%?#! kukkahattutädit!!!!!

Nyt en tiedä pitäskö itkee vai nauraa, mut kiehuu ainakin niin paljon ettei ikinä.

Oltiin koiran kanssa lenkillä, pojalla oli pitkästa aikaa kuonokoppa päässä ja se haukku sit kaiken mahdollisen liikkuvan jalankulkijoista autoihin, joita oli liikenteessä PALJON. Pistin koiran aina istumaan ja huusin sille möreällä äänellä "Ei!". Pari kertaa teki mieli hakata päätä puuhun ja laskinkin 10 asti, että itseni sain rauhoitettua, kun ei sitten millään kuunnellut yhtään.

Sitten minulle tullaan sanomaan, että minä eläinrääkkään koiraani, koska minä huudan sille niin paljon, ja toivoi kovasti etten vaan hakkaa koiraani. Plus että miksi ihmeessä koiralla on kuonokoppa lenkillä!

Vähänkö kiehahti mulla!
 
juuh
Mies kertoi kans nähneensä kukkahattutädin. Oli pysähtyny suojatien eteen ja semmonen täti oli lähtenyt ylittämään suojatietä. Täli oli ollu melkein jo toisella puolella menossa ja mies oli sitten lähteny siitä valuttamaan autoa, että menee risteyksestä. Tää täti oli kuulemma sännänny keskelle sitä risteystä miehen auton viereen ja alkanu katselemaan miestä ilkeästi ja mussuttanu jotain kun kehtaa ajaa suojatielle :D
 
pinni
Tottahan se on, että ei siitä huutamisesta tuossa tilanteessa ole mitään hyötyä (tosin ei se nyt sentään eläinrääkkäystäkään ole). Todennäköisesti koira vaan kiihtyy lisää sinun käytöksestä.
 

Yhteistyössä