kummilusikasta

Hei!

Ehkei ihan kuulu aiheeseen mutta onko jollain kummilusikka käytössä vai vain koristeena? missä tilanteissa sitä voisi käyttää? Tuntuu typerältä pitää pelkästään koristeena.
 
nekkusen äiti
Meillä oli alkuun koristeena, mut sitte otin käyttöön kun tuntu tosiaan tyhmältä pitää vaan hyllyssä pölyttymässä (heh, minä käytännön ihminen...) Nyt on melkein päivittäisessä käytössä tytöllä ollu.
 
KÄYTÖSSÄ
JOKA PÄIVÄ - omien kummilasten vanhemmillekin olen kertonut toiveeni, että käyttäisivät myös lusikkaa. Ihan älytöntä pitää sitä jossain piirongin laatikossa pölyttymässä...
 
Meillä on lapset syöneet hopealusikalla heti, kun kummilusikka on tuntunut sopivan kokoiselta. Sitten olen myöhemmin ne kiillottanut ja nyt ovat isompien lusikat tuolla piirongissa tallessa. Saavat lapset sitten itsellensä muistoksi, kun kotoa lähtevät.
 
kerttunen
Meillä se on käytössä juhlapäivinä (mm. syntymäpäivät, nimipäivät, joulu). Itse olen aikoinaan käyttänyt omaani ihan joka päiväkin, mutta tyttärellä on sen verran monta lusikkaa, että olen halunnut pitää kummilusikan juhlakäytössä.

t. kerttunen
 
emiiro
Meillä kummilusikat kyl vaan pölyttyy kirjahyllyllä muiden kummilahjojen joukossa.Mulla ei oo käyny mielessäkään käyttää niitä.Ihan kiva koriste se siellä hyllyllä on.
 
Ei tulis mieleenkään käyttää niitä!!!

Ne eivät ole käyttöesineitä vaan muisto ristiäisistä eli koriste-esineitä! Haluan, että ne pysyvät kiiltävinä ja sileinä ja kauniina eikä niissä ole mitään hampaanjälkiä tai muuta käytöstä tulleita naarmuja.
 
HokkusPokkus
lasten kummilusikat ovat lasivitriinissä. en vielä ainakaan ota käyttöön. itsellä pienenä oli kummilusikka kovassa käytössä. nyt tuolla kaapissa muistona, ei sitä pienenä ollutkaan mitään lastenlusikoita muuten, niinku nyt on lapsilla omia lastenlusikoita ja haaruikoita käytössä.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 19.04.2006 klo 14:41 HokkusPokkus kirjoitti:
lasten kummilusikat ovat lasivitriinissä. en vielä ainakaan ota käyttöön. itsellä pienenä oli kummilusikka kovassa käytössä. nyt tuolla kaapissa muistona, ei sitä pienenä ollutkaan mitään lastenlusikoita muuten, niinku nyt on lapsilla omia lastenlusikoita ja haaruikoita käytössä.
Meillä on kummilusikat käytössä, lapset ovat mielissään, kun kaikilla on omat, henkilökohtaiset lusikkansa, ja vieläpä omilta kummeilta saadut, vaikka meillä on toki muutenkin lasten lusikoita ja haarukoita ja veitsiä.
 

Yhteistyössä