Kuljetteko muut 30+ naiset 'pillifarkuissa'?

  • Viestiketjun aloittaja muotitietoinen
  • Ensimmäinen viesti
muotitietoinen
Käytättekö siis näitä nykymuodin mukaisia kapenevalahkeisia housuja vai käytättekö ikäisenne muodin mukaisesti suoralahkeisia 'retrohousuja'? vrt miestn suorat housut. Kamalinta on mielestäni kaupungilla se, kun huomaa selvästi ylipainosia jotka ovat tunkeneet itsensä pillifarkkuihin kropan ollessa kaiken huipuksi päärynä paksuine reisineen ja isoine peppuineen.

Mites teillä?
 
"Jenis"
"Ikäisenne muodin mukaisesti" :D Mä oon painanut raskausaikoja lukuunottamatta about saman koko aikuisikäni, ja todellakin käytän niitä farkkuja joita kaapista löytyy. Edelleen.
 
ex harmaana
En ole ikinä ajatellut että minun pitäisi miettiä mitä muut ovat mieltä pukeutumisesta. Eli pub päälleni tasan tarkkaan ne pillifarkut jos haluan tai vastaavasti mummokalsarit jos haluan. Ei kiinnosta vitutkseen vertaa aiheutanko
 
"Disa"
Ap, otsikossa kysyt 30+ ikäisistä mutta tekstissä viittaat ylipainoisiin. Oliko tarkoituksesi kuitenkin kysyä että käyttävätkö ylipainoiset pillifarkkuja?

Vastaus kuitenkin otsikon kysymykseen: Kuljen pillifarkuissa. Olen 34 v ja ruumiinrakenteeltani hoikka.
 
jatkan
En ole ikinä ajatellut että minun pitäisi miettiä mitä muut ovat mieltä pukeutumisesta. Eli puen päälleni tasan tarkkaan ne pillifarkut jos haluan tai vastaavasti mummokalsarit jos haluan. Ei kiinnosta vitunkarvan vertaa aiheutanko jollekin kauhun tunteita pukeutumisellani vai en. Ei voisi vittu vähempää kiinostaa muiden mielipiteet, pukeudun niin kuin itsestäni sillä hetkellä hyvältä tuntuu.
 
50+
Pieni, hoikka, 50+ eikä vaatekaapissa tai päällä ole muita housuja kuin mallia pilli, paitsi ne työjakkupuvun housut. Ja yhdet vähän leveämpilahkeiset olohousut kotioloihin.
 
käytän
Käytän leggingsejä ja kapeita farkkuja, koska ne sopivat fit-vartalooni, tuntuvat mukavilta ja niiden kanssa voi käyttää lämmittäviä korkeavartisia saapikkaita. olen yli nelikymppinen, hui.
 
boijhuy
Käytän, lähes 50 v. Enkä häpeä ollenkaan. Jalkani ovat tikut ja lantio kapea, ylimääräinen paino on keskivartalossa jonka voi peittää paidalla. Jos minä lyhyenä naisena käyttäisin leveälahkeisia housuja olisin yhtä leveä kuin pitkäkin.
 
30+
Melkosia mietintöjä toisilla. Oliko ap:n tarkoitus saada vastaus voiko hän, 30+ ylipainoinen pitää pillekä? Voi Tottakai! Jokainen käyttää mitä haluaa, niin minäkin, lyhytjalkainen normaalipainoinen 30+ vedän pillit jalkaan jos kokonaisuuteen mielestäni parhaiten sopii.
 

Yhteistyössä