*KULLANKERÄT Joulukuussa*

Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
noista joulukortti jutuista tuli mieleen , että äiti on saanu yllättävän paljon tilauksia valokuvista joulukortiksi (siis valokuvamagneetti ) ei oo sitte ihan perinteinen joulukortti!
Sori, mut nyt mulla meni tämä yli hilseen... avaatko hiukan tällaiselle tollolle. Onks sun äiti siis jossain valokuvaliikkeessä töissä, ja on tullut paljon tilauksia valokuvamagneeteista, jossa joulukuva...? Ymmärsinkö oikein? Tosi kiva idea tuo kyllä, jos siis oon oikeilla raiteilla. :LOL:

Osallistu sinne odotuspuolen juttuihin vaan. Äkkiä sä pääset mukaan "sisäpiiriin". Kyllä mä muistan, että aluksi oli hiukan ulkopuolinen olo täälläkin. Mut se johtu varmaan siitä, et olin aika pihalla koko raskausasian kanssa. :whistle: :LOL:

Äitini tekee itse magneetit.. eli hänelle lähetetään valokuva sähköpostiin ja hän tekee siitä magneetin.

http://brunni.vuodatus.net/ tuossa on äitini blogi sieltä saa lisätietoa.
 
Äskön soitin sitten aikaa neuvolaan.. neukka kauhistui kun sanoin vain sitten että menkat ollu 24.9 eli viikkoja ois nyt 9+6 ja hää siellä pähkäili koska hänellä ei ole aikoja... sain ajan sitte 29.12
ja käski varata aikaa heti ultraan että kerkeän saamaan sen. Ainut vaan että hää anto synnäri vaihtoehdoiksi hyvinkää, jorvi tai lohja.. vaikka haluisin kuitenkin kättärille, mutta sitä ei täällä saa vaihtoehdoks vaikka nurmijärvellä sai.

Ja nyt se kerto jostain verikoe jutusta joka otetaan ultran yhteydessä..muistaakseni oisin nennin kohalla päässy osallistuu siihen jos oisin synnyttäny hyvinkäällä..

mut nyt täytyy soittaa ukolle et mikä synnäri valitaan koska käski heti soittaa ja varata ultra ajan.
 
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Alkuperäinen kirjoittaja wiivi84:
noista joulukortti jutuista tuli mieleen , että äiti on saanu yllättävän paljon tilauksia valokuvista joulukortiksi (siis valokuvamagneetti ) ei oo sitte ihan perinteinen joulukortti!
Sori, mut nyt mulla meni tämä yli hilseen... avaatko hiukan tällaiselle tollolle. Onks sun äiti siis jossain valokuvaliikkeessä töissä, ja on tullut paljon tilauksia valokuvamagneeteista, jossa joulukuva...? Ymmärsinkö oikein? Tosi kiva idea tuo kyllä, jos siis oon oikeilla raiteilla. :LOL:

Osallistu sinne odotuspuolen juttuihin vaan. Äkkiä sä pääset mukaan "sisäpiiriin". Kyllä mä muistan, että aluksi oli hiukan ulkopuolinen olo täälläkin. Mut se johtu varmaan siitä, et olin aika pihalla koko raskausasian kanssa. :whistle: :LOL:

Äitini tekee itse magneetit.. eli hänelle lähetetään valokuva sähköpostiin ja hän tekee siitä magneetin.

http://brunni.vuodatus.net/ tuossa on äitini blogi sieltä saa lisätietoa.

Ahaaa! Johan selkeni
:D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Hih! Meidän neidillä on alkanut vihdoin tukka kasvaa. On kuulkaa jo sentin sänki ihan kauttaaltaan :D Odottakaas vaan tuulitukat, täällä kiritään teidät kiinni :LOL:
meillä ei oikeastaan oo vieläkään tukkaa ja eipä tolla 4v pojallakaan oo oikein mitenkää hiuksii..täl hetkel ollaan kerran vuodes leikattu
 
Morotus!

Meillä nukuttiin viime yönä paremmin kuin aikoihin, kiitos Lallin nukkumisen eri huoneessa. Kävin 03 syöttämässä, söi molemmat rinnat ja silti tuntui vielä nälkäiseltä, annoin korviketta 80ml ja nukkui 07 asti! JEE!! Jatkossa saa nukkua myös täällä työhuoneessa. Hehkutin miehellekin eilen, että vihdoinkin saatiin oma huone takaisin, voi katsoa illalla telkkaria myös siellä ja jopa ehkä joskus harrastella omassa sängyssä eikä aina sohvalla :LOL:

Molemmat pojat päikkäreillä, mulla lakisääteinen kahvitauko!

