauksista on myös hukkunut. Uusi postiosoite sipat Pl 21,53851 Lpr
Acon liuskaraskaustestit loppu saamme uusia tammikuun lopussa. Lähetämme tilalle Advance testejä
.
Oisko just sun tilaus hukkunut johonkin. :/
 
Minä tilasin tuolta muutama vuosi sitten useampia kertoja. Toimi ihan ok. Kerran toimitus myöhästy muistaakseni 3-5pv ja laitoinkohan mailia tai soitin, niin sain yli tuplaten tilaukseni hyvityksenä. Aika pian tuli vastaus ja hyvitys ja alkup. toimitus tulivat kai vähän yli viikossa.

En muista ihan tarkkaan niitä et montako päivää kesti tms. Silloin ei muistaakseni ollut mahdollista soittaa asiakaspalveluun, vaan laittaa mailia.
 
äippä
Minä tilasin sieltä maanantaina ja tiistaina ol postilaatikossa. Eli nope oli toimitus ja kaikki toimi muutenkin niinkun pitääkin. Maksoin osuuspankin verkkopankin kautta ja niillä se näkyy heti.
 
Mari
Etsippä näiltä sivuilta toinen keskustelunavaus aiheesta. Googleta vaikka kotitestit.com ja löydät otsikolla "kotitestit.com ei toimita maksettuja tuotteita". Siellä on vino pino tuotteitaan jo tammi-helmikuusta asti odottaneita. Sähköposteja lähetellään ym., mutta tavaraa ei näy. Tilaa vaikka mammaksilta tai jostain muualta.
 
tiina
tilasin kotitestit.comista viime torstai-iltana, eikä lähetystä vielä kuulu, tänään siis torstai. eilen laitoin mailia osoitteeseen tilaus@kotitestit.com joka ilmeisesti ei ole mennyt perille (mailissani oli nyt englanninkielinen viesti, jonka ymmärsin niin ettei viesti ole mennyt perille, tarkista osoite..)
onkohan niillä muita osoitteita, joihin voisi mailata..+ itse en löytänyt muita ja tuokin oli siinä omassa tilausvahvistuksessa.. harmittaa ku menkat myöhässä eikä testejä kuulu..
 
Vieras
Viime viikolla sähköpostiosoite oli joku suomi24.fi päätteinen, mutta eipä sitäkään enää ole missään. Lähetä mailia sen tilauslomakkeen kautta, laitat viestiosioon asiasi. Itse tilasin 18.2. tuotteeni eikä ole näkynyt eikä kuulunut, kuuteen lähettämääni viestiin eri paikkoihin (sekä tilauslomake että tuo suomi24-email) ei ole vastattu mitään. Puhelinnumeroon, jonka kaivoin jostain, ei "juuri nyt saada yhteyttä". Että rahat meni. Laitoin viestiä kuluttajavirastoon, mutta taitavat nekin olla niin ylityöllistettyjä ettei ihan heti apuja sieltä saa,. Älkää nyt hyvät ihmiset sieltä tilatko, näitä toimittamattomia tuotteita on pilvin pimein!
 
Raivostunut vierailija
Mulla kanssa jäi tilaukset tulematta helmikuun puolessa välissä. Silloinhan sivuilla oli teksti jonka mukaan kaiken pitäisi olla kunnossa tammikuussa olleen ongelman jälkeen. Olen myös lähettänyt sähköpostia moooonta kertaa sinne ja kanssa soittanut samalla menestyksellä kuin muutkin täällä. En ole vielä vienyt asiaa pidemmälle mutta aion kyllä. Älkää siis tilatko missään nimessä kotitestit.com osoitteesta! Vihaksi pistää.
 
Suosittelen myös verkkoapteekki.fi sivustoa. Sieltä useita kertoja tilanneena voin vain kehua. Nopea toimitus ja edulliset toimituskulut sekä pääkaupunkiseutulaisille myös nouto vaihtoehto.

muoks. Nouto vaihtoehto myös muualla riippuen tuotteen toimittajasta.
 
toinen raivostunut
minä myös tilasin ja maksoin 19.2.08.
ei mitään kuulu.
olen tehnyt ilmoituksen.
siis älkää missääääään nimessä tilatko kotitestit.comista!
heidän kotisivujutut eivät pidä paikkaansa.
 
Huoamsin sattumalta, että just tästä samasta aiheesta on keskustelua vauvakuume puolella..... eli vissiin tuo KOTITESTIT.COM on ihan suolesta kun taas kotitesti.com (heittää sivulle kotitesti.fi) on luotettava! :attn:
 
Narutettu
Myös täällä yksi huijattu. Tilasin tuotteita ns. järjestelmän uusimisen aikaan (tyhmä kun olin), mutta parista viestistä huolimatta mitään ei ole kuulunut. En aio jättää asiaa tähän jo periaatteestakaan. Nyt kaikki boikotoimaan ko. "firmaa"!!!
 
pipu
Niin tuli minunkin tilattua tuolta. Olisinpa vaan huomannut tämän ketjut ennen kuin menin tilaamaan. Sivusto ylipäätään näytti tosi tökeröltä eikä se kyllä luottamusta herättänyt, mut tilasin silti.
Kuinkahan moni oikeastaan on päässyt rahoistaan ilman vastinetta?

Hain netistä jotain tietoja ko. yrityksestä. Ytj:n sivuille en päässyt. Jossakin suomi24 keskustelussa vuonna 2004 Jouko Katajisto kertoi olevansa yrityksen takana. Yrityksen paikkakuntana lienee Lappeenranta. Enirosta hain puhelinnumeroa ja yksi saman niminen heppu löytyi Lappeenrannasta. Lieköhän sitten sama kaveri??
 
tänne tuli kans tänään mailia kyseisestä paikasta ja luvattiin rahat takas.
Lisäks sivuille on ilmestyny seuraavanlainen ilmoitus:

Toimituksen jatkuvat normaalisti 10.4 uuden omistajan toimesta
Mikäli olet tilannut ja maksanut tilauksen ilmoita asiasta tilauskorissa ja anna tilinumero johon rahat palautetaan
olen 3.4 palauttaneet kaikki rahat joista meillä on tietoa
 

Yhteistyössä