Kumman näistä kahdesta imurista ostaisitte?

"äiti minäkin"
Meillä oli muutaman vuoden pussiton imuri, enkä sellaista ostaisi enää koskaan. Muuten oli hyvä, imuteho kanssa, mutta pölysäiliön siivoaminen oli sellaista hommaa, että sen jälkeen sai imuroida uudestaan. Filtterin pesu oli myös isompi juttu, siihen varatulla hammasharjalla sitä pesin ja silti sinne jäi aina jotain töhnää. Filtterin piti aina pesun jälkeen kuivua vähintään 24 tuntia, eli jos olin sen pessyt, niin ei pystynyt ihan heti imuroimaan, vaikka olisi ehkä tarvinnutki.

Nykyään minulla on Miele Cat&Dog enkä enää vaihtaisi sitä pois.
 
!!!
Ottaisin Sensoryn. Parempi imuteho, pidempi siivousulottuvuus ja pölypussillinen on kyllä varmempi vaihtoehto. Saman merkkisiä koneita molemmat, toinen lähtöhinnaltaan huomattavasti kalliimpi, joten luultavasti myös laadukkaampi. Olen kuullut vain huonoa palautetta noista suht edullisista pölypussittomista imureista, tuntuu olevan vaan päivän trendi, niin että kaikilta valmistajilta niitä pukkaa, mut laatu vaihtelee suuresti.
 
"vieras"
Itse suosittelen elextroluxin perusimuria s-bag mallilla. Meillä oli edellinen 8vuotta ja ostettiin nyt uusi, kun johtoon tuli vika, kun poika jätti sen oven väliin
 
Alempi. Nopealla vilkasulla näyttäis semmoselta, että kestää hieman pidempään mitä tuo toinen ominaisuuksiltaan.

Jos pölypussittoman imurin haluaa, kannattaa siitä olla valmis maksamaankin. Itsellä oli Voltan pussiton imuri joka kesti 5v sillä, että sitä ruuvailin itse ja hieman "parantelin", ennenkuin yskäisi savut pihalle. Maksoi uutena muistaakseni 190e, ja aika paljon vaivaa sai nähdä että se kesti edes nuo vuodet jotenkin.

Dysonin hankein sen jälkeen, ja kyllähän se hinta kirpaisi, mutta on se kyllä sen arvoinenkin. Hoover taitaakin olla pussillisista ehkä parhain, oman kokemuksen mukaan.
 
Okei kiitos paljon kaikille avusta:flower:
Itsekkin tuota alempaa ajattelin tehojen takia mutta nyt kun on niiin "in" nuo pölypussittomat imurit niin miettisin myös ykkösvaihtoehtoa.
Mutta kakkosvaihto meni tilaukseen! :)
 
vierailija
Mulla on toi rush ja parin vuoden kokemuksella voin sanoa että mä mielummin lakasen ja pyyhin rätillä lattioita ku pistän koko vehjettä käyntiin.. Tosi lyhyt johto, hirvee mekkala pienimmällä tehollakin, ja suodattimet joutuu pestä joka käytön jälkeen koska imuri ylikuumentuu ku suodatin menee tukkoon parista kissan karvasta ! Ja niinku tuolla ylhääl jo sanottiinki, niin säiliön tyhjennyksen jälkeen joutas imuroida uudestaan.. Jos ois rahaa hommaisin pussillisen imurin.:)
 

Yhteistyössä