kummat tuplarattaat?

Ääh, pakko se on ostaa tuplarattaat että pääsee kulkemaan. Lapset 1,5v ikäerolla, oon katellut babywelttejä ja hauckeja, kummat ois paremmat? Babyweltit pienemmät mutta painavemmat, saa ehdottaa muitakin jos samasta hintaluokasta löytyy, hauckeja sais saksasta 189e. Eli jotkut n.200e tupllikset hakusessa, ja jos sais vielä käytettynä sillä en varmaan pääsee testaamaan rattaita etukäteen.
Mieluiten vierekkäin istuttavat, jotenkkin ne eräkkäin olevat tuntuvat kiikkeriltä..? Ei oikeen muuta kriteeri kuin se että menee pieneen tilaan ja helpot työntää.. Meillä on nyt brio novat joihin oon rakastunut koska ovat kevyet ja niissä on hyvä jousitus :)

Kiitos vinkeistä

Babywelt Montreal Twin S4 - 500 - Lastenturva.fi

Lastentarvike.net - Toimituskulukampanja, tilaa heti! – Tuote: Hauck roadster duo SL tuplarattaat (wheel sand)
 
suksi
Hei! Meillä lapset syntyi 1v9kk ikäerolla ja hommattiin tupliksi emman jule twinit, mitkä paljon muistuttaa nuita bebyweltejä, mutta työntökorkeus on säädettävä(joka meillä ehdoton kun olen 160cm) ja ainakin ennen värinä vaan musta. Mutta olivat meillä kyllä tykätyt ja näppärät. lastentarvike myy, taitaa malli olla nyt z-line.
 
"Pia"
Meille tulee nämä tuplamatkikset. Naapurilla on samanlaiset ja hän on kehunut niitä maasta taivaiseen :)
http://kidster.fi/vaunut-ja-rattaat/matkarattaat/nurse-pareo-red-kiss
 
Meillä tulee näillä näkymin keskimmäisen ja kuopuksen ikäeroksi 1v4kk. Myöskin tuplat haussa. Ensin meinasin, että pärjäiskö vain yhden lapsen vaunuilla ja rintarepulla ja siesomalaudalla. Yhden lapsen rattaita meillä ois jo joka lähtöön :D
 

Yhteistyössä