KUMPAAN valokuvaamoon vien lapsikuvaukseen?

  • Viestiketjun aloittaja epäröivääiti
  • Ensimmäinen viesti
kysymys
Selvittäiskö joku dettanissa käynyt mulle että miten toi maksu menee..? Kuvaus 20e ja kuvat saa tilata mistä vaan?? Mut mitä ne jonku puhumat lisämaksut oli? harkitsen lapsien viemistä tonne. :)
 
"Jensku"
Meille tuli niiiiin hyvät kuvat dettanista et ei voi ku kehua..Pojasta joka ei meinannu olla sekunttiakaan paikalla saatiin napsittua kuitenkin se melki 100 kuvaa mistä valita ja kaikki oisin voinu ottaa eli valinta oli vaikee ja siinä samalla saatiin perhekuvia sisaruksineen ja miehestä ja minusta pelkästään!!Loistava paikka tosiaankin mennään uudestaan!!!!!!!
 
Dettaaniin ollaan meidänkin perheessä tyytyväisiä ja odotetaan jo seuraavia kuvaussessioita innolla! :) On tosiaan makuasia, tykkääkö feikkitaustoista vai pelkistetyn valkoisista taustoista(,jolloin kuvattava persoona takuulla pääroolissa). Kuvaus sinänsähän oli edullinen - mutta kalliiksihan se tulee, kun on vaikea valita vain muutama kuva loistavista otoksista! :D Pidän kuitenkin siitä, että käytännössä kuvaus maksaa 20 euroa ja jatkossa maksut ovat juuri sen verran kuin itse haluat/valikoit kuvia. Minä valitsisin Johannan kuvaamaan, jos uudelleen pitäisi päättää.
 
Dettaniin tyytyväinen
Selvittäiskö joku dettanissa käynyt mulle että miten toi maksu menee..? Kuvaus 20e ja kuvat saa tilata mistä vaan?? Mut mitä ne jonku puhumat lisämaksut oli? harkitsen lapsien viemistä tonne. :)
Kuvaus on 20 €, jolla saa kuvauksen ja koevedokset (uskoisin, että aina useita kymmeniä), joita itsellä oli lähes 100 kpl. Tämän lisäksi on mahdollisuus teettää kuvia Dettanin kautta, jotka maksavat erikseen TAI ostaa oikeudet kuviin, joka tarkoittaa sitä, että saat kuvan (jokainen kuva maksaa erikseen) sähköpostiisi ja voit teettää siitä vaikka 1000 kuvaa itsellesi haluamassasi paikassa. Hyvin harva kuvaaja myy oikeuksia kuviinsa, joten tämä on todella hyvä juttu. Kalliiksi homma tulee, JOS haluaa ostaa vaikka 50 kuvan oikeudet.

Muissa paikoissa taitaa useimmiten olla niin, että saat nähtäväksi ehkä 20 koevedosta eli jo pelkästään tuo vaihtoehtojen määrä on moninkertainen.
 
Mehkonen
Johanna otti viime vuonna minusta ja pojastani aivan ihania kuvia. Kerrankin minustakin luonnollisia hymyileviä kuvia. Paljon on Johannan otoksia kehuttu. Ostin oikeudet muutamaan kuvaan ja käytän esim Facebookissa profiilikuvana.
 
"Sanna"
Dettanissa asioinut Jo monta kertaa ja ainoastaan positiivista sanottavaa!!
Upeita kuvia! Nopea palvelu! Saa itse vaikuttaa! Suositellut Ja suosittelen edelleen!
"makuja on monia.. Sano koira kun persettään nuoli" :)
 
"Minttu"
On tullut käytyä vuosien mittaan monellakin kuvaajalla, syystä sun toisesta. Niin palkituilla studiokuvaajilla kuin muillakin. Enkä ole koskaan niin vaivatonta kuvaustilaisuutta kokenut kuin Dettanissa. Johanna saa kamerakammoiset (allekirjoittanut) rentoutumaan, ujopiimä-jännittäjä-jälkikasvuni rentoutui vartissa ja suorastaan riehaantui Johannan kuvaustilanteessa. Vedoksia melkein 100, joista tehdään useimmiten 30 semifinaali ja 10 vedoksen finaali, eli valinnanvaraa on.

Jos on tosiaan se Armani-pukuperhe kyseessä, en usko Dettanin olevan sopiva siihen. Mutta meille tavallisille kamerajännittäjille ja muille enemmän tai vähemmän romuluisille, sekalaisille ja vähemmän sliipatuille ihmisille tuo Dettani on aivan ehdoton paikka. Takana nyt kaksi kertaa ja jollei kummia tapahdu, edessä on vielä monta, monta kertaa...
 
"Minttu"
Nimimerkki "Björn" on niin kutsuttu nettitrolli. He liikkuvat keskustelupalstoilla ärsyttämässä ja provosoimassa, harvoin heillä on mitään muuta kuin neuroottinen ylimielisyys ja pahansuopaisuus perusteinaan. Makuja on monia, mutta uskoisin Björnin sopivan tosiaan johonkin "parempien ihmisten" studiokarling-hörhelöitä-arboretumissa-kuvauspaikkaan. Tsemppiä sinne!
 
"Pia"
Studio Dettani on paras paikka, missä lapsiani (3kpl) olen käynyt kuvauttamassa Tampereella. Kokemusta on 3 muustakin paikasta. Kuvaussessio on rento, lapsilla ja aikuisilla on hauskaa. Aikaisemmissa kuvaussessioissa yleensä (mies)kuvaaja on pelottanut lapsen p---jäykäksi ja siinä on ollut houkuttelemista, että tulisi edes itkuttomia kuvia. Hymyä ei voinut vaatia. Positiivinen yllätys oli jo se, että kun yhtä mukulaa vein kuvattavaksi ja sisko sattui olemaan mukana, saatiin samantein sisaruskuvia ilman muitten harrastamaa "sisaruskuvamaksua". Äitekin olisi kuviin otettu, mutta sen aamuisella lookilla en halunnut kameroiden eteen. Viimeksi kokeilin ystävien kanssa omaa kuvaussessiota missä meistä otettiin yksityis- ja kaverikuvia viralliseen tyyliin ja vähemmän viralliseen tyyliin. Hankittuja kuvafileja voi käyttää FB, badgessä yms. kakolasta karanneet -kuvien sijasta. Hyvin toimi kuvaus aikuisseurassakin. Kun tulee seuraava tarve kuvaukseen menen ilman muuta Dettaniin.
 
[QUOTE="Minttu";27301650]Nimimerkki "Björn" on niin kutsuttu nettitrolli. He liikkuvat keskustelupalstoilla ärsyttämässä ja provosoimassa, harvoin heillä on mitään muuta kuin neuroottinen ylimielisyys ja pahansuopaisuus perusteinaan. Makuja on monia, mutta uskoisin Björnin sopivan tosiaan johonkin "parempien ihmisten" studiokarling-hörhelöitä-arboretumissa-kuvauspaikkaan. Tsemppiä sinne![/QUOTE]

Mä otan kuvani itse, en käy kuvauttamassa muilla, sillä minulta löytyy alan tietotaitoa :)
 

Yhteistyössä