Käytiin aamulla lääkärissä kun Lallin pituus vähän raahaa jälkijunassa. No ei se ollut huolissaan ollenkaan, sanoi, että on vielä niin vähän vertailukuukausia, että mitään aihetta huoleen, hakee luultavasti vielä omia polkujaan pituudelle. Kysyin syöttötuoliasiasta, sanoi, että lyhyitä aikoja voi istuttaa syöttötuolissa kun siinä on pehmuste, muttei kovin kauaa. Eli kyllä me varmaan aletaan joskus ottamaan Lalli pöytään yhdessä ruokailemaan, aukeaa uusi maailma. Ja se selkä vahvistuu kun välillä istuttaa tuettuna.

Tässä meidän poikien "joulukorttikuva". Poistan loppupäivästä kun en tykkää pitää kuvia pitkään täällä.
 
Suloiset lapset on myös EevaRouvalla. Tosin, onko rumia lapsia olemassakaan?
Tiivari Mimu voi antaa Sohville vähän kampausvinkkejä sit kun vielä vähän kiritte :D

pssst. Kesäkuun kullankerillä on paitsi söpöimmät vauvat, niin myös "puheliaimmat" , ylisosiaalisimmat ja palsta-addiktoituneimmat äidit. Kattokaa nyt, toinen päivä tätä pinoa ja viestejä jo.... No, monta :xmas: mut tää on niin kivaa!!! :D :whistle:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Tiivari:
Eeva Onnittelut hyvinnukutusta yöstä :flower: Ihanat lapset sinulla. Ja niin retroväreissä :heart:
No mulle iski tässä tämän syksyn aikana lievä uusretrovillitys, alkaa onneksi jo menemään ohi. Lähinnä sen vuoksi kun tuolle isommalle ei sovi vaaleansiniset ja hailakat värit ollenkaan ja kaikki värikkäät nykyään tuppaa olemaan ns. retrotyylisiä. Oon aina pukenut isomman punaiseen, ruskeaan, vihreään, oranssiin...Lalli puolestaan on vaalea ja sille näyttäisi sopivan vaaleansiniset sun muut nätisti. Esikoinen tulee ihan kuolleen näköiseksi niissä väreissä.
 
Nlassa käytynnä...ikää 6kk 2pvää (on se tarkkaa :D ) Paino 7280g ja pituus 66,5cm ...mei pikku-ukko :heart:
Ol kirjuuttanu mm. näi...Ryömii hiemosti eteenpäin! Hyvin hallitsee vartalonsa liikkeet.

Oli kyl telt tullu tekstii oikee kunnol jo tähän aamuun B)
Suloisia oli lapset kuvissa :heart: ...kuten aina =)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Suloiset lapset on myös EevaRouvalla. Tosin, onko rumia lapsia olemassakaan?
Tiivari Mimu voi antaa Sohville vähän kampausvinkkejä sit kun vielä vähän kiritte :D

pssst. Kesäkuun kullankerillä on paitsi söpöimmät vauvat, niin myös "puheliaimmat" , ylisosiaalisimmat ja palsta-addiktoituneimmat äidit. Kattokaa nyt, toinen päivä tätä pinoa ja viestejä jo.... No, monta :xmas: mut tää on niin kivaa!!! :D :whistle:


Te ootte kaikki kyl niin ihania,etten mä enää pärjäis ilman teitä ja teidän tukea :hug:

Bamse
 
Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
Tiivari Mimu voi antaa Sohville vähän kampausvinkkejä sit kun vielä vähän kiritte :D
Ehkä palataan asiaan vuoden päästä :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Ammu:
pssst. Kesäkuun kullankerillä on paitsi söpöimmät vauvat, niin myös "puheliaimmat" , ylisosiaalisimmat ja palsta-addiktoituneimmat äidit. Kattokaa nyt, toinen päivä tätä pinoa ja viestejä jo.... No, monta :xmas: mut tää on niin kivaa!!! :D :whistle:
Tää on niin totta! Eilen katsoin ihan samaa, kun illalla oli jo lähes 4 sivua tekstiä kasassa. Mut kun kullankerät on myös ne kilteimmät lapset, jotka antaa äideille aikaa palstailuun :D
 
Liekköhän mieki raskaana ko tuntu että itku pääsee ko hoksasin ettei kukaan noteerannu meän pikku Eerican kuvia mitenkään :( Juu, laitetaan hormoonien piikkiin :p

Melodikos se kysy että mistä tietää saako riittävästi nestettä, vaipoistahan sen hoksaa =) Tais neuvola täti joskus sanoa että viisi vaippaa pitäis mennä vuorokaudessa silleen märäksi että sen huomaa että siihen jotain on tullu.

