KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

Alkuperäinen kirjoittaja hande:
Vitsi ku harmittaa ettei päästä tuonne Särkänniemeen :( toisella kertaa sitte...
Me ollaan tänää lähdössä miehen kanssa minilomalle Tukholmaan ja tullaan vasta perjantaina kotio ja lauantaina ois tarkotus lähtee kattoon noita isompia muksuja niitten iskän luokse ku toisiks vanhin täyttää huomenna 10v enkä tuon reissun takia pääse näkeen sitä huomenna.
Meillä ei tuo pottailu vaan suju....menee kyllä istuun potalle ilman vaippaa mutta ei sinne tule mitään....sanoo siinä istuessaan vaan 'shhhhh' :D no ehkä sitte joskus onnistuu, ei paineita.....
Mutta hauskaa särkänniemi tapaamista niille ketkä sinne on menossa! :)
Pienet tuntuu tulevan noista särkkis-bileistä, älä sure.

Äläkä sure tuota pottahommaakaan, täällä tökkii kans :( No, sen verran sentään, että nyt kuitenkin jo ilmottaa heti, kun vaippaan on jotain tullu eikä onnessaan kävele pasaset pöksyssä niin kauan, et joku huomaa. Edistystä sekin, iloitsen siis siitä. Ilman vaippaa, kun on koitettu olla, lorottelee tasan mihin sattuu, ilmeenkään värähtämättä :kieh:

MP hei, pääseekö Tampereella bussissa ilmaiseksi, kun on rattaat? Joskus on mun mielestä ainakin ollut näin... Ja mikä bussi se on, millä keskustasta pääsee Särkänniemeen? Siis mikä numero?
 
Meillä vielä hieman auki tuo lauantai. Täällä Turussa kun on DBTL-festarit.... :whistle: :ashamed:

Mut katsotaan mikä meininki - olis mielettömän kiva nähdä teitä! Mulla on ex-Ammun puhelinnumero, joten voin soitella sitten tarvittaessa. Mutta treffitkö on klo 12 parkkiksella?

Ja siis Ladylle IIIIIISSSSSOOOOO :hug:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Tiivari:
Täällä Turussa kun on DBTL-festarit.... :whistle: :ashamed:
Joka KESÄ :attn: Me Särkänniemessä on once in the lifetime-kokemus :saint:
Ja Sohvi tykkäis enempi Särkänniemestä, kun mistään festareista... Jotka on koko viikon vissiin jo ollu? Useamman päivän kumminkin... Älä yritä luistaa nyt |O
No ok, miehen kanssa käyty puhelinneuvottelu ja me tullaan :D Mies siis tulee mukaan - toivottavasti ei haittaa ketään. Laitan sen pyörimään härveleihin =)
Eli klo 12 treffit, vai miten olette sopineet?
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Tiivari:
Täällä Turussa kun on DBTL-festarit.... :whistle: :ashamed:
Joka KESÄ :attn: Me Särkänniemessä on once in the lifetime-kokemus :saint:
Ja Sohvi tykkäis enempi Särkänniemestä, kun mistään festareista... Jotka on koko viikon vissiin jo ollu? Useamman päivän kumminkin... Älä yritä luistaa nyt |O
No ok, miehen kanssa käyty puhelinneuvottelu ja me tullaan :D Mies siis tulee mukaan - toivottavasti ei haittaa ketään. Laitan sen pyörimään härveleihin =)
Eli klo 12 treffit, vai miten olette sopineet?
Pyritään tähän. Meidän pitää sit tosin suoriutua jo 6.40 :eek: lähtevään junaan. Mä voin soitella teille sit, kun oon eksynyt :wave:

 
JEE lisää porukkaa :D Elppa kans nyt HERÄTYS!!!

Joo bussissa pääsee ilmaseks rattaiden kanssa, jos siellä vaan on tilaa, voi olla muutama muukin menijä :whistle: tän takia tuun ite autolla. Nro 4 ja 16 menee särkkään. 4 (särkänniemi) ottaa kyytiin rautatieasemalta ja 16 (lentävänniemi) muistaakseni stockmannin eestä.
Missähän ois hyvä treffata? kun mun muistaakseni se parkkipaikkakin on julmetun kokonen ja niitä on useampi. Voi käydä niin, että jokainen seisoo eri paikassa :LOL:
 
Moikka

Terveisiä mökiltä =) Sieltä palattu juurikin, ja joo, tulossa ollaan treffeille.

Aamulehdessä oli juttua siitä, kuinka Särkkään on tunnin jonot lipunmyynissä. Klo 12-14 on suurin ruuhka. Kannattaa mennä jo ennen klo 12:sta, koska lipunmyynti avataan jo ennen virallista avaamisaikaa.

