Kukahan noita vaatehirvityksiä sitten ostaa?

Kuten esimerkiksi mustia ja harmaita synkkiä paitoja/housuja? Ja niitä kamalia cars, batman, spiderman -vaatteita?

Kaikki sanoo inhoavansa niitä ja silti niitä tuntuu olevan joka toisella lapsella :D
 
"vieras"
Jos lapsi rakastaa Cars elokuvaa, niin tottahan voin yhden cars- autopaidan ostaa. Itse en tykkää näistä mutta kyllä lapsikin saa hiukan vaikuttaa siihen miten pukeutuu. Äiti on kyllä niin kiero että osti ensin "autopaidaksi" Lindexin paidan jossa on paljon pikkuautojen kuvia. Siitäkin on tykätty paljon.
 
Meillä on tytöllä aika paljon mustaa, harmaata ym. tummia värejä. Sitten murrettuja ja kylmiä sävyjä kuten tummanpunaista suosimme myös. Pastellisävyt ovat äidin mielestä pääsääntöisesti ihan horroria. Onneksi tytär on vielä niin pieni, että saan yksin hallinnoida tätä vaateasiaa. :xmas:
 
espi
Kyllä niitä trikoopaitoja printeillä ostan,, mutta en voi käsittää, kuka haluaa ostaa lapsellensa niitä collegeasuja (paita+housut) marketeista. Ne on järkyttävän rumia ja jotenkiin niin kasaria.
 
"Tintti"
Meillä on pojalla lähes kaikki housut mustia, harmaita tai tummansinisiä. Ja cars paitoja haluaa itse, koska nyt on fanitus päällä! Vähän kyllä katson, että minkälainen väritys/kuvio paidassa on. Viimeksi ostettiin ihan harmaa paita, jossa mustalla Salama.

Itse en tykkää mistään räiskyvistä turkooseseista, pinkistä, keltaisesta pojan päällä. (en kyllä tytönkään)

Perusprinttipaitoja en mielelläni osta. Niitä isoja traktorinkuvia tai tekstipaitoja..
 
espi
[QUOTE="vieras";24719158]Minkälaisia ne lastenne housut sitten on, jos ei college -mallisia?[/QUOTE]

No collegea, velouria.. Mutta jos kysymyksen mulle esitit, niin puhuin niistä koko asuista.

Lahjaksi, jos joku on meille sellaisia tuonut, niin housut on saattaneet käyttöön päätyä, paita kiertoon.
 
"vieras"
Kyllä niitä trikoopaitoja printeillä ostan,, mutta en voi käsittää, kuka haluaa ostaa lapsellensa niitä collegeasuja (paita+housut) marketeista. Ne on järkyttävän rumia ja jotenkiin niin kasaria.
Varmaan ihmiset, joille on tärkeämpää että lapsella on mukava olo tai jotka tahtovat mielummin ilahduttaa lasta antamalla hänelle mieleisensä vaatteen kuin pyntätä häntä nätiksi vieraiden ihmisten ihastella.

Veikkaan että suurin osa pikkulapsista pitää enemmän noista hirvityscollegeista (jotka kyllä omasta mielestänikin ovat rumia) kuin mistään äitien mielestä ihkuista merkkivaatteista.
 
"Neith"
minä ostan:
-mustia, harmaita,ruskeita,tummansinisiä jne paitoja ja housuja
-örkki,lisko,dino,lohikäärme,hämähäkki,pääkallokuvioisia paitoja
puen siis lapseni vaikka kokomustaan jos sellaiset vaatteet löytyy :D
muttama cars paitakin löytyy kotoa, tosin ne on lähtöisin lapsen omasta halusta, itse en niistä niin välitä

mielestäni vauvalle sopii myös mustat ja muut tummat vaatteet, sekä farkut ja sen sellaiset vaatekappaleet :)
mutta retroa en osta, isoista kuvioista, keskenään riitelevistä väreistä tai yli pirteistä ja ylisöpöistä vaatteista en pidä
 

Yhteistyössä