Kumparit vai mitkä konttaavalle?

  • Viestiketjun aloittaja "vieras"
  • Ensimmäinen viesti
"vieras"
14kk ikäinen ei vielä kävele, seisoskelee välillä. Konttaa kovaa ja paljon, kengistä nopeasti kärjet puhki (Ecco jne). Mitä kannattaisi laittaa jalkaan sadekelillä? Goret on varmasti tosi kompurat, saappaat ei pysy, muut kuluu kärjistä puhki.
 
"vierailija"
Minä olen joko laittanut muovipussit ei-vedenpitävien kenkien päälle (villasukkien päälle käy ihan yhtä hyvin) tai sitten laittanut lapselle sellaiset halpis-kalvokengät (Prismasta jotkut C-Texit tai mitkä olivatkaan). Kumpparit eivät tahdo konttaavalla pysyä jalassa millään.
 
"vieras"
Alkuperäinen kirjoittaja Joutavanpäiväinenjuttu;21956911:
Osta isot kurahanskat, taita peukkuosa sisään ja hanska jalkaan. Kuminauha nilkan ympärille kiinni. Jo pysyy! Alle niin monta villasukkaa kuin tarvitsee.
Peesi! Tää on paras, vaikkakin voi kuulostaa tyhmälle, mutta näitä näkee usein hiekkalaatikolla konttavilla =) niinkuin kuratöppöset, ja ne saa parin vuoden päästä käteen eli ei mee hukkaan.

Jossain oli "kura-puolipotkuhousuja", missähän se oli, tuntui kätevältä, jossain netissä sellaset bongasin (tietysti vasta sitten kun ei itse enää tarvittu)
 
"nnn"
Osta sellaiset kosteussuojatut töppöset. Samanmalliset kuin äitiyspakkauksen töppöset, mutta ovat tosiaan vedenpitävät ja niissä on vuori. Tuollaiset oli meillä käytössä. Alle villasukkia.
 

Yhteistyössä