Kumpi kauppa edullisempi Prisma vai CityMarket?

  • Viestiketjun aloittaja Emira
  • Ensimmäinen viesti
Lissu
Prisma on halvempi ja sieltä saa paremmat bonukset, mutta sitten taas citymarketissa monesti hyviä tarjouksia. Käy Prismassa ostoksilla ja hae Citymarketista hyviä tarjoustuotteita :)
 
Meillä kauppaostoilla käydään Prismassa ja napataan ne hyvät bonukset kaupanpäälle. Matkalla sitten useasti poiketaan hakemaan tarjoukset Citystä :whistle:

Tutkitustihan kaikissa vertailuissa on parhaat bonukset saatu juuri s-ryhmästä. :)

Meillä ei siis kauppauskollisia olla :D
 
Prisma on halvempi.. tänään kävin pikaisesti Cittarissa ja kirosin biomuovikassien hintaa.. kaikkialla muualla tähän asti olleet 15 senttiä niin kuin tavis muovipussitkin mutta tuolla oli 30senttiä! Suoranaista ryöväystä.. :kieh:

( Tää on ehkä ainut asia missä mä kehtaan valittaa senteistä :ashamed: )
 
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Prisma on halvempi ja sieltä saa paremmat bonukset, mutta sitten taas citymarketissa monesti hyviä tarjouksia. Käy Prismassa ostoksilla ja hae Citymarketista hyviä tarjoustuotteita :)
Peesi. Prismassa on harvon mitään hyvin tarjouksia. :( Mutta onneks on tuo Cittari sit ihan vieressä. =)
 
Puupään Justiina harmaana
Alkuperäinen kirjoittaja mamatsu:
Alkuperäinen kirjoittaja tinqu:
Alkuperäinen kirjoittaja Sofia83:
Alkuperäinen kirjoittaja Lissu:
Prisma on halvempi ja sieltä saa paremmat bonukset, mutta sitten taas citymarketissa monesti hyviä tarjouksia. Käy Prismassa ostoksilla ja hae Citymarketista hyviä tarjoustuotteita :)
JUST NÄI!!
Peesi
Peesin peesi
Peesin peesin peesi
 
Osta
Alkuperäinen kirjoittaja ImpiEllenAnna:
Prisma on halvempi.. tänään kävin pikaisesti Cittarissa ja kirosin biomuovikassien hintaa.. kaikkialla muualla tähän asti olleet 15 senttiä niin kuin tavis muovipussitkin mutta tuolla oli 30senttiä! Suoranaista ryöväystä.. :kieh:

( Tää on ehkä ainut asia missä mä kehtaan valittaa senteistä :ashamed: )
Kangaskasseja!!!

Prismassa mun mielestä normaalihinnat edullisemmat, mutta Citymarketissa paremmat tarjoukset.
 
Juu kyllä Prisma on halvempi ja yleensäkin s-ryhmän kaupat on edullisempia kuin k-kaupat. Tarjouksia harvemmin kyllä on, mutta kuten muutkin on huomanneet, ne sittarin tarjoustuotteet saattaa olla saman hintaisia prismassa normaalistikin.
 

Yhteistyössä