Voisko joku (Ammu? MP?) laittaa mulle puhelinnumeronsa yksärinä? Tullaan palloileen sinne eläintarhaan puoliltapäivin, ehkä myös mies ja pikku-Melle tulevat mukaan. Hieman on kiire aikataulu, mutta eiköhän pari tuntia lasten kanssa helteessä ole ihan riittävästi... :eek:

C U!

Tiktu & Lelle
 
Tiktulle yv heitetty :wave:

Mut sehän on kiva, kun saadaan jonotella, keretään tutustua ja vaihtaa kuulumiset jo siinä lippujonossa ja voidaan sit kipata koko Särkkis :kieh: (ja säästää kalliit lippurahat :saint: )... Tää oli sit huumoria, jos ei joku tajunnu :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Tiktulle yv heitetty :wave:

Mut sehän on kiva, kun saadaan jonotella, keretään tutustua ja vaihtaa kuulumiset jo siinä lippujonossa ja voidaan sit kipata koko Särkkis :kieh: (ja säästää kalliit lippurahat :saint: )... Tää oli sit huumoria, jos ei joku tajunnu :whistle:
Juuri näin, eihän siel eläin puistos mitään kerkee toimitteleen ku nämä lapset vie huomion,.... :LOL:
 
Meidän juna on ysiltä Tampereella, jos nyt ylipäätään saadaan siihen lippu :kieh:
("kokoonpanomuutosten" (mitä ne on?!) vuoksi kyseiseen junaan ei nyt voi ostaa lippua, ole hyvä ja yritä hetken päästä uudelleen! :headwall: ) ja koitetaan sit kans ehtii 11 sinne Särkkään :xmas:

Nyt mä lähden töihin (ja oon 21.30 saakka, eläköön muuttuvat vuorolistat!) ja aamusta ylös kukon pieremän aikaan...

Ja mä olen kans kallistumassa tuon ipanarannekkeen puolelle, kun ne kertamaksut on niin tyyriitä, ettei monessakaan pisteessä tarvii käydä, kun jo ranneke tulee halvemmaksi :wave:
 
Ok, me tähdätään kans klo 11 sinne. Eli miten tunnistetaan toisemme siinä väkipaljoudessa? Ja missä nähdään - vissiin lippujonossa?

Me meinattiin ostaa meille aikuisille se elämysavain, ja Sofialle sit vaan tarvittaessa ostetaan kertalippuja. Tuskin se kovin moneen laitteeseen jaksaa mennä. Uskon et delfiinit ja kotieläimet on enemmän in. Siis alle 4v mun käsittääkseni pääsee siis kaikkialle muualle maksutta paitsi härveleihin. Jos nyt oikein osasin tulkita tuota hinnastoa.
 
Särkkiksen lippuja voi ostaa näköjään myös joistain lippupisteiden toimipaikoista. :attn: Me käydään siis varmaan ostamassa rannekkeet jo valmiiksi täältä Turusta, niin ei tarvitse siellä jonotella.

http://www.sarkanniemi.fi/www/sisalto.php?lang=fi&id=79
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Särkkiksen lippuja voi ostaa näköjään myös joistain lippupisteiden toimipaikoista. :attn: Me käydään siis varmaan ostamassa rannekkeet jo valmiiksi täältä Turusta, niin ei tarvitse siellä jonotella.

http://www.sarkanniemi.fi/www/sisalto.php?lang=fi&id=79
Kiitti vinkistä. Me kävellään tuosta Sokoksen ohi, kun junalta tullaan, niin voidaan kans jo hakee pojille rannekkeet valmiiksi. Mä en suin surminkaan mene mihinkään laitteeseen (no okei, maailmanpyörään ja tukkijokeen ehkä ) mut jos niissä käy niin johan sekin tekee jonkun verran ja delfinaario ja eläinpuisto maksaa tietty kans... :kieh:

No mut nyt on pakko kiirehtii sinne työmaalle tienaamaan ne lippurahat, eli huomiseen! Moi moi! :wave:

 
Mä en saanu mitään tolkkua tosta hinnastosta niin soitin sinne :xmas:
Eli aluelippu 8e + delfinaario 7e + eläinpuisto 5e = 20e
Mä en ota ranneketta, kun en aio mennä mihinkään laitteeseen.

Mä käyn kans ostaan lipun jo ennakkoon :wave:
 
luu jäi käteen taas, Eli ennakkoon pystyy ostaan vaan noita rannekkeita!! eli mä vissiin jonottelen sit yksinäni siellä :headwall: :headwall:

Menee kyllä hankalaks, koska eihän se oo sata varma ehtiikö sieltä klo 12 eläinpuistolle, kun jonottaa lippuja ja niillä joilla on jo lippu niin ei oo järkee tulla jo 11 jonotteleen turhaan, kun mikään paikka ei oo vielä auki sillon...
 

Yhteistyössä