Kulkeeko Ponyt hyvin lumessa ja muita kysymyksiä?

kulkee
ja vielä vaikka olis 2 lasta kyydissä. mä kuskaan lapsia aina niin että nuorempi 2v istuu ja vanhempi 4v seisoo siellä tavarakorissa ja viime talvena kun lunta oli todella paljon puskin niillä kevyseti menemään pitkin kyliä 2 lasta kyydissä! etelässä kun oltiin kuskasin välillä niin että pienempi istui kuomunpäällä ja isompi rattaissa kun ei jaksanut helteessä kävellä. oon siis ostanu niihin erikseen sne kuomun.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kulkee:
ja vielä vaikka olis 2 lasta kyydissä. mä kuskaan lapsia aina niin että nuorempi 2v istuu ja vanhempi 4v seisoo siellä tavarakorissa ja viime talvena kun lunta oli todella paljon puskin niillä kevyseti menemään pitkin kyliä 2 lasta kyydissä! etelässä kun oltiin kuskasin välillä niin että pienempi istui kuomunpäällä ja isompi rattaissa kun ei jaksanut helteessä kävellä. oon siis ostanu niihin erikseen sne kuomun.
Kattelin tota kuomua, että suojaako se yhtään kun on niin pieni, mutta siis vahvaa tekoa ainakin.

Meneekö mielestäsi pieneen tilaan eli käviskö myös matkiksista?
 
kulkee
me käytetään niitä just matkiksina nykyään menee pieneen tilaan todella. jos niissä on kuomu niin ei mene niin pieneen tilaan kun ilman kuomua. ja se kuomu suojaa kyllä todella hyvin vaikka näyttää pieneltä. se tulee aika eteen. siinä kuvaa missä näkee sen kuomun.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5363321.jpg
 
kulkee
ja makuu asento on sellanen perus noille rattaille eli ei mene kokonaan makuulle mutta kyllä niissä ainakin meillä tuo 2v nukkuu jos on väsynyt. eism tuolla matkalla joka päivä päikkärit niissä veti.
 
Alkuperäinen kirjoittaja kulkee:
me käytetään niitä just matkiksina nykyään menee pieneen tilaan todella. jos niissä on kuomu niin ei mene niin pieneen tilaan kun ilman kuomua. ja se kuomu suojaa kyllä todella hyvin vaikka näyttää pieneltä. se tulee aika eteen. siinä kuvaa missä näkee sen kuomun.

http://www.aijaa.com/v.php?i=5363321.jpg
Kiitos. Toi kuomu joka näissä kai uudemmissa on on vaan vähän eri näkönen, tikattua kangasta tai jotain...
 

Yhteistyössä