Kummallisin penis jonka olet nähnyt?

  • Viestiketjun aloittaja hellokissa
  • Ensimmäinen viesti
hellokissa
Tuli mieleen tuosta peniksen koko-ketjusta tällainen kysely:

Millainen on kummallisin penis jonka olet nähnyt.Minäpä aloitan:
Penis oli pyramidin muotoinen, pituus n. 7cm. Tyvestä oli melkein yhtä paksu kuin pitkäkin ja kärjestä pari senttiä... Voitte kuvitella menikö halut kun tuon näin!
 
?
Alkuperäinen kirjoittaja hellokissa:
Tuli mieleen tuosta peniksen koko-ketjusta tällainen kysely:

Millainen on kummallisin penis jonka olet nähnyt.Minäpä aloitan:
Penis oli pyramidin muotoinen, pituus n. 7cm. Tyvestä oli melkein yhtä paksu kuin pitkäkin ja kärjestä pari senttiä... Voitte kuvitella menikö halut kun tuon näin!
siis seisokissa? :eek:
 
kitty
Alkuperäinen kirjoittaja hellokissa:
Tuli mieleen tuosta peniksen koko-ketjusta tällainen kysely:

Millainen on kummallisin penis jonka olet nähnyt.Minäpä aloitan:
Penis oli pyramidin muotoinen, pituus n. 7cm. Tyvestä oli melkein yhtä paksu kuin pitkäkin ja kärjestä pari senttiä... Voitte kuvitella menikö halut kun tuon näin!
Hahahahahhahahahhahahhahah *repesin täysin*

 
hoo
Mulla on kaksi outuo tapausta tullut vastaan. Toinen oli normi suomalaisella miehellä, jolla oli vaalea tukka. Heppi vain oli ihan musta. Siis tosi tumman värinen. Koko ei kyllä ollut niin kuin mustilla yleensä :) Toinen taas oli aivan valtavan laiha ja pitkä, siis todella luonnottoman näköinen.
 
oudoin
on ollut sellainen nuija malli. Ohut juuresta ja paksuni päätä kohden. Tuli mieleen ryhmysauva. Tai se kai se vähän olikin :) Oli ohuella juurella isossa päässä pitelemistä...
 
Riitta G:
Kerran sain sellaista penistä, jossa oli valtavan iso terska vaikka peniksen varsi oli ohut ja pitkä. Se teki kyllä hyvää, kun terska liikkui emättimessäni pitkin työnnöin.

Mutta omituinen penis on isolla koiralla. Kerran näin ison ajokoiran peniksen kokonaan paljaana. Se oli suippokärkinen ja terskaton ja kokonaan punainen pötkö. Itse asiassa aika kiihottavan näköinen.
 
Riitta G:
Kerran sain sellaista penistä, jossa oli valtavan iso terska vaikka peniksen varsi oli ohut ja pitkä. Se teki kyllä hyvää, kun terska liikkui emättimessäni pitkin työnnöin.

Mutta omituinen penis on isolla koiralla. Kerran näin ison ajokoiran peniksen kokonaan paljaana. Se oli suippokärkinen ja terskaton ja kokonaan punainen pötkö. Itse asiassa aika kiihottavan näköinen.
 
"vieras"
en nyt tiedä oliko niin kummallinen..mutta täydessä pelikunnossa ehkä vähän prinssinakkia pidempi.....sitä ennen olin sitä mieltä ettei koolla ole väliä, mutta jos miehellä on 3vuotiaan pojan pili, niin kyllä sillä koolla kuitenkin on jotain väliä:D
 
Nassesetä
jos viet ranteesi partnerisi tiukkana seisovan peniksen viereen, on hyvä että on samnan paksuinen tai paksumpi,,,mihen paksu penis antaa molemille ihan toisen tason ja pituisen orgasmin,,,,, nainen kiihottuu kun on tiukka ottelu peniksen sisään saamiseksi ja terska avaa häpyhuulet ja yhtymin taphtuu sentii sentiltä jokainen senti merkitsee rajuja hermoimpulsseja valmitelle orgasmin taivasta, for orgasm heaven joka jatku ja jatkuu,,,,löysä penis ei tuota isolle naiselle yhtään mitään ja kun mieskään ei tunne mitään,,, on ero edessä tai vuosi kiduttava laukeamtonta hermojännitystä täynnä, josta saa kaiiki kärsiä,,,,pieni penis pitää olla pieni nainen,,,,,,,iso peni voit ottaa kent tahansa,,,,,,
 
"miuku"
Vuosia sitten oli eräs aivan kamala leuhka mies, kultaista ketjua löytyi, muuten ihan luikku koko äijä.
Todella omahyväinen, ulkonakin käveli 2-3metriä minua edellä ja nokka pystyssä.
En ymmärrä miksi tapailin häntä(onneksi vain max kolme kertaa).
Kun en enää tapaillut, niin hän keksi minusta juoruja ja haukkui selkäni takana, sain sitten kuulla ja otin miehen puhutteluun ja uhkasinkin hiukka, tää äijä oli ihan paskat housuissa, vaikka olen pieni nainen:D
Niin, siitä munasta...miehen nimeä en muista, mutta kutsuin miestä mielessäni klitorismunana.
Sillä oli KLITORIS MUNAN NUPISSA!!!Ja ei tehnyt mieli hänen kanssaan seksiä, tykkäsin vain katsoa yhdessä leffoja:)
Hyi, se oli kyllä kaamean näköinen.
 
vierailija
Mulla on kaksi outuo tapausta tullut vastaan. Toinen oli normi suomalaisella miehellä, jolla oli vaalea tukka. Heppi vain oli ihan musta. Siis tosi tumman värinen. Koko ei kyllä ollut niin kuin mustilla yleensä :) Toinen taas oli aivan valtavan laiha ja pitkä, siis todella luonnottoman näköinen.
Miten sinunlainen naikkonen yleensä saa miehen? Onko sinulla virtsankarkailua?
 

Yhteistyössä