KUKKULUURUU,Vantaa!!

  • Viestiketjun aloittaja talventyttö
  • Ensimmäinen viesti
talventyttö
:xmas: Lähtisitkö kolmekymppisen äidin ja 2v8kk ja
8kk lasten kanssa vaikka pulkkamäkeen tai tekemään lumi-
enkeleitä?
Tai askartelemaan joulukortteja?
Sinä n.minun ikäiseni(ei nokonuukaa..)ja lapsesi ainakin
1 kpl suurinpiirtein tuon vanhemman ikäinen.
Ota yhteyttä ja katsotaan "osuuko kemiat yksiin".
:saint: Onko heitä?
 
deeri
:wave: :wave: :wave: tervehdys täällä ois yks yh-äiti suur tikkurilan alueelta poika täytti just 2vee ja äiti on raskaana la. 20.4-05 ja ikää on kertynyt 26 vuotta B) ....olisi kiva saada silloin tällöin seuraa kirppareille ja lapselle...niin ja tietenkin äitille...mitäpä kertoisin perheestämme :whistle: poika käy osa-aika tarhassa meillä on lemmikkejä pienestä koirasta häkkieläimiin...äiti on tempperamenttinen ja suorapuheinen yksilö jolla huumoria riittää eli tosikkojen ei tarvitse vaivautua...jos kiinnostuit laitappa sähköpostia. gildamore @ suomi24.fi ota välit pois osoitteesta!!!
 
talventyttö
:wave: 2Xäippä!!!!!!!!
Asustamme Korson rajamailla.Mulla kyllä auto käytössä...

P.s.Olisi kiva jos täällä sovittaisi tapaamisia mun kanssa
eikä muiden..!!!Mutta kai se on hyvä,että joku löytää
seuraa?
 
Moi!
Täällä äiti26v. jolla poika nyt 2v. ja tyttö 7kk. Asustelemme Korsossa ja kaipailemme uusia ystäviä... Sähköpostia voi laittaa osoitteeseen: piqlet78@yahoo.com Ja kaikki muutkin Korson lähistöllä asuvat kavereita kaipaavat, ottakaa yhteyttä niin tavataan...
 
HEI!Täällä äiti mikkolasta!Olen 29vuotias yleensä kirjoitustaitoinen mutta tänään en :LOL: Jos halauat tavata niin laita suoraan viestiä numeroon 0417701638 niin tavataan liukastelun merkeissä kun lumiukkoja ei pysty tekemään.Ainiin on mulla kaksi lastakin poika 3v tyttö 2v
t:riia
 
talventyttö
:xmas: Hei,Riia!
Laitan nyt tähän sulle viestin,kun puhelin ei nyt käsissä..
Kiva,kun vastasit!Meillä tytöt nyt kipeinä,kummallakin kova
flunssa ja korvatulehdus..Eli emme pääse nyt "liukastelemaan".
Muuta kuin nenäliinoissa..Mä otan sun numeron ylös ja palataanko
myöhemmin asiaan?? :snotty:
 

Yhteistyössä