kummalle puolelle heijasti, entä mihkä kohtaan rattaissa heijastin???

mii
Mä laittaisin rattaissa molemmille puolille ja jos on korkeat rattaat, niin allekin roikkumaan. Lasta ei voi suojata liikaa. Ennen piti heijasti laittaa oikealle puolelle, kun kuului kävellä vasenta laitaa tiellä, mutta nykyään kävelijä saa itse valita, kumpaako puolta kulkee, joten heijastin sen mukaan tai molemmille puolille. Mulla itselläni on selässäkin.
Kannattaa laittaa mieluummin monta heijastinta (liikaa ei pysty laittamaan) kuin liian vähän! Omaksi parhaaksihan se on!
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Meillä myös heijastin kuomussakin ja lapsella turvaliivit päällä,vaikka rattaissa istuukin.

Antaako teillä olla hyvin päällä nuo turvaliivit???
Meillä on 3 vuotiaalla semmoset mut välillä kauheeta taistelua et pitääkö niitä vai ei :/
 
mii
Alkuperäinen kirjoittaja heh:
meillä tapellaan että pitäis saada huomioliivit päälle keskellä päivääkin...
Eihän niistä haittaakaan ole, anna käyttää vaan! Jos on vaikka harmaa, auringoton päivä, niin hyvä vaan, että näkyy!
 
pohjantähdenalla
Alkuperäinen kirjoittaja Tulentyttö:
Alkuperäinen kirjoittaja Pohjantähdenalla:
Meillä myös heijastin kuomussakin ja lapsella turvaliivit päällä,vaikka rattaissa istuukin.

Antaako teillä olla hyvin päällä nuo turvaliivit???
Meillä on 3 vuotiaalla semmoset mut välillä kauheeta taistelua et pitääkö niitä vai ei :/
Joo antaa olla. Mut meillä pidetty niitä heti ku on 1v iän ylittänyt. Nyt vata tuo 7-vuotias on alkanu sanomaan ettei enää haluais pitää,mut en anna periksi :D
 

Yhteistyössä