Eericakin muuten lähti ryömimään =)

Ja onkos Kiellettyä näkyny..?
 
Voi kauhia miten täällä on taas tekstiä tullut :eek:

Ihania tonttusia kaikilla :heart: Ja onnittelut kaikille ryömimään lähteneille uudesta taidosta! =)

Meillä on puolivuotisneuvola vasta 17. päivä vaikka ukkeli on jo huomenna 6 kk... noh sitä odotellessa!

Mukavaa joulun odotusta kaikille :wave:
 
Alkuperäinen kirjoittaja toukkala:
Laitanpa joitai kuvii miekii.. =)
Siinä tän aamun tuotoksia:


Ja sit tyttö ja äiskä lempi puuhissa... :p
On hää kyllä söpö :heart:
Miulle tul iha surku et enköö ees tajunnu sanoo moista vaik kuvaa ihailinkii jo aikoi sitte :ashamed:


Anteeksi pyydän nöyrimmin kaikilta kenen suloisuuksia oon unohtanu ihailla ääneen :flower:
 
ihania vauvoja ja lapsia kaikilla!! =) kiitti :hug: kaikille. oon aika mais ja väsynyt. oon koittanut yksityisille soitella mutta eipä niitä laitteita tua poris vissiin missään ole muutakun siä mihin odotamme... otan loppuvkosta yhteyden sinne ja kysyn koskahan mahd aika.. sitten odessa on joka yö huutanut,se on "normaalia" hampaidentulon/flunssan ym vuoksi mutta viime yönä huus niinku 2h!!! hohhoijaa.... sitten kun vihdoin nukahti,lääkkeitä listätty ja vaipat ja vedet jne, ni alkokin oleen josen aamu syönnin aika ja hohhoijaa taas... nyt on odella sitten aika iltapvällä lääkäril et saa ees korvat katottua, kauheeta mut toivosin et niistä johtuis! että vaiva saatais hoidettua!!!!!!

melodi
, mä taas vedin punaisen :D .kun vaaleat raidat oli niin epätasasia, osa oransseja,vaaleen rusk,blondia ym ni halusin jonku tasasen. ihan jees,saa nähä kauanko....

sori ei jaksa enempiä eikä ehi.. ootte jaksanu rustailla joulujuttuja ym hyvin, mäen viä mitään!!!!!!!! :ashamed:
 
Ja onkos Kiellettyä näkyny..?



Täällä mie oon
:attn:
:D hei vain! :wave:

Kiitti Ursu! *hymy taas korvissa saakka* B)

Vihdoinki sain tyllerön nukkumaan, ekat unet tänään vaik 9 herätty, yleensä nukkunu parin tunnin välein..

:attn: Onko muilla heittänyt häränpyllyä rytmit nyt lähiaikoina (joilla päivärytmi ollut jo selkeä)?

Eericalla ei tunnu olevan minkään muunlaista rytmiä enää ko syöntiajat, eikä ruokakaan kyllä oikeen maistu. :eek: No ja nukkumaan menoaika nyt pysyny samana suunnilleen.

Martzalle piti jo aikasemmin laittaa haleja vaan en näköjään muistanut, eli *hali*

Sapuskan laittoon..
 
Kahvi vaihtukin lounaaksi, mutta hyvää oli ja seurassahan kaikki on parempaa. ;)

Mä ainakin tunnustan olevani täysin addiktoitunu tähän palstaan. Mutta te ootte kaikki niin mahtavia, niin eihän sitä ilman teitä tulis enää toimenkaan. :whistle: :D

Niin, ja olen myös pahoillani, jos olen unohtanut kommentoida jonkun suloista kullankerää! :ashamed: En halua ketään "syrjiä" tai olla huomioimatta. Anteeksipyyntöni!!
 

Yhteistyössä