KULLANKERÄT 2008 vuonna 2010

Alkuperäinen kirjoittaja Miss Piggy:
niin vai sopisko sen klo 12 eläinpuiston edessä ja odotellaan siinä niin kauan, että kaikki saa lippunsa ostettua? niin ei tarvi ruveta enää muutteleen enempää... :saint:
Joo, passaa kyllä. =) Toinen juttu onkin, et miten saa maltettua tuon lapsen mielen, ettei pääse katsomaan niitä aidan takana olevia elikoita - jos siis siellä lippujonossa oikeasti kestää tuhottoman kauan...mut yritetään ainakin tuolla suunnitelmalla. :D
 
Joo, no minä ja Terkuin maalta "joudutaan" jonottaan, niin tuo tavataan sitten eläinpuitossa, on hyvä suunnitelma, ja onhan kaikilla jonku tulijan känny numero??? niin sithän voidaan soitella puolin ja toisen, joten NOU HÄTÄ!!!

Jeeee, mä oon niiiiin innoissani... :D nähdään huomenna...
 
Meillä rannekkeet ostettuna, joten ilmestytään suoraan sinne eläinpuiston eteen. Otetaan varmaan isot rattaat mukaan, eli meillä siis luonnonvalkoiset kärryt. Niitä ei ainakaan kovin monella ole - helppo siis tunnistaa.

Tosi kivaa!!! Nähdään! :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Voi pe*se mikä lahopää mä olen |O Nyt oon jättänyt kukkaroni töihin ja lippua ei edelleenkään saa netin kautta ostettua, eli mulla on siis TOOOOOSI aikanen herätys aamulla, eli Tiivari, tapaat jälleen kerran zombien :kieh: :headwall: B)
...ammuuuuuuuu... :D
 
Mahtava särkkä-tapaaminen, kiitos kaikille mukanaolleille :D
Mulla ei onnistunu likkojen yhteyskuva, kukaan ei kattonu mun kameraan :'( eli jos jollain ois onnistunut kuva niin voisko laittaa mulle yv:nä tai voi tähän ketjuunkin lätkästä :D
Tiivari näkyykö siinä sun miehen ottamassa kuvassa kaikki?!? jos näkyy niin mä oisin halukas saamaan semmosenkin :D

ja jäi kyllä harmittaan, kun ei tajuttu aikasemmin sitä yhteispotrettia ja tiktu ehti lähteä :ashamed:
 
Kiitos kaikille osallistujille tosiaan! Oli mielettömän hauska nähdä teitä ja saada nimimerkeille kasvot =) Ens kesänä uusiks taas, eiks jeh? :saint: Sofia väsähti tosiaan delfinaarion jälkeen totaalisesti, joten saatiin sitten rauhassa käydä miehen kanssa laitteissa :whistle:

Voitteko laittaa vaikka yksärinä sähköpostiosoitteita, niin voin laittaa kuvia tulemaan. En millään jaksais latailla niitä kaikkia tuonne aijaahan =)
 
mulla kanss tuosta ryhmästä kuvii...joten maili ossaa yv:nä, niin laitan tuleen.. =)

Voi juu, oli kyllä hieno reissu, Emma oliki sit niin reippaasti koti matkan hereillä, JOO...kyllä, oltiin klo21 vasta kotona, pysähdyttiin Juustoportilla iltapalalla, ja Emma kakkas viel pottaan.. B) ja sit oletin että nukahtaa autoon, mutta ei vikat 5km me sit jorattiin autos hyvän musan tahtiin.. :D

Todellaki ens kesänä uudestaan... B)
 
Moi!

Oli tosiaan huisin kiva nähdä teitä kaikkia! Mukavaa, kun nimimerkit saivat kasvot :D

Meidän neiti ei olisi ehkä malttanut istua yhteiskuvaan ;) Kuten huomasitte, menoa ja meininkiä riittää! Onneksi pikkusisko on rauhallisempi tapaus.

Minä nautiskelen täällä viimeisestä lomapäivästä. Huomenna taas on paluu arkeen ja töihin, onneksi vain osa-aikaisesti ja sekin etänä. Ehkä siihen taas tottuu...

