Kukaan tilannut/asentanut sisustustarraa ART4U-putiikista?

Onko asentaminen helppoa?

Onko luotettava ja tuliko nopsaan?

Onko mahd. palautukset onnistuneet ongelmitta?

Kiitos :D

Olkkarin uuteen seinään haaveilen tällaisesta...

http://www.art4u.fi/kauppa/fi/product_details.php?p=200

Kuviakin jo toteutuneista hankkeista katselen mielelläni...
 
mie
Meillä on ollu keittiön kaapistossa isohko kuva, ihan hyvin onnistui asennus ja hyvin on pysyny vaikka on alttiina kosteudellekin--- höyrylle ja roiskeille. Nyt ollu jo pari vuotta.
 
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on ollu keittiön kaapistossa isohko kuva, ihan hyvin onnistui asennus ja hyvin on pysyny vaikka on alttiina kosteudellekin--- höyrylle ja roiskeille. Nyt ollu jo pari vuotta.
Okei, ette oo vielä irroittaneet? Mietin et josko sen haluaa pois, niin jääkö pintaan kuinka pahat jäljet? Varmaan riippuu pinnasta...

Oon vähän arka tilaamaan, kun kuitenkin yli 100e on kustannukset ja jos möhlitään sen asennus ja on kurtussa tuossa seinässä niin... :LOL: :saint:
 
mie
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Alkuperäinen kirjoittaja mie:
Meillä on ollu keittiön kaapistossa isohko kuva, ihan hyvin onnistui asennus ja hyvin on pysyny vaikka on alttiina kosteudellekin--- höyrylle ja roiskeille. Nyt ollu jo pari vuotta.
Okei, ette oo vielä irroittaneet? Mietin et josko sen haluaa pois, niin jääkö pintaan kuinka pahat jäljet? Varmaan riippuu pinnasta...

Oon vähän arka tilaamaan, kun kuitenkin yli 100e on kustannukset ja jos möhlitään sen asennus ja on kurtussa tuossa seinässä niin... :LOL: :saint:
me ei tilattu sitä tuolta kylläkään vaan ostettiin vironreissulta, mutta vissiin on noita samoja tarroja, ei lienen ainakaan paljon eroa materiaalissa.

Ja noi meidän keittiön kaapit on sileäpintaista melamiinia, ja jos tosiaan laittaa maalatulle seinälle voi käyttäytyä eri tavalla...

olen muuten nähny kivoja kuvia ainakin K-raudassa, ehkä kannattaa kattoa sieltä ensin niin näkee ihan livenä millaisia ne on?
 
Pitää kurkata. Satutko muuten muistamaan et oliko Virossa edullisempaa noiden suhtee? Ollaan varmaankin jossain vaiheessa, viimeistään keväällä tai kesällä lähdössä kokeilemaan ekaa perhereissua sinne, niin voisi katsella...

Jos maltan vaan odottaa. Mistä sieltä? Olen uu-tee-liii-aas :) Aika hinnakkaita mokomat tarrat, ois kiva tietää mitkä on todelliset kustannukset, veikkaan katteen olevan melkoinen. :xmas: Nuuka minä :ashamed:
 
Tilattiin tekstejä, hyvin on pysyneet ja tuli nopsaan. Olivat kirjoitusvirheen tehneet ja olisivat vaihtaneet, mut se oli niin helppo itse korjata (leikkasi kirjaimet irti ja vaihtoi paikan, et ei jaksettu nähdä sitä vaivaa).
 
Alkuperäinen kirjoittaja Vankkis:
Tilattiin tekstejä, hyvin on pysyneet ja tuli nopsaan. Olivat kirjoitusvirheen tehneet ja olisivat vaihtaneet, mut se oli niin helppo itse korjata (leikkasi kirjaimet irti ja vaihtoi paikan, et ei jaksettu nähdä sitä vaivaa).
Onko liian henkilökohtaisia vai jaksaisitko laittaa kuvaa? :)

Tekstiäkin mietin muttei mulla oo mitään nasevaa sanottavaa, enkä halua noita valmiita.
 
Alkuperäinen kirjoittaja EllaMaaria:
Onko liian henkilökohtaisia vai jaksaisitko laittaa kuvaa? :)
tossa makkarista

Meillä on myös "elokuvahuoneessa" seinä on maalattuna jollain maalilla mille voi suoraa kuvan heijastaa ja "kangas" on ympäröitynä leffasitaateilla. Siitä ei ole nyt tähän hätään järkevää kuvaa koneella.
 
tiiu
Me hurahdimme näihin asuntomessuilla viime kesänä. Tilattiin iso Koivun oksat joka oli messuillakin. Korkeutta oli 180cm ja asennus onnistui silti ihan hienosti. Lisäksi laitettiin sellaista lasikalvoa näkösuojaksi kodinhoitohuoneen ikkunaan. tilattiin siis tuolta art4u.fi kaupasta
 

Yhteistyössä