Kukas ostaa violetin joulukuusen?

"zenn"
Mä en taas ymmärrä kuka ostaa vihreän tekokuusen. Ei se herrajumala näytä aidolta, mielummin sitten hankitaan kunnolla erilainen ja kuusenomistajan makua miellyttävä vaihtoehto.

Meillä on valkoinen, mutta musta olisi ollut toinen vaihtoehto.
 
JONSERED Karhunkantaja
Meillä on jossain violetti ja pinkki muovikuusi, pöytämalleja... Muksut ostivat viime jouluna Thaimaassa.

Elämässä pitää olla väriä!











Vaikkei joulusta perustaisikaan.
 
[QUOTE="zenn";25157200]Mä en taas ymmärrä kuka ostaa vihreän tekokuusen. Ei se herrajumala näytä aidolta, mielummin sitten hankitaan kunnolla erilainen ja kuusenomistajan makua miellyttävä vaihtoehto.

.[/QUOTE]
Sellainen ihminen, jolla on esimerkiksi allergiaa perheessä.
 
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25157359:
Sellainen ihminen, jolla on esimerkiksi allergiaa perheessä.
Nomutta, tarkoitus ei ole paheksua tekokuusia itsessään vaan sellaista yrittää-näyttää-aidolta-epäonnistuen-surkeasti-kuusta. Mielestäni parempi ottaa rehellisesti erilainen kuusi, jossa voipi olla vaikka väriäkin, kun ei ne vihreät tekokuuset minun mielestäni ole kyllä kovinkaan kivan näköisiä.
 
Nomutta, tarkoitus ei ole paheksua tekokuusia itsessään vaan sellaista yrittää-näyttää-aidolta-epäonnistuen-surkeasti-kuusta. Mielestäni parempi ottaa rehellisesti erilainen kuusi, jossa voipi olla vaikka väriäkin, kun ei ne vihreät tekokuuset minun mielestäni ole kyllä kovinkaan kivan näköisiä.
Ei ne minunkaan mielestä kovin kaksisen näköisiä ole, mutta meillä on kolme kappaletta muovikuusia.

Olkkariin tulee se vihreä, tytön huoneessa on pinkki ja yläkerran aulaan tulee valkoinen.
Mä tässä mietinkin, että mihin mä vielä tuon violetin saisin mahdutettua. :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Onhan tässä vähän sellaista bordellihenkeä :)
Ei minusta... Ja siis bordellinpunainen on yksi suosikkiväreistäni. Maalasin makkarinkin violetilla, bordellinpunaisella ja kullalla. Toisaalta, siihen bordelliin, jonka yläkerrassa olen asunut, tuo sopisi mainiosti.

Bordellikuusessa saisi olla samettia, tummanpunaista samettia tai mustaa pvc:tä- :D
 
Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25157400:
Ei ne minunkaan mielestä kovin kaksisen näköisiä ole, mutta meillä on kolme kappaletta muovikuusia.

Olkkariin tulee se vihreä, tytön huoneessa on pinkki ja yläkerran aulaan tulee valkoinen.
Mä tässä mietinkin, että mihin mä vielä tuon violetin saisin mahdutettua. :D
Vessan kattoon roikkumaan ylösalaisin? :D
 
Ei minusta... Ja siis bordellinpunainen on yksi suosikkiväreistäni. Maalasin akkarinkin violetilla, bordellinpunaisella ja kullalla. Toisaalta, siihen bordelliin, jonka yläkerrassa olen asunut, tuo sopisi mainiosti.

Bordellikuusessa saisi olla samettia, tummanpunaista samettia tai mustaa pvc:tä- :D
Jotenki mulla on ollu Jonseredista sellanen mielikuva että se kulkee Jahti -puvussa, kontiot jalassa homssahtanu permanentti päässä mut just nyt mielikuva liikahti kyllä ihan toiseen äärilaitaan :D
 
JONSERED Karhunkantaja
Alkuperäinen kirjoittaja Alaston lohikäärme;25157447:
Tänks vinkistä!

Meen vessa on tällä hetkellä sen kokoinen, että sinne saa melkein pakittaa pytylle, mut katossa on kyllä tilaa.
Sinnepä siis!
Olen itse suunnitellut laittavani kuusen kattoon ylösalaisin... ehkä kissat eivät sitten raatelisi sitä tai koira.
 
"mona"
[QUOTE="zenn";25157200]Mä en taas ymmärrä kuka ostaa vihreän tekokuusen. Ei se herrajumala näytä aidolta, mielummin sitten hankitaan kunnolla erilainen ja kuusenomistajan makua miellyttävä vaihtoehto.

Meillä on valkoinen, mutta musta olisi ollut toinen vaihtoehto.[/QUOTE]

Meillä on vihreä muovikuusi, en tosiaan vois kuvitella ostavani minkään muun väristä. muovikuusi sen takia et lapset kuitenkin kiehnää siinä, enkä jaksa sitä neulasten määrää ja pyhät ollaan kuitenkin pois kotoa.
 

Yhteistyössä