Kummilapsille pienet joululahjat

mitä se voisi olla?

netistä haluaisin kaikille 8:lle lapselle tilata jotain pientä (sellaista mikä on helppo lähettää postissa)

Mistä sivuilta vois tilata?

Ikähaarukka lapsilla on 2-8 vuotta.

p.s. netistä siksi koska asumme maalla...
 
minä
Itse katselin tuolta yhdeltä sivulta noita Hello Kitty juttuja, ja mietin, että tilaisiko kaikille kummitytöille ikähaarukassa 8-14 vuotta sellaiset hellokitty kynäpussukat.
 
Onko osa lapsista saman perheen jäseniä?

Meinaan että jos vaikka yhdessä perheessä useampi kummilapsi jotka suurinpiirtein saman ikäisiä (esim 2 ja 4) niin miten olisi vaikka Nalle puh-lehtitilaus yhteiseksi?

Tai kelpaisko kirjat sellaisella tarinalla jossa lapsi itse seikkailee? Me ostettiin tällaisia sukulaisten lapsille viime vuonna.
http://www.satuarkku.fi/
 
mä tungen tänne kans :D kummitytölle tarttis joululahjaa, mutta mulla lyö pää tyhjää. :headwall: tyttö täyttää maaliskuussa vuoden, ja mulla ei oo hajuakaan mitä sen ikäset tarvittee/ millasilla leluilla ne leikkii. vai ostanko jotain mistä jää pysyvämpi muisto?
 
berttis
Mä hoksasin viime jouluna mielestäni erittäin kätevän ja järkevän joululahjan kummilapsille. :D Nimittäin ostin kaupungilla käydessäni kirjakaupasta lahjakortit. Helppo laittaa postissa kun mahtuu samaan kirjekuoreen kortin kanssa ja lapsi saa itse käydä ostamassa mieluisan kirjan itselleen. Ja muutenkin haluan antaa mieluummin kirjan tai vastaavaa "hyödyllistä"... :)
 

Yhteistyössä