Kummat helpompia vauvoina...tytöt vai pojat?

Tässä vaan itekseni pohdin tuota asiaa ja ajattelin teiltä muiltaki kysästä.

Itsellä ainakin tuntuu siltä, että tän pojan kanssa on ollut helpompaa kuin 7 vuotta sitten tytön kanssa....mutta saattaahan se olla sekin, että toisen kanssa on helpompaa kuin ensimmäisen kanssa kun on jo kokemusta ja ehkä sitä itsekin tässä on kasvanut seitsemän vuoden aikana ;)

mutta kertokaapas kokemuksianne =)
 
Juu en minäkään loppujenlopuks tuota sukupuolta mieti...uskoisin enemmän siihen, että itse oon kasvanu äitinä ja tosiaan kun on kokemusta yhdestä niin toisen kanssa ei niin enää stressaa kaikesta niin paljon ja kaikki lapsethan on omia yksilöitään sukupuoleen katsomatta =)

Minullakin on molemmilla lapsilla ollut koliikkia pienenä ja aika samanlaista se kummallakin oli ja samoihin aikoihin helpottanut. Ja iloisia ja nauravaisia lapsukaisia molemmat... Tyttö on todella tempperamenttinen ja pojasta ei nyt ihan vielä osaa sanoa, mutta eiköhän se oma luonne pian ala näkyä paremmin kun ikää tulee lisää...

vähän leikkimielellä tätä asiaa kyselen B)
 
Mulla kaksoset, tyttö ja poika, ja kyllä molemmilla on ollut vauvavuotena omat helpot ja vaikeat hetkensä, monesti vielä yhtäaikaakin :D

Mutta kyllä silti jäi päälimmäiseksi mieleen eka vuodesta, että poika oli hankalampi... Kitisi minulta muutaman ruuvin päästä tehdessään viisi hammasta kahdessa viikossa :$

Ja taaperoiässä jatkuu sama meno, välillä toinen hankala, välillä toinen.
 
Silloin kuin poika syntyi (esikoinen), niin olin ihan varma ettei helpompaa vauvaa voi olla. Kunnes tyttö (kuopus) syntyi niin se oli niin rauhallinen ja hyväntuulinen että olin ihan :eek: Eli meillä tyttö oli helpompi tai sitten oli vaan enemmän kokemusta joten tuntui niin helpolta.

Nyt poika on 3v ja tyttö 1v ja meno on aivan hirvittävää...
Tulipas yhtä-äkkiä ikävä niitä leppoisia vauva aikoja... :D
 
jaa-a
esikko poika, erittäin helppo.
toinen tyttö, erittäin "vaikea" alusta lähtien, koliikit ja kaikki, temperamenttia riittä vaikka muille jakaa...
kolmas poika ja kaikista helpoin.

näin meillä...
 

Yhteistyössä