Tiktu



 
Reissu on tehty ja kaupunki nähty =)
Jalat on väsyneet ja kukkaro kevyt :LOL:
Päädyttiin vielä tänä aamuna alennusmyynteihin hommaamaan kivoja kesähepeniä, eli voinette varautua siihen, että helteet loppuu tähän B)

Me kiitetään kans mukana olleita, käpystä erityisesti :heart: Hänen kanssa sovittiinkin, että ehdottomasti treffataan uudelleenkin, vielä tämän kesän puitteissa. Kaikki mammat oli oikein positiivisia tuttavuuksia ja tyttäret valloittavia. Ens kerralla koitetaan ehdottomasti saada poikalapsiakin (muutkin kun mun murkku ja esimurkku :heart: ) paikalle. Mäkin sit loppujen lopuksi pääsin laitteisiin vähän humputtelemaan, eli ei turha reissu ollenkaan.
Heitän Tiivarille ja käpyselle spostiosotteen, niin jos muutaman kuvan tosiaan sais muistoksi.

ps. Miten voin olla näin poikki?! Ihan ku olis viikon reissannu... Kiva oli käydä, mut vielä kivempi oli tulla kotiin :heart:

*muoks* Ei taas toimi yksärit, mut joku toinen kerta sit
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
ISOT pissat tehty pottaan tänä aamuna *jeeeeee*
Tästäkö se lähtis?
Jeeeeee!!!! :wave:

Mä kans päätin Piggyn innoittamana, et nyt saa vaipat jäädä meilläkin. Alkuviikon saldo 2 kuivaa päivää, ja yksi hiukan märempi. Päivä kerrallaan, päivä kerrallaan.... :whistle:
 
Mä annan hyvän vinkin pottailuun: potta sinne missä lapsi leikkii. Meillä potta on ollu alusta asti olohuoneessa, koska tosiaan asutaan kaksiossa ja vessa on sairaaaan pieni. Mutta kun potta on lähellä, tulee siihen mentyä herkemmin kesken leikkien, kun lähtee vessaan asti. Kannattaa kokeilla :D
 
Kaipailen käpysen karppikuulumisia! Miten menee? Onko paljon jo tippunut?
Mä oon ollu ihan pihalla painonpudotuksen kanssa kesän ajan (lomaa, reissaamista, herkuttelua... :snotty: ), mutta syksyn tullen täytyy taas tsempata. Ens kesän treffeillä ette tunne mua enää kun hiuksista :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Terveisiä maalta:
Kaipailen käpysen karppikuulumisia! Miten menee? Onko paljon jo tippunut?
Mä oon ollu ihan pihalla painonpudotuksen kanssa kesän ajan (lomaa, reissaamista, herkuttelua... :snotty: ), mutta syksyn tullen täytyy taas tsempata. Ens kesän treffeillä ette tunne mua enää kun hiuksista :LOL:
Moi, no nyt tilanne on...100,4>97,5 ja vyötärö 127>122, kahdessa viikossa, ja paino oli 5päivää sama, mut hiljaa hyvä tulee, en mieti sitä liikaa, vaikka keittövaaka mulla kovas käytös...

Hyvin menee, ku on mistä valita... :D perjantaina tein oikein "suklaa moussea"...ja kyllä suklaa himo lähti sillä...siinä oli mascarponea, tumma kaakaojauhoo, mauketusainetta...nams :p
-ja tuotakin vo muunnella miten haluu, esim. mukaan mantelirouhetta ja/tai pähkinärouhetta...etc..
 
...noh, kirjottelen yksin sit...pakko purkaa...

n.2kk sitte, Lucas heräili AINA klo5, noh unikoulutin sen pois n.1viikos.

Noh , nyt Emma herää ITKEMÄÄN TÄYSILLÄ klo5,aina sama aika, JOSTAIN KUMMAN SYYSTÄ, ja sillä herättää Lucaksen.. :headwall: :kieh: :( :'( (emma nukahtaa viel sit ite kyll uudestaan)....
Ja nyt tänään Lucas sit heräs ITE klo04.50, ennen siis Emman itkua. Pakko sit oli alkaa unikouluttaan uudestaan, meni 1h 20min, ja kävin siel varmaan 100kertaa laittaas takas makuulle ja tuttia suuhun..

Ei siinä mitään, oon kestäny yhden unikoulun, niin kestän kyllä tämänki, MUTTA, mun rakas mies alkas hermoileen et: ota nyt se pois sielt, ei se enään nuku ku kello on jo kuus, EN PYSTY NUKKUMAAN!!! :kieh: :kieh:
Yritin sille selittään että Juu, ole hyvä vaan ja herää muksujen kanss klo5, jos kerran haluut opettaa että klo5 on ok herätä...Mutta MÄ en jaksa hoitaa muksuja koko päivän jos herään klo5 joka aamu...

Hitto ku alkas tuo miehen sanat vituttaan enemmän ku Emman klo5 itkuilu... :'(
 
Sydänkäpynen- jaksuja :hug:

Meillä on viime viikko valitettu äitiä kerran tunnissa :headwall: Kai tää on vain vaihe, näin mä selitän kaikki poikkeavuudet :D

EI muuta ihmeellistä - musta tulee syksyksi Joensuulainen arkipäiviksi, poika on mukana joka toinen vko, työkaverin perhe muuttaa, ja vaimolla on 1,5v tyttö kotona ja lupasi pientä "korvausta" vastaan pitää päivät seuraa Alexille :)

Onnea Karppituloksista!!
 

Yhteistyössä