Kukas HALUAA ?

Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Voi ei kiitos...Tyttö oli tehnyt mokkapaloja, ja arvaa ketä närää kans??Aina,kun syön suklaata,alkaa polte..

Mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta,oli niin ihanan näkönen-ja se oli herkkua..
On tää kurjan tuntusta , eikä ensimmäistäkään rennietä.. Auttasko siihen muu? Voih,mokkapalat on kyllä niin hyviä :p
 
JONSERED Karhunkantaja
Wanha kansa otti suuudaa. Eli jos löydät soodaa, sekoita sitä veteen ja juo. Piimä, etikkavesi tai vaikka mauste/suolakurkun liemikin saattaa lievittää.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Alkuperäinen kirjoittaja maatiainen:
Voi ei kiitos...Tyttö oli tehnyt mokkapaloja, ja arvaa ketä närää kans??Aina,kun syön suklaata,alkaa polte..

Mutta nyt en voinut vastustaa kiusausta,oli niin ihanan näkönen-ja se oli herkkua..
On tää kurjan tuntusta , eikä ensimmäistäkään rennietä.. Auttasko siihen muu? Voih,mokkapalat on kyllä niin hyviä :p
Rennietä oon koittanut syödä, mutta mua tuppaa yököttämään se maku..Rasvatonta piimää juon...
 
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Auts :( Mulla kans epäiltiin ruokatorven tulehdusta , mutta olinki raskaana :D
:D :D :D Vähän sit lohduttaa kun on kiva syy närästykseen...
Mulla on lääkkeet tuon tulehduksen aiheuttanu, ketuttaa kun ei niitä voi lopettaakaan. Odottelen vaan josko pikkuhiljaa nuo mahasuojalääkeet alkais tehota...
Mä pidän mieluummin tulehdukseni kuitenkin kun lapsiluku on täys. :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja auryn:
Alkuperäinen kirjoittaja Moision Musta Enkeli:
Auts :( Mulla kans epäiltiin ruokatorven tulehdusta , mutta olinki raskaana :D
:D :D :D Vähän sit lohduttaa kun on kiva syy närästykseen...
Mulla on lääkkeet tuon tulehduksen aiheuttanu, ketuttaa kun ei niitä voi lopettaakaan. Odottelen vaan josko pikkuhiljaa nuo mahasuojalääkeet alkais tehota...
Mä pidän mieluummin tulehdukseni kuitenkin kun lapsiluku on täys. :whistle:
Jo koitan aatella positiiviseti , kait tää joskus loppuu :saint: Ja toivotaan että sulla pian lääkkeet tehoo =)
 

Yhteistyössä