kummit

Turmis
Molemmilla kans 4 kummia. Toisella on kaikki ei-pariskuntia tavallaan kun yhden kummin puoliso ei kuulu kirkkoon niin se on ns. haamukummi. Sit kolme muuta elää tai on elämättä parisuhteessa mutta kummeina ovat yksin.
 
kaksosten äiti
Toisella on kummina mun sisko miehensä kanssa sekä mun kaveri miehensä kanssa ja toisella lapsella on mieheni veli yksin sekä mieheni kaveri ja (nykyään ex-)tyttöystävänsä.
Harmittaa tuo että otettiin mieheni veli kummiksi sillä hän jäi tulematta lasten 2v-synttäreille jollain ihme verukkeella (soitti tunti ennen juhlien alkua), ja käymäänkin tuli monen perumisen jälkeen vasta pari-kolme viikkoa myöhemmin (hän asuu tässä ihan lähellä). Olemme mieheni kanssa hänen lapsensa kummeja ja eipä tulisi mieleenkään jäädä synttäreiltä pois, ellei koko porukka oltais kipeinä tms. Synttärit on kumminkin vaan kerran vuodessa, sen enempää ei ole "pakko" käydä kylässä. Tuntui vain että oli "velvollisuus" ottaa hänet kummiksi kun miehelläni ei ole muita sisaruksia ja omakin siskoni oli toisen lapsen kummi ja olemme hänen ainoan lapsensa kummit... No, täytyy toivoa että hän tuosta ryhdistäytyy. :\|
 
meillä on molemmilla yksi yhteinen kummitäti (Mun serkku)
ja sit pojalla on miehen veli + vaimo ja tytöllä miehen sisko+mies.
Mun veli on kirkosta eronnut ja naimisissa eri uskontoisen kanssa joten siksi "karsiutui pois"
 

Yhteistyössä